Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #26 Skrevet 12. mai 2020 Jeg er ganske god menneskekjenner. Og har vært det siden jeg var barn. Læreren vi hadde siste årene på barneskolen, elsket alle i klassen, jeg kunne ikke fordra henne. Så mange år senere kom det fram, at hun hadde misbrukt 2 av guttene i klassen. Verste tror jeg det var når min bestevenninne presenterte kjæresten sin, og alt i meg skreik at han er ikke snill. Selv om han bare var blid og hyggelig. Og første året de var sammen så var han jo snill, men etter det ble det bare gradvis verre med fysisk og psykisk vold, og det var ikke lett for henne å komme seg vekk fra han. Anonymkode: 367ca...693
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #27 Skrevet 12. mai 2020 Min erfaring med selverklærte «menneskekjennere» er at de produserer en hel masse sannheter om andre mennesker som først og fremst stemmer inni deres egne hoder. En menneskekjenner er fininnstilt på subtilt kroppsspråk, mimikk, toneleie og bevegelser. Fanger opp stemningsleier og de er, ikke minst, ofte veldig empatisk anlagte og genuint opptatt av andres ve og vel. De i første avsnitt er først og fremst opptatt av seg selv og hvor unike de er. Anonymkode: 048b4...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå