Gå til innhold

Spørsmål angående barnehager kohort og samfunnskritisk yrker foreldre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du forventet at SFO skulle klare å dele opp alle på SFO i små grupper da? Hvertfall på sønnen min sin skole er det ekstremt mange som har SFO så hadde ikke nyttet i dele de opp i 15 personer i hver gruppe å klare å holde de avskilt,det har de ikke nok voksne til. Så blir det naturlig nok til at barna velger å leke med hvem de vil. Betaler dere like mye i SFO som vanlig foresten? Syns at dere burde får redusert betaling når tilbudet til SFO er ganske redusert.

Anonymkode: e00d9...630

 På vår sfo er barna i samme kohort som på skolen. Sfo er åpen fra 8.15 til 15.45. Én ansatt følger barnegruppen hele dagen. Og all ære til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes like synd på barna jeg altså. Også barna som har begynt på skolen og har så elendig SFO-tilbud at det er en skam å måtte betale for det. Får ikke spise mat der. Får ikke leke. Må stå ute i to timer før skolestart i all slags vær og være våte og kalde før elevenes «arbeidsdag» begynner. Tror dette er mye verre enn smittefaren. Og på SFO på slutten av dagen er gruppene borte så da kan de leke med hvem de vil 😆😅

Anonymkode: 8a9b9...d9a

Her har barna samme sfo kohort som skolekohort 12 barn. 

De har 1 hovedlærer og 2 "assistenter" assistentene er med barna fra kl 08.30 til kl 16.00. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at de har hjemmel for å gi deg bot, så lenge du henter innenfor åpningstidene. Da må det stå spesifikt i reglementet til bhg. Når det er sagt, endre tiden dere oppgir. Bedre å hente for tidlig enn for seint.

Anonymkode: b8dc9...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår SFO er det samme SFO ansatt som tar imot kl.8 og er med de i klassen hele dagen og på SFO igjen til 15.30. Innenfor den ansattes arb.tid.

Anonymkode: 2e13c...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...