Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #26 Skrevet 3. mai 2020 Han har ingen personlig formue , han har lagt alt i firmaet. Mennen min (finansanalytiker) tror han må selge huset sitt. Anonymkode: a7fab...fa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #27 Skrevet 3. mai 2020 Jo, nå er det synd på mange, også Petter Stordalen. Det jeg håper er at alle kommer sterkere tilbake og at alle da har lik omtanke for sine ansatte! Det har vært noen skammelige lønnsoppgjør for enkelte de siste årene, særlig sett opp mot egenvinning/fortjeneste Anonymkode: 6351f...3bb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #28 Skrevet 3. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, nå er det synd på mange, også Petter Stordalen. Det jeg håper er at alle kommer sterkere tilbake og at alle da har lik omtanke for sine ansatte! Det har vært noen skammelige lønnsoppgjør for enkelte de siste årene, særlig sett opp mot egenvinning/fortjeneste Anonymkode: 6351f...3bb Enig med deg, men jeg tror dessverre lønnsoppgjørene fremover vil preges av dårlig økonomi, så et godt lønnsoppgjør tror jeg de fleste kan se langt etter. Anonymkode: 028ac...475
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #29 Skrevet 3. mai 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig med deg, men jeg tror dessverre lønnsoppgjørene fremover vil preges av dårlig økonomi, så et godt lønnsoppgjør tror jeg de fleste kan se langt etter. Anonymkode: 028ac...475 Ja, i noen år så, men så dårlig tro på fremtiden har jeg ikke Problemet er bare hukommelsen til folk! Anonymkode: 6351f...3bb
Gjest Skrevet 3. mai 2020 #30 Skrevet 3. mai 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Glemte en stund at jeg bodde i Norge. Man må jo for all del ikke si noe positivt eller ha medfølelse med de som er rike. Og spesielt ikke hvis man er rik fordi man er dyktig. (Har du vunnet i Lotto er det noe helt annet..) Tenk å sitte med ansvaret for 17 000 menneskers arbeidsplass midt opp i alt det her! Å se hele livsverket gå fullstendig i grus. Han så virkelig ikke ut som seg selv.. Anonymkode: 0ba79...a04 Tenk å være så uforsiktig og slurvete at man driver business med andre folks penger uten å ha skikkelig sikkerhet?! Ta og les deg opp litt. Stordalens «livsverk» er å låne stadig mer og kjøpe opp stadig mer. Han har 10 milliarder i gjeld fordi han har klart å få bankene til å tro på hans prosjekt, ikke fordi han er en self-made man. Han bygde ikke opp noe, han kjøpte eksisterende hotellkjeder for å booste sitt eget imperium. Han kjøpte for penger han ikke hadde. Og DÉT er grunnen til at han nå har ansvar for 17.000 arbeidsplasser. De var der fra før, de. Han har ikke skapt noe nytt. Hans «livsverk» er bare å få eiendom til å skifte hender.
Gjest Skrevet 3. mai 2020 #31 Skrevet 3. mai 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Den norske rausheten omfatter ikke de som har det bedre enn oss. Anonymkode: fc8ef...223 Den gjør jo det. I altfor stor grad. Hvorfor tror du ellers han får taletid i TV? Hvorfor er en hotelleier i det hele tatt «kjendis»? Fordi nordmenn elsker å bukke og skrape for borgerskapet og dets diskrete sjarm.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #33 Skrevet 3. mai 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun skriver alle MINE årslønnen. Dette kan bety både at hun har flere jobber eller at hun driver ett firma. Gjelder det sistnevnte bør hun i aller største grad ha forståelse for hva Stordalen går igjennom i dag uavhengig av hans personlig formue. Anonymkode: cdde9...3a8 Har du virkelig så tungt for det? Alle årslønnene hennes, som hun har tjent i løpet av alle årene hun har vært i arbeidslivet. Anonymkode: 0e50d...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå