Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Gutten min fortalte at 3 jenter i klassen er bifil. Er det vanlig at man finner ut dette om det selv så tidlig? Anonymkode: 4ab62...99a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gutten min fortalte at 3 jenter i klassen er bifil. Er det vanlig at man finner ut dette om det selv så tidlig? Anonymkode: 4ab62...99a Mange skjønner at de er lesbiske eller homofile allerede i første klasse. Foreldre kan også fatte mistanke tiiidlig. 12 år er en vanlig alder å utforske. Ingenting galt i det. Kjærlighet er kjærlighet. Hadde vært verre om 3 12 åringer i klassen sto frem og sa de er homofober og hater folk som er sammen med det samme kjønn. Anonymkode: 93c5b...cd6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Tullprat og en måte å gjøre seg interessante på. Anonymkode: d641d...7b0
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tullprat og en måte å gjøre seg interessante på. Anonymkode: d641d...7b0 Sa gamle tante Petra på 90 år Anonymkode: 43284...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gutten min fortalte at 3 jenter i klassen er bifil. Er det vanlig at man finner ut dette om det selv så tidlig? Anonymkode: 4ab62...99a Det er vanlig at man finner ut at man er homofil tidlig. Det er ikke vanlig at man finner ut at man er bifil tidlig. Det at tre jenter har funnet det ut samtidig høres mer ut som de har funnet ut hva det er å være bifil. Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tullprat og en måte å gjøre seg interessante på. Anonymkode: d641d...7b0 Tror nok også det ja. Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sa gamle tante Petra på 90 år Anonymkode: 43284...4c1 Ikke alle som er like ivrig på å pushe ungene sine til å ville være homo, bytte kjønn eller identifisere seg som katt, bare for å kunne slå seg på brystet som liberale foreldre. Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke alle som er like ivrig på å pushe ungene sine til å ville være homo, bytte kjønn eller identifisere seg som katt, bare for å kunne slå seg på brystet som liberale foreldre. Anonymkode: 9efa3...97f Hør, hør. Anonymkode: d641d...7b0
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 Det er vanlig å være "bifil" som ungdom, uten at det har noe med den voksne identiteten å gjøre. Anonymkode: c1889...c93
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hør, hør. Anonymkode: d641d...7b0 Hadde det bare vært noe å høre på så Anonymkode: 43284...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hadde det bare vært noe å høre på så Anonymkode: 43284...4c1 Et økende antall barn som angrer på kjønnskorrigerende behandling er faktisk et av de store problemene innen LGBT nå i 2020. Hva tenker du om det? Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 44 minutes ago, Anonym bruker said: Gutten min fortalte at 3 jenter i klassen er bifil. Er det vanlig at man finner ut dette om det selv så tidlig? Anonymkode: 4ab62...99a Jeg fant ut selv at jeg var bifil når jeg var 12-13 år så nei er ikke så tidlig det Anonymkode: f5f6b...423
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 Det er ikke umulig, men tre stykker i en klasse er i overkant mange, så jeg vil mistenke at det er en smitteeffekt med i bildet her. Anonymkode: 61bcb...5bb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #14 Skrevet 3. mai 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et økende antall barn som angrer på kjønnskorrigerende behandling er faktisk et av de store problemene innen LGBT nå i 2020. Hva tenker du om det? Anonymkode: 9efa3...97f Det er noe helt annet enn det tråden handler om Anonymkode: 43284...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #15 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er noe helt annet enn det tråden handler om Anonymkode: 43284...4c1 Enig i det. Men det er likevel spot on på den holdningen du utviste. Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #16 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Enig i det. Men det er likevel spot on på den holdningen du utviste. Anonymkode: 9efa3...97f Jaha? Fordi? Anonymkode: 43284...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #17 Skrevet 3. mai 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jaha? Fordi? Anonymkode: 43284...4c1 Fordi du gjorde narr av noen som inntok en avventende holdning overfor tre barn, ikke en gang tenåringer, som har begynt å snakke om sin seksuelle legning. Det er absolutt grunn til å la de får lov til å være bifile eller homo eller å ville bli statsminister eller verdens beste fotballspiller eller hva det enn måtte være, men uten å skulle ile til og bekrefte at man tror på de, og bygge opp om identiteten deres, på dette tidspunktet. Faktisk er det vare dumt å skulle pushe barn til å finne ut av alt på en gang, bare for at man som voksen skal være så veldig politisk korrekt og proaktiv. De har god tid, og den tiden må de få lov til å bruke på å være bifile og katter og fotballspillere og politisk engasjerte og popstjerner til månen og tilbake igjen FØR de bestemmer seg. Anonymkode: 9efa3...97f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #18 Skrevet 3. mai 2020 Min datter er i den alderen og har selv sagt hun er bifil. Spurt henne om hun vet hva det vil si, det hadde hun god oversikt på. Lager i grunnen lite oppstyr rundt det. Om det bare er en fase eller om det virkelig er tilfelle, det vil nok tiden vise uansett. Anonymkode: 39f15...355
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #19 Skrevet 3. mai 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi du gjorde narr av noen som inntok en avventende holdning overfor tre barn, ikke en gang tenåringer, som har begynt å snakke om sin seksuelle legning. Det er absolutt grunn til å la de får lov til å være bifile eller homo eller å ville bli statsminister eller verdens beste fotballspiller eller hva det enn måtte være, men uten å skulle ile til og bekrefte at man tror på de, og bygge opp om identiteten deres, på dette tidspunktet. Faktisk er det vare dumt å skulle pushe barn til å finne ut av alt på en gang, bare for at man som voksen skal være så veldig politisk korrekt og proaktiv. De har god tid, og den tiden må de få lov til å bruke på å være bifile og katter og fotballspillere og politisk engasjerte og popstjerner til månen og tilbake igjen FØR de bestemmer seg. Anonymkode: 9efa3...97f Jøss, her var det mye synsing og fantasi om mine holdninger Anonymkode: 43284...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #20 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vanlig at man finner ut at man er homofil tidlig. Det er ikke vanlig at man finner ut at man er bifil tidlig. Det at tre jenter har funnet det ut samtidig høres mer ut som de har funnet ut hva det er å være bifil. Anonymkode: 9efa3...97f Uten å påberope meg å ha nok kunnskap, så hadde jeg nok også tenkt det samme når det gjelder tre venninner i samme klasse. Anonymkode: ac7e5...2a5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #21 Skrevet 3. mai 2020 Aksepter henne uansett som hun er og ut fra det hun sier om seg selv, uten å problematisere eller stille kritiske spørsmål HI. Anonymkode: ac7e5...2a5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #22 Skrevet 3. mai 2020 Min jente var 9 år da hun fortalte meg at hun er bifil. Hun er 12 nå. Hun sa hun trodde hun var lesbisk først, men hadde kommet frem til at bifil var rett. Kan nok tenke meg at flere av jentene i klassen kunne tenke det er "kult", og har slengt seg på . Bare fordi, liksom. Min datter er veldig trygg på seg selv, og har bestandig vært en andre ser opp til. Hun har i grunnen aldri gjort noen stor sak av at hun er bifil, er jo bare sånn hun er.. Anonymkode: a5046...a59
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #23 Skrevet 3. mai 2020 Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men vil tro at det er vanlig å begynne å merke hvem man tiltrekkes av i den alderen. Når det er sagt: Det er ganske vanlig at jenter påstår at de er bifile for å gjøre seg interessante. Det er jo så sexy og spennende i guttas øyne! Anonymkode: e67ea...c0b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #24 Skrevet 3. mai 2020 Datteren min fortalte meg dette da hun var 10 år gammel. Vi var ute å kjørte bil, og hun var tydelig ukomfortabel. Det var noe hun ville snakke med meg om, og hun plagdes virkelig. Hun fortalt meg at hun trodde hun kunne bli glad i jenter. Slik som man egentlig skulle bli glad i gutter. "Men jeg tror jeg kan bli like glad i jentene som guttene" Jeg tenkte ikke stort over det der og da, men tanken om at hun var bifil streifet meg. Ca ett halvt år senere, spurte hun meg om jeg hadde blitt skuffet over henne om hun ble kjæreste med ei jente. Enda ca ett halvt år senere, tok hun dette opp. At hun trodde hun kunne bli like forelsket i jenter som gutter. Jeg har svart henne med at det aller viktigste for meg, er at hun er lykkelig, trygg på seg selv og at hun kan komme til oss å fortelle oss absolutt hva som helst. Jeg er lykkelig når hun er lykkelig, enkelt og greit. Uansett om hun skulle blitt kjæreste med en gutt eller ei jente. Så får vi bare vente å se ❤ Anonymkode: 2aa0e...279
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #25 Skrevet 3. mai 2020 Her ble også «halve klassen» bifil over natta, inkludert mine to døtre. Nå har hun eldste en guttekjærester, og hun yngste er i en alder hvor absolutt alt er flaut og kleint! Så å holde NOEN i hånden eller å kysse med noen er utelukket. Det er en «trend», men en fin og inkluderende og lite fordomsfull trend, som viser at alt er greit. Og ingen leer på et øyelokk, uansett hvor skeiv man måtte være. Anonymkode: e09a5...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå