Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #51 Skrevet 5. mai 2020 Min sønn fortalte selv til meg at han trodde han var bifil når han var litt over 13 år. Etter en stund fortalte han at han er 100% homofil. Han fortalte det til guttene på fotball laget sitt en stund etterpå og noen uker etter det så la han ut et innlegg på Instagram og fortalte det til alle vennene sine. Nå blir han straks 15 år og sprudler som aldri før! ❤️ Utrolig stolt av han! Men det er nok vanligere hos jenter og si at de er bifile eller lesbiske i den alderen for å så ikke være det noen dager senere... husker at jente gjengene på skolen da jeg gikk på ungdomsskolen ofte drev på sånn, men selvfølgelig så kan det stemme i noen av tilfellene og jeg tenker at det er det bare er bra å være bevist på det i ung alder 😊 Anonymkode: 41c04...a26
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #52 Skrevet 5. mai 2020 Er nok en slags måte å finne seg selv på. Som er vanlig i den alderen. Tenker at 1 av de tre er nok kanskje bifile. Anonymkode: 08bee...2c0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #53 Skrevet 5. mai 2020 På 4.5.2020 den 10.19, Anonym bruker skrev: Akkurat! Dette voldsomt overdrevne fokuset på hvor spesielle ungene ens er, og på hvor åpen og aksepterende man selv er, et til STOR SKADE for barn. Det er ingen foreldre som ville kringkastet på skolen dersom barnet proklamerte at de ville bli popstjerne, statsminister eller astronaut. Eller at de var heterofil. Det å hoppe når barnet sier hopp, og la alt barnet sier, utløse store omveltninger, er å legge altfor tung bør på altfor liten rygg. Det er omsorgssvikt. Det er foreldrenes ansvar å skjerme barn mot sine egne fikse idéer slik at de får utvikle seg i takt med barnet selv. Anonymkode: 9efa3...97f Det kan virkelig ikke sammenliknes. Det er dessuten et enormt større antall som går gjennom sin barne- og ungdomstid og føler på skam og at de ikke kan være den de egentlig er, enn det er barn som står frem med sin legning eller følelsen av å være det motsatte kjønn og opplever å angre på det etterpå. Anonymkode: ac7e5...2a5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #54 Skrevet 5. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan virkelig ikke sammenliknes. Det er dessuten et enormt større antall som går gjennom sin barne- og ungdomstid og føler på skam og at de ikke kan være den de egentlig er, enn det er barn som står frem med sin legning eller følelsen av å være det motsatte kjønn og opplever å angre på det etterpå. Anonymkode: ac7e5...2a5 Det er vel er nettopp på grunn av slike populære fordommer som det du kommer med her, at denne omsorgssvikten skjer. Man handler i god tro, uten å sjekke fakta eller se det store bildet. Da kan det fort gå utrolig dårlig. Men det er altså ikke første gang idealisme er årsak til mye vondt. Religiøse har jo holdt på sånn i årevis. Velkommen etter! Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #55 Skrevet 5. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan virkelig ikke sammenliknes. Det er dessuten et enormt større antall som går gjennom sin barne- og ungdomstid og føler på skam og at de ikke kan være den de egentlig er, enn det er barn som står frem med sin legning eller følelsen av å være det motsatte kjønn og opplever å angre på det etterpå. Anonymkode: ac7e5...2a5 Ser nå at det er du som har foreslått at HI skal akseptere datteren sier om seg selv. Ville du ha gjort det samme om du hadde en 12 år gammel datter som sa hun var - stygg? - tykk? - dum? Hvis ikke, så synes jeg virkelig du burde begynne å tenke litt før du rådgir. Jeg har postet en artikkel om en jente som reiste til helvete og tilbake, nettopp fordi ingen voksne sa i mot henne. De kunne ha bekreftet henne som den hun var, i stedet for å bekrefte hennes ønske om endring. De kunne vist kjærlighet, i stedet for en politisk korrekt - men svært feig og unnvikende - holdning. De kunne vært sitt ansvar bevisst, i stedet for å løpe fra det. Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2020 #56 Skrevet 5. mai 2020 17 timer siden, Pashla skrev: «Blir satt på»? Du, aner du hvor langt lerret man må bleike før man får tatt den første behandlingen? Heldigvis er det en omstendelig prosess. Det er ekstremt inngripende å stoppe pubertetsutvikling. Anonymkode: e09a5...8d9
Gjest Skrevet 5. mai 2020 #57 Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Religiøse har jo holdt på sånn i årevis. Velkommen etter! Anonymkode: 9efa3...97f Religiøse er jo frontlinjesoldater imot den ukristelige ideen «mennesket kan være mer enn mann og kvinne»...
Gjest Skrevet 5. mai 2020 #58 Skrevet 5. mai 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er fullt klar over at jeg er gjenkjennbar, men det du ønsker deg, kommer ikke til å skje. Det er slitsomt at du bruker hver eneste tråd til å annonsere at du kjenner meg igjen. Sikkert ikke bare jeg som synes detektiv-greiene her, begynner å bli temmelig enspora og kjedelig. Nå vet du dette, og så foreslår jeg at vi kutter ut brukerdebatten fra nå av, og holder oss til sak. Anonymkode: 9efa3...97f Første gang jeg nevner det; du, og det står ikke i noen annen tråd. Men siden jeg bruker nick og du ikke, så får du jo en lettere jobb i å stalke meg enn omvendt 😉
Gjest Skrevet 5. mai 2020 #59 Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ser nå at det er du som har foreslått at HI skal akseptere datteren sier om seg selv. Ville du ha gjort det samme om du hadde en 12 år gammel datter som sa hun var - stygg? - tykk? - dum? Hvis ikke, så synes jeg virkelig du burde begynne å tenke litt før du rådgir. Jeg har postet en artikkel om en jente som reiste til helvete og tilbake, nettopp fordi ingen voksne sa i mot henne. De kunne ha bekreftet henne som den hun var, i stedet for å bekrefte hennes ønske om endring. De kunne vist kjærlighet, i stedet for en politisk korrekt - men svært feig og unnvikende - holdning. De kunne vært sitt ansvar bevisst, i stedet for å løpe fra det. Anonymkode: 9efa3...97f Hvis barnet er så overvektig at hun trenger legehjelp, så er det omsorgssvikt å ignorere hennes bønn om hjelp. «Stygg» og «dum» er ikke medisinske termer som kan avhjelpes, det er skjellsord som et barn neppe bruker om seg selv med mindre selvbildet deres er skadet. Og da går man heller til kjernen og prøver å hjelpe barnet med å bygge opp selvbildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå