Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Jeg henger litt etter, så så det idag. Det var helt grusomt å se Petter Stordalen. Fy søren tenk å være i hans sko nå😢 Anonymkode: 0ba79...a04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Asså, er ikke han styrtrik? Anonymkode: a8965...213
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Asså, er ikke han styrtrik? Anonymkode: a8965...213 Nå har han jo milliardgjeld... du skjønner at det koster mye å drive alt han har uten kunder og inntekt?? Anonymkode: 322e9...cac
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Jeg må si at jeg ikke har den helt store sympatien med Stordalen, han vil fortsette å være styrtrik og leve i luksus. Men hans ansatte har jeg stor sympati med, i likhet med alle de andre som er i samme situasjon. Anonymkode: 23af8...088
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Ikke mer synd på han enn andre. Anonymkode: 2cb0c...ebf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå har han jo milliardgjeld... du skjønner at det koster mye å drive alt han har uten kunder og inntekt?? Anonymkode: 322e9...cac Selvfølgelig, og han har det sikkert tøft. MEN dette er jo ikke noe han står personlig ansvarlig for økonomisk. Ja, firmaene hans står i fare, men hans personlige formue røres ikke av dette. Anonymkode: d403d...9bf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig, og han har det sikkert tøft. MEN dette er jo ikke noe han står personlig ansvarlig for økonomisk. Ja, firmaene hans står i fare, men hans personlige formue røres ikke av dette. Anonymkode: d403d...9bf Akkurat. Han har vel fortsatt ett stor hus, flere biler og feriehus i utlandet Anonymkode: 2cb0c...ebf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Akkurat. Han har vel fortsatt ett stor hus, flere biler og feriehus i utlandet Anonymkode: 2cb0c...ebf Ja, så jeg synes ikke mer synd på han enn andre. Kanskje hellet mindre iom han har stor personlig formue. Anonymkode: d403d...9bf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 Seriøst? Så fordi en person har penger så mener dere at han ikke innehar verken empati og samvittighet? Hvordan tror dere det må være å vite at sjansen er stor for at flere tusen av hans ansatte skal stå uten jobb? Og at de allerede sliter økonomisk pga de er permittert? Er dere så ufattelige selvsentrerte at dere ikke skjønner at dette ansvaret som hviler på han nå er drit tøft? Anonymkode: cdde9...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 Glemte en stund at jeg bodde i Norge. Man må jo for all del ikke si noe positivt eller ha medfølelse med de som er rike. Og spesielt ikke hvis man er rik fordi man er dyktig. (Har du vunnet i Lotto er det noe helt annet..) Tenk å sitte med ansvaret for 17 000 menneskers arbeidsplass midt opp i alt det her! Å se hele livsverket gå fullstendig i grus. Han så virkelig ikke ut som seg selv.. Anonymkode: 0ba79...a04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 Klart han sitter i en vanskelig situasjon. Men han har jo mye å selge unna, for å betale ned. Det er ikke vanskeligere for ham enn det er for en som eier en ørliten bedrift, som går konkurs. Anonymkode: 0d8be...03c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Så fordi en person har penger så mener dere at han ikke innehar verken empati og samvittighet? Hvordan tror dere det må være å vite at sjansen er stor for at flere tusen av hans ansatte skal stå uten jobb? Og at de allerede sliter økonomisk pga de er permittert? Er dere så ufattelige selvsentrerte at dere ikke skjønner at dette ansvaret som hviler på han nå er drit tøft? Anonymkode: cdde9...3a8 Den norske rausheten omfatter ikke de som har det bedre enn oss. Anonymkode: fc8ef...223
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg må si at jeg ikke har den helt store sympatien med Stordalen, han vil fortsette å være styrtrik og leve i luksus. Men hans ansatte har jeg stor sympati med, i likhet med alle de andre som er i samme situasjon. Anonymkode: 23af8...088 Ehhh..husk på alle arbeidsplassene han lager. Anonymkode: ccb03...bd7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den norske rausheten omfatter ikke de som har det bedre enn oss. Anonymkode: fc8ef...223 Det merkes veldig godt på alle diskusjonene rundt den norske økonomien her inne. Det skremmer meg at folk sitter og oppriktig mener det er på tide at den norske økonomien får en knekk slik at folk får slutt på kjøpefesten. At personer her inne oppriktig tror dette kun medfører at de med best økonomi må redusere antall sydenturer og hyppighet av utskifting av garderobe. Det er ille når sjalusien blir sterkere en kjønnsdriften... Anonymkode: cdde9...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #15 Skrevet 2. mai 2020 At det går an å tenke så kort.. han har ansvar for enormt mange arbeidsplasser. Hvis det gjør det bedre for noen kan man jo også tenke på alle inntektene fra skatt osv staten går glipp av fra denne mannen/hans firma nå. Anonymkode: 4ecb8...a01
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #16 Skrevet 2. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det merkes veldig godt på alle diskusjonene rundt den norske økonomien her inne. Det skremmer meg at folk sitter og oppriktig mener det er på tide at den norske økonomien får en knekk slik at folk får slutt på kjøpefesten. At personer her inne oppriktig tror dette kun medfører at de med best økonomi må redusere antall sydenturer og hyppighet av utskifting av garderobe. Det er ille når sjalusien blir sterkere en kjønnsdriften... Anonymkode: cdde9...3a8 Folk bør få slutt på kjøpefesten! Men det er de som har lite fra før som får mindre.. Og ikke "eliten" dessverre. Anonymkode: a024a...42c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #17 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Folk bør få slutt på kjøpefesten! Men det er de som har lite fra før som får mindre.. Og ikke "eliten" dessverre. Anonymkode: a024a...42c Akkurat. Dessverre så ser det ut til at veldig mange ikke skjønner det og argumenterer med at de med mest bør ta regningen. Anonymkode: cdde9...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #18 Skrevet 2. mai 2020 Man må huske på at det er stor forskjell på hans personlige formue og formuen/økonomien i hans ulike firma. Ja, hans mange ulike firma går nå lide. På lik linje ned alle andre i samme bransje. Hans personlige formue blir ikke berørt. Om hans firma hår konkurs vil ansatte miste jobben og kreditorene ikke få betalt. Gjelden til selskapene blir slettet. Enkelt sagt. Petter Stordalen personlig går ikke konkurs og har fortsatt sin personlige formue i form av cash, eiendommer, biler, båter osv. Bare hans bilpark er vel verdt alle mine årslønnen -og litt til! Anonymkode: 8247c...c04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #19 Skrevet 2. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man må huske på at det er stor forskjell på hans personlige formue og formuen/økonomien i hans ulike firma. Ja, hans mange ulike firma går nå lide. På lik linje ned alle andre i samme bransje. Hans personlige formue blir ikke berørt. Om hans firma hår konkurs vil ansatte miste jobben og kreditorene ikke få betalt. Gjelden til selskapene blir slettet. Enkelt sagt. Petter Stordalen personlig går ikke konkurs og har fortsatt sin personlige formue i form av cash, eiendommer, biler, båter osv. Bare hans bilpark er vel verdt alle mine årslønnen -og litt til! Anonymkode: 8247c...c04 Har du en årslønn tilsvarende hans bilpark skjønner jeg ikke hvorfor du sutrer. Da sitter du godt i det... Anonymkode: cdde9...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #20 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han så virkelig ikke ut som seg selv.. Anonymkode: 0ba79...a04 Nemlig. Uavhengig av alt det andre, han ser virkelig ikke ut som noe som helst. Anonymkode: f3336...9c4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #21 Skrevet 2. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du en årslønn tilsvarende hans bilpark skjønner jeg ikke hvorfor du sutrer. Da sitter du godt i det... Anonymkode: cdde9...3a8 Alle mine årslønner - og litt til! Dvs en årslønn ganger 45. Minst!! Anonymkode: 8247c...c04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #22 Skrevet 2. mai 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle mine årslønner - og litt til! Dvs en årslønn ganger 45. Minst!! Anonymkode: 8247c...c04 ? Anonymkode: cdde9...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #23 Skrevet 2. mai 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: ? Anonymkode: cdde9...3a8 Hun sa ikke EN årslønn, hun mente mange årslønner pluss litt til. Minst 45 stk.... Anonymkode: 58a4b...319
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #24 Skrevet 2. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun sa ikke EN årslønn, hun mente mange årslønner pluss litt til. Minst 45 stk.... Anonymkode: 58a4b...319 Hun skriver alle MINE årslønnen. Dette kan bety både at hun har flere jobber eller at hun driver ett firma. Gjelder det sistnevnte bør hun i aller største grad ha forståelse for hva Stordalen går igjennom i dag uavhengig av hans personlig formue. Anonymkode: cdde9...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #25 Skrevet 2. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ehhh..husk på alle arbeidsplassene han lager. Anonymkode: ccb03...bd7 Derfor synes jeg synd på alle de ansatte han har Anonymkode: 23af8...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå