Gå til innhold

Min kollega er muslim

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan ser deres muslimske venner, kolleger eller du selv (om du er muslim) på at korona har rammet vesten mest?

Anonymkode: e7795...b5b

Min muslimske venninne fra Betlehem skrev dette til meg da lockdownen startet:

Dear friends, I hope that you, all your family, friends and the community at large are coping positively with the ongoing emergency situation.
hope you are all fine and that this will not have too much of a negative impact and be over soon.
For sure we have all to brace for the long run in countering the spread of the contagion, and rely on our strong resilience.
Let’s be positive and have confidence that with patience and disciplined behavior we can overcome this, sooner or later.
❤️❤️❤️
all my best wishes,
(navn)

Selv om hun og hennes familie har levd i en mye verre lockdown i 35 år ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Orker ikke omgi meg med mennesker som det du beskriver. 

Anonymkode: dcf21...532

Tror heldigvis de er få.

Skrevet

Dette med USA og at det rammer de vantro er det jo mange som mener da. Men det er jo ikke stuerent å si, så det proklameres ikke. Men de snakker om det seg i mellom, i det muslimske miljøet jeg hører til.

Anonymkode: d33c6...7d1

Skrevet

Koranen deler jo uten tvil folk i de rettroende og de vantro. Og de vantro skal utryddes... Men du verden så fint det er å leve på trygd fra de vantros land.. 

Anonymkode: 548e5...65c

Skrevet

Dette hadde jeg tatt opp med kollegaen. Nytter det ikke hadde jeg tatt det videre til sjefen. Det samme hadde jeg gjort dersom en kristen hadde blandet religion inn i arbeidsdagen.

Religion er et personlig anliggende og skal holdes separat fra arbeidslivet 

Anonymkode: fe52f...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...