Gå til innhold

Hva gir man ex mann og barnas far i bryllupsgave ?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Han gifter seg i sommer og har ikke noe ønskeliste ute. Vi er invitert og vil gjerne ha noen tips om noen gode gaveideer i prisklasse 1000 til 1500 kr. Ikke penger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidenes dyreste vinflaske? Det hadde jo vært kult en gang i livet å gi bort / evt få og drikke tusenkoners vin, det er ikke sånt vi driver med til vanlig i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Tidenes dyreste vinflaske? Det hadde jo vært kult en gang i livet å gi bort / evt få og drikke tusenkoners vin, det er ikke sånt vi driver med til vanlig i hvert fall.

Ikke dumt det altså😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gir vel noe lignende hva man ellers ville gitt om man skulle i bryllup? 

Det er vanskelig å komme med tips når man verken kjenner smak eller behov til brudeparet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Miss Marple* skrev:

Man gir vel noe lignende hva man ellers ville gitt om man skulle i bryllup? 

Det er vanskelig å komme med tips når man verken kjenner smak eller behov til brudeparet. 

Jeg pleier i grunn stort sett å gi penger. ( ikke opplevd noen som ikke ønsker seg dette i de bryllup jeg har vært i). Jeg har ikke lyst til å gi penger denne gang . Jeg vurderte gavekort på spa da begge liker dette men så tenkte jeg det hadde vært hyggelig med noe som varer . En ting liksom siden gaven også er fra ungene våre. Ble bare så usikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga et fint pyntefat fra sønnen vår og meg. Han var bare 4 år, så skulle han fått bestemme selv, hadde det blitt en lekebæsj 😅

Anonymkode: 21229...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Tidenes dyreste vinflaske? Det hadde jo vært kult en gang i livet å gi bort / evt få og drikke tusenkoners vin, det er ikke sånt vi driver med til vanlig i hvert fall.

Jeg ville mye heller hatt en dyr vinflaske enn veldig mye annet man ofte får når man gifter seg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg pleier i grunn stort sett å gi penger. ( ikke opplevd noen som ikke ønsker seg dette i de bryllup jeg har vært i). Jeg har ikke lyst til å gi penger denne gang . Jeg vurderte gavekort på spa da begge liker dette men så tenkte jeg det hadde vært hyggelig med noe som varer . En ting liksom siden gaven også er fra ungene våre. Ble bare så usikker 

Siden det skal være fra ungene også hadde jeg kjøpt en pynteting etter brudeparets smak, slik at det blir et minne som barna kan se på og snakke om at det var gaven fra dem. Jeg hadde satset på noe klassisk og varig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, **snuskeluska** skrev:

Jeg ville mye heller hatt en dyr vinflaske enn veldig mye annet man ofte får når man gifter seg :biggrin:

Hehe du sier noe..🤪. Selv fikk vi en diger tre bolle som en nær slektning hadde brukt timesvis på å lage . Den er overhode ikke vår smak og alt for stor til å kunne stå diskré på en hylle. Nå står den på gjestetoalettet og oppbevarer toalettpapir . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg pleier i grunn stort sett å gi penger. ( ikke opplevd noen som ikke ønsker seg dette i de bryllup jeg har vært i). Jeg har ikke lyst til å gi penger denne gang . Jeg vurderte gavekort på spa da begge liker dette men så tenkte jeg det hadde vært hyggelig med noe som varer . En ting liksom siden gaven også er fra ungene våre. Ble bare så usikker 

Utstyr til seilbåten. 

Anonymkode: 7d29b...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utstyr til seilbåten. 

Anonymkode: 7d29b...13a

Ungene mente det burde være noe til båten ja. Selv er jeg ikke helt der da han har tydelige meninger om hva han vil ha på båten og at jeg overhode ikke har peiling 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ungene mente det burde være noe til båten ja. Selv er jeg ikke helt der da han har tydelige meninger om hva han vil ha på båten og at jeg overhode ikke har peiling 😊

Snakk med ungene og finn noe de synes mangler.

Anonymkode: 7d29b...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Snakk med ungene og finn noe de synes mangler.

Anonymkode: 7d29b...13a

Det blir ikke no båt greier. Ungene vet ikke hva pappa vil ha til båten og ikke jeg heller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke gitt noenting jeg. 

Anonymkode: b527e...c70

Du hadde ikke gitt noe til noen som inviterer deg i ett bryllup du skal delta i? Vi skal selvsagt gi gave. Vi er gode venner og har hatt ett lykkelig samlivsbrudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du hadde ikke gitt noe til noen som inviterer deg i ett bryllup du skal delta i? Vi skal selvsagt gi gave. Vi er gode venner og har hatt ett lykkelig samlivsbrudd 

Hadde ikke gått i bryllupet. 

Anonymkode: b527e...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke gått i bryllupet. 

Anonymkode: b527e...c70

Ok. Nå ba jeg om tips om hva jeg kan gi i gave😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt noe hele familien kan ha glede av. Nå kjenner jeg ikke brudeparet, så du må jo tilpasse til smak og interesser. Men: en stor og fin hengekøye til Hagen, bålpanne, dykkermasker, telt eller annet turutstyr. 

Anonymkode: fe8e6...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ville gitt noe hele familien kan ha glede av. Nå kjenner jeg ikke brudeparet, så du må jo tilpasse til smak og interesser. Men: en stor og fin hengekøye til Hagen, bålpanne, dykkermasker, telt eller annet turutstyr. 

Anonymkode: fe8e6...402

Ja det er viktig for meg at gaven er like mye til henne som han. Hun er en fantastisk dame som er veldig fin med ungene mine. Derfor jeg var inne på gavekort til de 2 på spa. Både hun og han liker sånt . Mulig jeg gir det fra meg og ett smykke til henne fra barna. Jeg fant ett nydelig enkelt gullhjerte anheng . Helt i hennes gate. Eller kanskje noe god vin til dem begge og gull hjertet til henne. Jeg vet også at han kommer til å bli rørt dersom det kommer en slik gave til henne fra barna .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

Tidenes dyreste vinflaske? Det hadde jo vært kult en gang i livet å gi bort / evt få og drikke tusenkoners vin, det er ikke sånt vi driver med til vanlig i hvert fall.

Jeg ser nå fem timer seinere at jeg antyder at han er på vei mot tusen koner. Det var altså ikke intensjonen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Jeg ser nå fem timer seinere at jeg antyder at han er på vei mot tusen koner. Det var altså ikke intensjonen. ;) 

Da hadde han i hvertfall fortjent tidenes dyreste vinflaske 😁

Anonymkode: f1ce9...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Siden det skal være fra ungene også hadde jeg kjøpt en pynteting etter brudeparets smak, slik at det blir et minne som barna kan se på og snakke om at det var gaven fra dem. Jeg hadde satset på noe klassisk og varig. 

Siden barna er så store tenker jeg at de også til og med kan bli med å velge ut noe. De vet jo hvordan huset / smaken er og hva de har. 

Anonymkode: aa5fb...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ja det er viktig for meg at gaven er like mye til henne som han. Hun er en fantastisk dame som er veldig fin med ungene mine. Derfor jeg var inne på gavekort til de 2 på spa. Både hun og han liker sånt . Mulig jeg gir det fra meg og ett smykke til henne fra barna. Jeg fant ett nydelig enkelt gullhjerte anheng . Helt i hennes gate. Eller kanskje noe god vin til dem begge og gull hjertet til henne. Jeg vet også at han kommer til å bli rørt dersom det kommer en slik gave til henne fra barna .

Gave bare til bruden synes jegblir litt feil da...

Anonymkode: aa5fb...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...