Gå til innhold

Jeg blir så sint!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars unger og mann, hvis du har noen... 

Anonymkode: eab94...6a6

Har flust. Men vet ikke om det er så mye bedre å bo med sånne superempatiske folk som deg. Jeg vet ihvertfall at jeg har et problem og prøver å fikse det. 

Anonymkode: 1210c...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får verdens korteste lunte, og ser ikke at saken har to sider, jeg har null tolmodighet med ungene. Så kommer hodepinen, jeg tar en migrene tablett og etter et par timer er det som om hjernen blir større og jeg blir meg selv igjen. Denne før-fasen kan desverre vare i dager, og jeg føler meg som (er) verdens verste person. Jeg klarer i heller ikke alltid å tenke så langt at det er et migreneanfall som ligger å murrer. I tillegg sier legen at migrene medisin ikke er til å spøke med (økt fare for slag tror jeg?) og at jeg skal ta den bare ved anfall. Men når jeg blir en helt annen og dysfunksjonelle person i dagesvis før? Skal jeg ta migrene medisin på bakgrunn av at jeg er sint? Ja, skal diskutere dette med lege, men vil høre om noen her har erfaringer med dette. 

Anbefaler nevrolog. Jeg ble henvist til nevrolog på nærmeste sykehus, hvor jeg ble utredet. Måtte fylle inn hodepine kalender over tid, undersøkelser i fleng osv. Konklusjonen ble at det var hormon og stressbasert migrene og det stemmer helt.

Går fast på blodfortynnende og bruker imigran nesespray ved anfall. Har fått et helt annet liv etter at jeg fikk medisin som tydeligvis fungerer. Kjenner tegnene, vet at jeg får inntens hodepine i 2 dager før mensen og da er det bare til å ta det heelt med ro. 

Anonymkode: 1c4fe...9f0

Skrevet

Jeg begynte nå med yasmin p piller, humøret er såååååå mye bedre. Jeg har kronisk migrene selv. Man kan ikke noe for at man blir irritabel før anfall. ❤️ Men hvis man er bevisst på det, og forklarer mann og barn det, så blir det litt enklere. ❤️  Folk som sier stakkars mann og barn... Ekstremt dårlig gjort. Sløvt og unødvendig. Dere har nok aldri hatt et migreneanfall. 

Anonymkode: 27d9b...922

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får verdens korteste lunte, og ser ikke at saken har to sider, jeg har null tolmodighet med ungene. Så kommer hodepinen, jeg tar en migrene tablett og etter et par timer er det som om hjernen blir større og jeg blir meg selv igjen. Denne før-fasen kan desverre vare i dager, og jeg føler meg som (er) verdens verste person. Jeg klarer i heller ikke alltid å tenke så langt at det er et migreneanfall som ligger å murrer. I tillegg sier legen at migrene medisin ikke er til å spøke med (økt fare for slag tror jeg?) og at jeg skal ta den bare ved anfall. Men når jeg blir en helt annen og dysfunksjonelle person i dagesvis før? Skal jeg ta migrene medisin på bakgrunn av at jeg er sint? Ja, skal diskutere dette med lege, men vil høre om noen her har erfaringer med dette. 

Det er vel som med PMS. Du må selv ta ansvar for å regne ut om det er det du feiler når lunta er kort, eller om det er noe annet.

Anonymkode: 42a46...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...