sug lut Skrevet 28. april 2020 #26 Skrevet 28. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: veldig greit med app når mensen begynner å forsvinne, slik at man husker når man hadde den sist og faktisk se på alvor at overgangsalderen er et faktum... Anonymkode: 1d17b...530 Men det har jeg altså gjort på hukommelse.
ulenissen Skrevet 28. april 2020 #27 Skrevet 28. april 2020 3 minutter siden, Pobie skrev: Det er faktisk anbefalt å holde øye med syklusen, så jeg forstår ikke helt de som mener man ikke skal holde øye med dette i det hele tatt. Men datteren må jo holde øye med dette selv. Hun kan bruke en app eller bare en kalender på veggen som viser 12 mnd. Hvis du viser henne hvordan man gjør det og hun ikke gidder, får du regne det som hennes problem. Ikke moren sin jobb å følge med på. Jeg hadde forøvrig regelmessig syklus fra første mens, og det er ikke uvanlig det heller. Men holde øye med kan da like gjerne være å vite at den kommer i starten av måneden og varer ca 5dager, man får da et sånn ca bevist forhold til det og legger merke til endringer, og det er jo poenget. Og selv om der også er vanlig å få den regelmessig også fra starten er jo ikke det noe man kan regne med, eller få panikk dersom det ikke skjer... Ellers enig med deg i at det ikke er mors oppgave å holde orden på datterens mens.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #28 Skrevet 28. april 2020 1 time siden, ulenissen skrev: Håper ikke 12-åringen fin har behov for å bruke en mens app for å registrere hvor ofte hun har sex. Ei heller er det noe poeng å registrere at syklusen er ustabil, da der er helt normalt de første årene. hva er problemet med bare å informere henne om at det finnes, så får hun ta stilling til om hun gidder eller ikke? Jeg er ikke HI, altså! Har null planer om å loggføre når datteren min har mensen 😅 Anonymkode: f0b3c...a9c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #29 Skrevet 28. april 2020 Jeg er 43 og har verken app eller kalender. Ikke registrerer jeg mens og iallefall ikke sex🙃 Da gynekologen spurte om siste mens Måtte jeg faktisk tenke litt. «Jøss, det var befriende» sa hun. «Herlig med en som ikke registrere alt ned til minste detalj» Anonymkode: 0e5de...ab6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2020 #30 Skrevet 28. april 2020 3 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg er 43 og har verken app eller kalender. Ikke registrerer jeg mens og iallefall ikke sex🙃 Da gynekologen spurte om siste mens Måtte jeg faktisk tenke litt. «Jøss, det var befriende» sa hun. «Herlig med en som ikke registrere alt ned til minste detalj» Anonymkode: 0e5de...ab6 Samme her. Vi har to barn etter ivf, og jeg slet litt med å holde orden på datoer. Og jeg vil beskrive meg som er ordensmenneske. På det meste utenom dette tydeligvis 😆 For å være ærlig tror jeg menskopp gjør at det er så lite styr med mensen at jeg ikke tenker noe særlig over det. Anonymkode: 9b040...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå