Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #26 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: nei hun er 1,4 år gammel Anonymkode: f73f2...525 Er jo bare til å søke om bhgplass så BV blir fornøyd. De fleste plasser er det uansett lang kø før du får plass. Anonymkode: 0a192...9fa
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #27 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: pluss det er ikke ønskelig og sende barnet til barnehagen om dette viruset varer til den dag, Smitte og drepe andre som får på seg viruset Anonymkode: f73f2...525 Viruset er for å bli. Nytter ikke med den unnskyldningen Anonymkode: 90696...920
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #28 Skrevet 26. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: synes det er litt for dyrt nå tanken på at nå i disse kommende månedene må jeg betale for advokat og det koster en del å ha barn i barnehagen og. Og jeg har ingen problem med å ha mini hjemmeværende litt til, Neste år då er ialfefall alt på plass, Barnevernet kan jo ikke ta omsorgsovertakelse pga dette? er jo de som bruker opp pengene mine og barnefordeligs sak. Plus barnet skal jo selvfølgelig i barnehage. Trodde at det var jeg som mor som bestemte dette. Anonymkode: f73f2...525 Vær så snill, send barnet i barnehage! Det er en grunn til at barnevernet bruker det som tiltak. Anonymkode: f954e...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå