Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #26 Skrevet 9. mai 2020 Støtter forslaget om å prøve litt mer voksen litteratur? Min trettenåring (jente) elsker f.eks. Betales av Lars Saabye Christensen, det gjorde jeg også i den alderen. Anonymkode: 71440...99d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #27 Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Støtter forslaget om å prøve litt mer voksen litteratur? Min trettenåring (jente) elsker f.eks. Betales av Lars Saabye Christensen, det gjorde jeg også i den alderen. Anonymkode: 71440...99d Autocorrect... Beatles, selvfølgelig. Anonymkode: 71440...99d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #28 Skrevet 9. mai 2020 Har selv aldri likt bøker. Slet med å konsentrere meg på skolen. Gråt mye og følte meg i fangeskap. Når jeg var på besøk hos venner etter skole så var det regler i huset på at vi måtte sette oss med lekser med en gang etter mat. Mens vennen min var ferdig var jeg halvveis. For jeg ble opptatt av ting rundt meg, lyder eller ting i boka. Og så brukte jeg tid på å forstå. På videregående havnet jeg på hybel og tok ansvar selv. Jeg innså at skolen var viktig. Men jeg satt faktisk oppe hele natten, til rett før skolen skulle starte igjen:( spesielt når jeg jobbet med fremføring. Likevel var snittet middels. Har aldri likt å lese bøker. Blir overrasket når så mange sier at de bruker kvelden på å lese bøker?!?! Jeg klarer det bare ikke! Det er bare et kjedelig papir med bokstaver! Jeg fungerer isåfall bedre med podcast da. Eller å se på film. Jeg må gjerne ha litt lydeffekter. Døll prating går ikke. Jeg må ha innlevelse. Er også diagnostisert med ADHD men jeg føler meg ikke veldig rammet sånn egentlig Anonymkode: e028f...625
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #29 Skrevet 9. mai 2020 On 5/8/2020 at 5:22 PM, gale damen said: Èn god grunn er nok at folk som leser gjerne staver korrekt. Du leser ikke. du er bare frekk rett og slett, voks opp. Nei leser stort sett bare fanfiction, Lest harry potter bøkene og twiilight serien da Anonymkode: 77445...363
gale damen Skrevet 12. mai 2020 #30 Skrevet 12. mai 2020 På 9.5.2020 den 18.15, Anonym bruker skrev: du er bare frekk rett og slett, voks opp. Nei leser stort sett bare fanfiction, Lest harry potter bøkene og twiilight serien da Anonymkode: 77445...363 Du understreker poenget mitt. Det er ikke frekt å påpeke fakta.
CherryC Skrevet 12. mai 2020 #31 Skrevet 12. mai 2020 Det gjør da ingenting om hun ikke liker å lese bøker? Selv er jeg periodeleser, men leste aldri bøker da jeg var yngre. Syntes det var kjedelig og hadde mye annet jeg heller ville gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå