Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger forslag 😁

Har barn på 15,13 og 9 år

Anonymkode: d3d24...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyreparken ettsom vi må avlyse ferieturene vi skulle til nabolandene.

Anonymkode: f4621...9d3

Skrevet

Til Croatia hvis det blir mulig, ellers blir det turer i nærmiljøet, telt, fisking, sykling, strand, parker og forskjellig. Har ikke lagt konkrete planer ennå, men innstiller oss på å finne på ting hjemme og en fin sommer blir det uansett. 

Anonymkode: 95fe6...a88

Skrevet

Lillehammer, Hamar og Stange! 👍🏻

Anonymkode: 2664d...8bc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å hva i alle dager har Hamar og Stange å tilby da? Ikke en dritt! Du drar jo ikke på ferie for å komme enda mer i gokk enn før der det ikke skjer noe som helst!

Tusenfryd i Oslo! 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å hva i alle dager har Hamar og Stange å tilby da? Ikke en dritt! Du drar jo ikke på ferie for å komme enda mer i gokk enn før der det ikke skjer noe som helst!

Tusenfryd i Oslo! 

Ååå, du var vel en skikkelig solstråle 🌞

Anonymkode: e647b...70a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tusenfryd i Oslo! 

Noen har kanskje litt andre preferanser enn deg på hva ferie er.....??

Her skal vi telte i naturen. Ser på flere muligheter.  Kanskje med kombinasjon med 2 dagers tur til Bergen? Eller en tur på Hunderfossen? Vi får se. Har 10 dager til rådighet 

Anonymkode: a4c54...076

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tusenfryd i Oslo! 

Hamar har badestrand, Vikingeskipet, Domkirkeodden, Jernbanemuseet, Stupetårn, masse spisesteder, koselige butikker, lekeparken, skatepark, turområder, fiskemuligheter, osv...

Stange har mye av det samme, og enda flere fiske- og friluftsmuligheter for oss som liker sånt. Samt dyrepark på Tangen. 

Men for all del. Ingen som tvinger deg til å dra dit. Vi skal nå i hvert fall kose oss der i sommer. Et fint avbrekk fra hverdagen, og noe helt annet enn den forblåste Trøndelagskysten vi bor på til vanlig.

Skrevet

Kragerø:) skulle egentlig to uker til Spania gave fra svigers, men det utgår. Det er jeg glad for egentlig. For om sommeren vil jeg bare være på hytta:) så kan vi heller dra til utlandet når det er kjøligere her. 
sommeren er så kort og vil bruke den på hytta🇳🇴

Skrevet

Bor i Danmark, midt i ferieområdet. Kort vei til Blåvand, Legoland, Lalandia osv. Så vi blir hjemme 

Anonymkode: 3d52f...65b

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hamar har badestrand, Vikingeskipet, Domkirkeodden, Jernbanemuseet, Stupetårn, masse spisesteder, koselige butikker, lekeparken, skatepark, turområder, fiskemuligheter, osv...

Stange har mye av det samme, og enda flere fiske- og friluftsmuligheter for oss som liker sånt. Samt dyrepark på Tangen. 

Men for all del. Ingen som tvinger deg til å dra dit. Vi skal nå i hvert fall kose oss der i sommer. Et fint avbrekk fra hverdagen, og noe helt annet enn den forblåste Trøndelagskysten vi bor på til vanlig.

De fleste steder har badestrand og lekeplasser;,trenger ikke dra til gokk for å oppleve det.

Skrevet

Nord-Norge🤩 Hjem til familie og gamle venner. Fjellturer, kajakk, telt og hengekøye er noe av planene. 

Anonymkode: 29e88...d67

Skrevet

Vi skal kjøre til Bergen, Stavanger, Kristiansand, Bø, Oslo og Trondheim. 

En skikkelig rundtur i vårt flotte land.  Regner med å bruke fire uker. 

Anonymkode: 88844...1e2

Skrevet

Ut på terrassen (i det som forhåpentligvis blir en solrik og varm sommer i Norge).

Anonymkode: 1a731...742

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusenfryd i Oslo! 

Tusenfryd er ikke i Oslo 

Anonymkode: 33d27...707

Skrevet

Mannen pratet om at han ville ta flomsbanen, så kanskje vi skal dit...? 

Blir vel ellers en kjøretur på Vestlandet 

Anonymkode: 58a91...0ab

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste steder har badestrand og lekeplasser;,trenger ikke dra til gokk for å oppleve det.

Np er det sånn her i verden at folk har ulike preferanser. Selv om det ser ut som du ikke ønsker å bevege deg lenger enn et steinkast fra Oslo, betyr ikke det at Oslo er en god feriedestinasjoner for alle. Jeg vil ikke til Oslo på ferie. Jeg vil ikke ha en urban ferie, jeg vil ha rolige dager, uten trengsel, nær naturen. Nå skal ikke jeg hverken til Hamar eller Stange, men hadde klart foretrukket det fremfor Oslo og tusenfryd. Selv skal jeg lenger i "gokk", på en hytte i skogen på et lite sted nærmeste butikk er en halv times kjøretur unna, og man må langt utenfor kommunegrensene for å finne noe som minner om et bysentrum. Dit skal jeg for å finne ro og fred, for turer i skog og mark, for bading på strand der det ikke er trengsel, for rolige stunder i solveggen og for lek og latter med familien. Med unntak av lek og latter hadde jeg ikke funnet noe av dette i Oslo. 

Anonymkode: ee1c8...101

Skrevet

Sunnmøre, på hytte der, gå i fjellet, leke i fjøra. Håper været blir like bra som i fjor når vi var der. Besøke familien min.

Anonymkode: 9bf26...09f

Skrevet

I skrivende stund blir det dyreparken,  Bergen,  Hardanger og Geiranger med deres fasiliteter og severdigheter. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stange er en fin plass og der bor jeg 😊👍

Anonymkode: caa96...65a

Skrevet

Nord-Vestlandet. Kristiansund, Hitra. Gleder meg. 

Anonymkode: 1dd0f...49c

Skrevet

Jotunheimen. Gå i fjellet. 
Sykle. Og liker Hamar. Dit skal jeg ta en tur. Flott badestrand og koselig by. 

Anonymkode: 66dd7...65a

Skrevet

Vi skal til Eidsvollsbygningen, Tangen dyrepark og Glåmdalsmuseet. Og så skal vi på hytta og til Atlanterhavsparken og Trollstigen☺️

Forøvrig samme planer som før korona. 

Skrevet

Vi håper fortsatt på muligheten til å reise ut av landet men dersom ikke det går så har vi lyst til å kjøre fra sør til nord i Norge . Vi kommer i så fall til å reise til varmere strøk så fort det lar seg gjøre. Høstferie , juleferie eller vinterferie. 

Skrevet

Blir nok bare på hytta i år, veldig deilig,men blir nok noen små turer hit og dit, vet ikke hvor ennå, og så krysser jeg fingrene for at grensen til sverige åpner igjen 15 mai

Anonymkode: e7d73...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...