Gå til innhold

Hvorfor er du redd for å få korona?

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en bedrift å drive. Hvis jeg blir syk nå, eller må i langvarig karantene, kommer vi til å lide veldig store tap og kanskje ende opp med at 20 personer mister jobben.

I tillegg liker jeg ikke å være syk og i hvertfall ikke så syk som mange blir av korona.

Anonymkode: e88fd...a06

Du må jo få istand noen som kan fungere i ditt sted. Og konferere deg ved behov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, tante grusom master of law skrev:

Du må jo få istand noen som kan fungere i ditt sted. Og konferere deg ved behov.

Normalt sett har jeg det, men på grunn av den situasjonen verden er i nå er de som kunne gjort den jobben opptatt på andre fronter nå.

Anonymkode: e88fd...a06

Skrevet

Hver gang jeg får vanlig influensa, så blir jeg lagt inn på sykehus. Blir kjempedårlig. Har astma også, vært på sykehuset noen ganger pga jeg ikke får puste. Helt forferdelig å ikke få puste! Så det er det jeg er redd for, å bli kjempedårlig og det med pusteproblemer. 

Anonymkode: 8d645...09f

Skrevet

Nei, jeg er ikke i risikogruppe og er ikke spesielt redd for meg selv.

Men når over 30.000 mennesker har mistet livet så langt bare i Storbritannia, sier det seg selv at det står igjen et utrolig antall sørgende mennesker. Mange av de døde ville hatt flere år og tiår igjen av livene sine uten pandemien. Noen har også veldig uflaks og dør uten å være verken gammel eller alvorlig syk i utganspunktet. 

Og hva som vil treffe fattige regioner som Latin-Amerika og Afrika kan vi jo bare frykte. 

Anonymkode: 4ac9d...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...