Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest anonym ...9d3 sine utbrudd i denne tråden tenker jeg at vi nok velger Hamar og Stange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså... Jeg er vokst opp på Hamar, og har slekt på Lillehammer og Stamge. Jeg vil ta med meg unga sånn at de kan få opplev min barndoms sommer på et vis. Med bading i Mjøsa, jordbærplukking på Helgøya, en tur med Skibladner, fisketur ved Rokosjøen osv... Alt trenger ikke å være fornøyelsesparker?! 
Tenker jeg da. 😉 Ungene gleder seg, også han på 17. Så da tenker jeg det blir en fin ferie! 
Også får sure-anonym kose seg i Tusenfryd! (Kanskje vi tar en tur dit også, -er jo ikke lange biten å kjøre fra Stange heller det. 😉)

Og takk for støtten fra dere andre! 👍🏻

Anonymkode: 2664d...8bc

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bor i Danmark, midt i ferieområdet. Kort vei til Blåvand, Legoland, Lalandia osv. Så vi blir hjemme 

Anonymkode: 3d52f...65b

Tror du parkene kommer til å være åpne? Vi har bestilt tur, men er skeptisk til å dra. Selv om grensene og karantenereglene ksnskje oppheves, så er det jo ikke noe gøy å dra dit hvis alt er stengt.

Anonymkode: 145ae...e7f

Skrevet

Hjemmeferie. Vi bor et steinkast fra sjøen ved Blindleia, har båt,  og har 15 min kjøring til dyreparken. 

Utenlandsturen er avbestilt. Vi gleder oss til hjemmeferie😊

Anonymkode: 281a2...728

Skrevet

Kanskje en dagstur til Ålesund, ellers er det ingen planer.

Anonymkode: 3b36d...227

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Admin

Skrevet

Sverige, om vi slipper karantene😄

Anonymkode: 34985...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...