Gå til innhold

En barnevern historie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For omkring halvannet år siden kom barnevernet inn i livet vårt. I løpet av denne tiden har jeg og pappaen gått hvert til vårt.

Bvt har hele veien gjort det de kan for å hjelpe. For noen måneder siden ble jeg fortalt at jeg fikk ikke lov og ha barna lenger, så nå bor de hos pappaen sin. 

Da de fortalte meg det følte jeg meg dritt, men jeg sa jeg var enig i avgjørelsen siden jeg har faktisk ikke har kapasitet til og ta vare på dem akkurat nå.

Jeg og pappaen er fortsatt bestevenner så jeg får lov å komme og se barna når jeg vil, og helgen som kommer skal jeg faktisk sove der.

Bvt var her halvannen time i dag for å hjelpe meg med diverse jeg sliter med, og jeg må si hvor imponert jeg er. Jeg har hatt en frykt for bvt siden jeg var liten pga diverse som skjedde da, men de har virkelig vært gull verdt.

Så til alle dere som tror de bare tar barn på måfå, jeg kan fortelle dere at bvt jobber hardt for at barna skal være hos foreldre. Da jeg fortalte i dag at jeg skulle ha overnatting med barna til helgen så ble hun veldig glad. 

De har gitt meg så uendelig mye hjelp, de gangene jeg ikke turte gå ut av huset pga angst så kom de og henta meg og var med meg hele tiden.

Jeg vil bare si at bvt er ikke noe å være redd for. Ja man kan selvfølgelig være uheldig med kontaktpersonen, men jeg er så glad for å ha de, jeg håper faktisk ikke de noen gang forsvinner ut av livet vårt. De har gitt oss så mye.

 

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre, Hi. Ønsker deg masse lykke til videre i livet :)

Klem ❤️

Anonymkode: 1fbdd...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre, Hi. Ønsker deg masse lykke til videre i livet :)

Klem ❤️

Anonymkode: 1fbdd...752

Tusen takk for det 😊 Jeg jobber nå veldig mye med det jeg sliter med så jeg kan få ha barna igjen.

Klem tilbake ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for det 😊 Jeg jobber nå veldig mye med det jeg sliter med så jeg kan få ha barna igjen.

Klem tilbake ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Så bra! Vær stolt av deg selv når du jobber for å endre ting til det positive i livet ditt :) Høres ut som om du er på riktig vei :)

❤️

Anonymkode: 1fbdd...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg ❤️ Godt å høre at du er optimistisk og jobber for å få det bra med deg selv. Fortsett sånn 😊 

Anonymkode: 19c6e...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så bra! Vær stolt av deg selv når du jobber for å endre ting til det positive i livet ditt :) Høres ut som om du er på riktig vei :)

❤️

Anonymkode: 1fbdd...752

Tusen takk igjen ❤ Det er så hardt. Jeg har prøvd å ta litt eget liv flere ganger, men heldigvis ikke lykkes om man kan si det sånn. Nå gleder jeg meg bare til å være med dem igjen ❤ Og ja, jeg blir heldigvis innlagt veldig snart for å kunne jobbe mer effektivt med problemene mine.

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stor klem til deg ❤️ Godt å høre at du er optimistisk og jobber for å få det bra med deg selv. Fortsett sånn 😊 

Anonymkode: 19c6e...8b4

Tusen takk ❤ Det er, unnskyld språket, jævlig hardt. Men barna mine er så verdt alt ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk ❤ Det er, unnskyld språket, jævlig hardt. Men barna mine er så verdt alt ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Du høres ut som en god mor 😊

Anonymkode: 19c6e...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du høres ut som en god mor 😊

Anonymkode: 19c6e...8b4

Det er veldig snilt av deg å si ❤ Men akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å være en god mamma. Men jeg skal komme tilbake dit!

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig snilt av deg å si ❤ Men akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å være en god mamma. Men jeg skal komme tilbake dit!

Anonymkode: 83b8c...f96

Og nettopp pga at du har så god selvinnsikt at du ser at du har kapasitetsutfordringer er du en kjempegod mamma!

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men de tok jo bra deg barnet så dette var ikke betryggende å lese!

Anonymkode: 37f8d...a8e

De tok barna fordi det var det beste for dem akkurat da, og HI har så god selvinnsikt at hun setter barnas beste først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig snilt av deg å si ❤ Men akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å være en god mamma. Men jeg skal komme tilbake dit!

Anonymkode: 83b8c...f96

Med din innstilling så tror jeg du greier det også :)

 

Anonymkode: 1fbdd...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre. 

Og jo, du er en god mamma nå også. Du setter barna først, du innser at de har det best hos pappaen og du står på for å bli bedre for både din og barnas skyld. 

Du er den beste mammaen du kan være for nå, og så ønsker jeg deg all mulig lykke til videre i kampen din❤️

Det blir bedre. 

Anonymkode: 3b6e8...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok barna fordi jeg ikke evner å gi dem det de trenger akkurat nå. Og det var jo også litt av poenget mitt, de tar ikke barna bare fordi, da kunne de jo tatt dem for halvannet år siden. 

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært heldig. Barna mine og jeg fikk null hjelp fra bv etter mitt selvmordsforsøk. Selvom jeg er alene med de og ba om hjelp. De lagde kun stress i en livskrise. Null støtte til barna. 

Anonymkode: 557e3...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Og nettopp pga at du har så god selvinnsikt at du ser at du har kapasitetsutfordringer er du en kjempegod mamma!

De tok barna fordi det var det beste for dem akkurat da, og HI har så god selvinnsikt at hun setter barnas beste først.

Takk ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du setter barnas behov foran egne behov. Du er allerede en god mamma❤️

Anonymkode: 8385d...13c

Jeg føler meg virkelig ikke som en god mamma, men jeg tar med ordene deres ❤ Takk ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med din innstilling så tror jeg du greier det også :)

 

Anonymkode: 1fbdd...752

Takk ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre. 

Og jo, du er en god mamma nå også. Du setter barna først, du innser at de har det best hos pappaen og du står på for å bli bedre for både din og barnas skyld. 

Du er den beste mammaen du kan være for nå, og så ønsker jeg deg all mulig lykke til videre i kampen din❤️

Det blir bedre. 

Anonymkode: 3b6e8...0ff

Tusen takk for så fine ord! Jeg håper bare jeg klarer det. ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har du vært heldig. Barna mine og jeg fikk null hjelp fra bv etter mitt selvmordsforsøk. Selvom jeg er alene med de og ba om hjelp. De lagde kun stress i en livskrise. Null støtte til barna. 

Anonymkode: 557e3...0e0

Det er vondt å høre! Jeg håper virkelig du har det bedre nå! Du ba om hjelp, at du ikke fikk det du trengte er deres feil. Jeg håper du har det bedre nå ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men de tok jo bra deg barnet så dette var ikke betryggende å lese!

Anonymkode: 37f8d...a8e

Bare for å ha sagt det, jeg er ikke en forferdelig mamma. Jeg har stått på for dem siden de ble født, men desverre så tok angsten over. Og jeg er glad de er hos pappaen sin nå, han er bedre rusta til å ta vare på dem slik situasjonen er nå. Heldigvis har vi et godt forhold så vi snakker sammen daglig. Og bvt var veldig glad for at jeg skal sove hos de denne helga. Jeg tviler på de ville vært så glade om de så på meg som håpløs.

De ønsker kun god kontakt mellom meg og barna og vi snakker mye om hva vi ser for oss når jeg er frisk nok.

Hi

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaffekjerring skrev:

Fy søren så tøff du er!💜

Nå fikk jeg tårer i øynene! Jeg er så langt ifra tøff. Jeg prøver bare å bli frisk nok til å få være med barna mine ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå fikk jeg tårer i øynene! Jeg er så langt ifra tøff. Jeg prøver bare å bli frisk nok til å få være med barna mine ❤

Anonymkode: 83b8c...f96

Og det er jo en kjempetøff kamp❤️Så jo, du er kjempetøff. 

Jeg heier på deg 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 3b6e8...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...