Gå til innhold

Herregud for en drittsekk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal få vite kjønn på babyen i magen i morgen. Hvis det er mulig å se.

Mannen har uttrykt at han ønsker seg en gutt, siden vi bare er jenter nå. Men han sier han blir glad uansett. Jeg er redd for at han skal bli skuffa. Men så klarer idiotkompisen hans å si. 

Jeg skøyt for gull (gutt). Men fikk bare bronse.. 

Hva er sølv da? Spurte jeg. Gutt med downs. Hadde kompisen sagt. Hva faen? Hvem snakker sånn om babyer? Hvis det er sånne holdninger kompisene hans har til jenter, er det jo ikke rart han håper på gutt. Blir sikkert ledd ut hvis det er jente. 

Gravid, hormonell og drit sur akkurat nå kjenner jeg. 

Måtte bare dele det med noen. 

Anonymkode: 9c0bb...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Enkelte folk er bare ikke riktig navla. 

Anonymkode: 5cad2...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er en fyr mannen din anser som god venn som han ønsker å omgås?

Tror jeg hadde hatt problemer med å ha besøk av en så "enkel" mann i fremtiden som den kompisen er. Han virker lite intelligent, rett og slett. Dette er ikke bare dårlig humor, det er langt verre.

 

Anonymkode: 6bf32...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og dette er en fyr mannen din anser som god venn som han ønsker å omgås?

Tror jeg hadde hatt problemer med å ha besøk av en så "enkel" mann i fremtiden som den kompisen er. Han virker lite intelligent, rett og slett. Dette er ikke bare dårlig humor, det er langt verre.

 

Anonymkode: 6bf32...a65

Heldigvis bare en han spiller med. Kompiser fra barndommen. 

Anonymkode: 9c0bb...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis bare en han spiller med. Kompiser fra barndommen. 

Anonymkode: 9c0bb...8e6

Godt du slipper å omgås ham, da. Jeg har ganske lang lunte, men slike takler jeg ikke. Har fyren dame og barn selv?

Om dere får vite det er en ny jente i morgen håper jeg mannen din greier å heve seg over kompisen og vise kompisen at han er stolt av å få enda en jente :)

Anonymkode: 6bf32...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt du slipper å omgås ham, da. Jeg har ganske lang lunte, men slike takler jeg ikke. Har fyren dame og barn selv?

Om dere får vite det er en ny jente i morgen håper jeg mannen din greier å heve seg over kompisen og vise kompisen at han er stolt av å få enda en jente :)

Anonymkode: 6bf32...a65

Jeg også. Han har dame han og to jenter.. de fortjener han ikke etter den kommentaren der. Jeg har også ganske lang lunte. Graviditet til tross, men sånne ting får meg til å se svart. 

Anonymkode: 9c0bb...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også. Han har dame han og to jenter.. de fortjener han ikke etter den kommentaren der. Jeg har også ganske lang lunte. Graviditet til tross, men sånne ting får meg til å se svart. 

Anonymkode: 9c0bb...8e6

Huff, stakkars kona hans. Men vet du, det er en del av disse som liksom er supertøffe ute som egentlig er tøfler hjemme. Hadde nesten ikke blitt overrasket hvis han er en av dem ;) En tøffel med dårlig selvtillit og lite innsikt. En oppegående mann fleiper ikke en gang om slikt som han gjorde, lille "mannen".

Anonymkode: 6bf32...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg vondt i meg. Har ei datter med et syndrom (ikke Downs). Trist at folk har slike holdninger til barn som er annerledes.  😥

Anonymkode: d1965...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå fikk jeg vondt i meg. Har ei datter med et syndrom (ikke Downs). Trist at folk har slike holdninger til barn som er annerledes.  😥

Anonymkode: d1965...998

Normale folk har ikke slike holdninger. Men dessverre finnes ikke vaksiner mot idioti, så slike vil alltid finnes.

Andres idioti er deres problem, ikke la deres holdninger påvirke deg negativt, for da lar du dem "vinne" litt.

Du vet hvor flott din datter er, og det er det viktige :)

Anonymkode: 6bf32...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg har ikke små nok fingre til å vise hvor lite imponert jeg er over slike som han kameraten til mannen din. Enkelte skulle ha vært svelget eller en våt flekk på lakenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var samsynlig vis bare en dum spøk. Ikke ta alt så alvårlig.

Anonymkode: 98769...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dum kommentar fra kompisen. Er han så kort til vanlig også?! Uansett. Mannen har sagt at han ønsker seg gutt, helt naturlig spesielt om dere har jenter fra før. Han sier jo at han blir glad uansett, å slik er det for de fleste uansett hva de ønsker seg. Jeg hadde ikke latt en så dum kommentar ødelagt gleden. Jeg har heldigvis aldri hørt slike dumme kommentarer fra folk, så slike holdninger tilhører ett fåtall vil jeg tro. Gled deg over den voksene magen. Skulle  det komme flere barnslige kommentarer hadde jeg satt denne kameraten på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Normale folk har ikke slike holdninger. Men dessverre finnes ikke vaksiner mot idioti, så slike vil alltid finnes.

Andres idioti er deres problem, ikke la deres holdninger påvirke deg negativt, for da lar du dem "vinne" litt.

Du vet hvor flott din datter er, og det er det viktige :)

Anonymkode: 6bf32...a65

Takk 

Anonymkode: d1965...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, FrkKværner skrev:

For en dum kommentar fra kompisen. Er han så kort til vanlig også?! Uansett. Mannen har sagt at han ønsker seg gutt, helt naturlig spesielt om dere har jenter fra før. Han sier jo at han blir glad uansett, å slik er det for de fleste uansett hva de ønsker seg. Jeg hadde ikke latt en så dum kommentar ødelagt gleden. Jeg har heldigvis aldri hørt slike dumme kommentarer fra folk, så slike holdninger tilhører ett fåtall vil jeg tro. Gled deg over den voksene magen. Skulle  det komme flere barnslige kommentarer hadde jeg satt denne kameraten på plass. 

Enig i dette!

Anonymkode: 395c1...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig!? Jeg hadde nektet å omgås denne personen noensinne igjen. For en tulling!

Anonymkode: 30280...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be mannen hilse kompisen og si at han nok ville trives bedre i Afghanistan, siden holdningene hans til jenter ville gi høy stjerne i Taleban. 

Anonymkode: aa28c...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var samsynlig vis bare en dum spøk. Ikke ta alt så alvårlig.

Anonymkode: 98769...42d

Tenker det samme. Reaksjonene er jo uansett minst like ille, som spøken i seg selv. Han har ikke snakket ned om noen, bare uttrykt at han ønsker seg en gutt. Men fordi man ikke forstår spøken, og hører ordet Downs, så tenker man at det var ment som noe stygt. Downs var garantert ikke noe han hadde tenkt på før han ble spurt, og så grep han etter et halmstrå. Her er det snakk om å være særdeles lett antennelig. Man pusher folk til å si noe dumt, deretter hakker man. 

Anonymkode: b585c...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kjønn hadde baby? Hvis dere er ferdig på ultralyd nå.

Jeg hadde sagt klart ifra til mannen min om at sånne type usmakelige spøker ikke hører hjemme noe sted. Bare tragisk å få seg til å spøke om noe sånt :(

Anonymkode: 307bc...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kompiser får høre nøyaktig hva jeg mener. Han der hadde fått seg en lekse han nok ikke hadde glemt så fort. Jeg diller ikke med (i følge fødselsdato) voksne folk. Snakk om tosk! 

Anonymkode: 1de3c...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det samme. Reaksjonene er jo uansett minst like ille, som spøken i seg selv. Han har ikke snakket ned om noen, bare uttrykt at han ønsker seg en gutt. Men fordi man ikke forstår spøken, og hører ordet Downs, så tenker man at det var ment som noe stygt. Downs var garantert ikke noe han hadde tenkt på før han ble spurt, og så grep han etter et halmstrå. Her er det snakk om å være særdeles lett antennelig. Man pusher folk til å si noe dumt, deretter hakker man. 

Anonymkode: b585c...dbf

«Pusher folk til å si noe dumt»? 
De fleste jeg kjenner kunne aldri pushes til å finne på noe sånt som dette, uansett hvor mye de ble pushet! Det er et valg å anstrenge seg for å fornærme folk. Og man kommenterer uansett ikke med merkelapper som gull og bronse på barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pashla skrev:

«Pusher folk til å si noe dumt»? 
De fleste jeg kjenner kunne aldri pushes til å finne på noe sånt som dette, uansett hvor mye de ble pushet! Det er et valg å anstrenge seg for å fornærme folk. Og man kommenterer uansett ikke med merkelapper som gull og bronse på barn.

Neivel. Men samtalen høres unektelig litt sånn her ut:

- Synes du jeg ser tjukk ut i denne buksen?

- Eeehhh...kanskje litt?

- Drittsekk! Idiot! Tenk å kalle andre for feite! Du må være fjern i hodet din tomskalle! 

Anonymkode: b585c...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neivel. Men samtalen høres unektelig litt sånn her ut:

- Synes du jeg ser tjukk ut i denne buksen?

- Eeehhh...kanskje litt?

- Drittsekk! Idiot! Tenk å kalle andre for feite! Du må være fjern i hodet din tomskalle! 

Anonymkode: b585c...dbf

Tror du må jobbe mer med leseforståelsen din, for det er absolutt ikke det Hi beskriver.

Anonymkode: 6bf32...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg skøyt for gull (gutt). Men fikk bare bronse.

Kameraten starter (helt selv!) med dette utsagnet ⬆️ her.

Det er vel BITTElitt annet enn å fiske etter bekreftelse! 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neivel. Men samtalen høres unektelig litt sånn her ut:

- Synes du jeg ser tjukk ut i denne buksen?

- Eeehhh...kanskje litt?

- Drittsekk! Idiot! Tenk å kalle andre for feite! Du må være fjern i hodet din tomskalle! 

Anonymkode: b585c...dbf

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du må jobbe mer med leseforståelsen din, for det er absolutt ikke det Hi beskriver.

Anonymkode: 6bf32...a65

Jo, det er i samme gata. Han sa han skøyt for gull og fikk bronse. Har man kun jenter før så er det helt innafor å si at man ønsker seg en gutt.

Hvis man da begynner å gnåle om hva som er sølv, så får man rett og slett takke seg selv hvis den andre svarer noe man ikke liker. Det handler om å ha litt sosial forståelse.

Anonymkode: b585c...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skal man først bli fornærmet for noe, i denne situasjonen, så bør man i det minste bli fornærmet på jenters vegne og ikke på gutter med Downs syndroms vegne?

Anonymkode: b585c...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...