Gå til innhold

Noen som vet? Angående innenlandsreiser


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Booket innenlandsreise tidig i mars, med avreise første uka i juni. Ser nå at de flytidene jeg skal ta, er fjernet, men har ikke fått noe melding fra SAS enda. Det går fly både dagen før og dagen etter. Ønsker å gjennomføre reisen, og jeg er fleksibel mtp tidspunkt.

Noen som vet hvordan dette blir? Kommer de til å booke meg til et annet tidspunkt, og slipper jeg da å betale mellomlegg?

Har skjønt at hvis man selv går inn å booker om, så er det tatt bort endringsgebyr, men man må altså betale mellomlegget på den nye reisen. 

Anonymkode: ef5de...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er sikkert fjernet fordi det ikke er flere ledige seter igjen. Har du prøvd å søke på flightnummeret for å se om reisen da kommer opp? 

Anonymkode: 375dd...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, reisen er fjernet fordi disse flyvningene ikke går i disse dager.. Det er kun 1 fly om dagen nå. Og ikke på torsdager tydeligvis. 
Når jeg går inn på mine bestillinger, så får jeg valget om å ombooke (med evt mellomlegg), voucher eller refusjon. Ønsker ingen av delene, men ønsker at SAS bare skal flytte meg til dagen før eller dagen etter. Kundeservice er jo umulig å komme gjennom til på tlf 😔

Anonymkode: ef5de...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...