Gå til innhold

Gutter på 12-14 år som «skinner» seg. Hva synes du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er flott! Faktisk har jeg lyst til å  ta av alt håret selv også. Jeg er 46. Syns også det er fint med sidecut, undercut og permanent på toppen. 🤗

Anonymkode: c8c34...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er flott! Faktisk har jeg lyst til å  ta av alt håret selv også. Jeg er 46. Syns også det er fint med sidecut, undercut og permanent på toppen. 🤗

Anonymkode: c8c34...ed5

Dildosveis? Nei fysj.

Anonymkode: 639e3...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det skjer ofte at jeg spør «hvorfor spør du om det?» når jeg får rare spørsmål ja.

Anonymkode: ba503...ab4

liker når gutter har litt pannelugg og 2-3 cm på toppen og kort rund. Skinnet hele veien er ikke pent på gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Jeg er steike misunnelig men innser at jeg ville sett ut som Humpty Dumpty.

Heter han ikke "Lille trille" på norsk, da?

Anonymkode: 87f16...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heter han ikke "Lille trille" på norsk, da?

Anonymkode: 87f16...633

Stemmer. WW Denslows illustrasjon av ham er meg i et nøtteskall (eggeskall) hvis jeg ikke hadde hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, sug lut skrev:

Stemmer. WW Denslows illustrasjon av ham er meg i et nøtteskall (eggeskall) hvis jeg ikke hadde hår.

Ble litt nysgjerrig på hva slags frisyre du har som klarer å gjøre deg ulik på lille trille, hvis du ellers er som han 😂

Anonymkode: 5b961...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har 120 cm hår og er fast bestemt på at hun skal skinne seg i sommer. Det er helt greit for meg, på alle som vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt med det, det er støy!

Anonymkode: 5b961...a89

Dumme spørsmål er støy.

Anonymkode: ba503...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg synes det er ekstremt stygt på alle gutter.  

Anonymkode: 56b26...ada

Jeg synes det er fint :) gutten min som er 7 ,har gjort det på sommeren de siste 2 årene, men har vel ca 12cm med hår.

skinner man seg av alt, synes jeg det er helt greit,men da bør de være tenåringer

Anonymkode: 41581...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sug lut skrev:

Jeg er steike misunnelig men innser at jeg ville sett ut som Humpty Dumpty.

Hehe, slight conehead? Jeg barberte hodet som 16-åring og 20-åring. Glad for å ha prøvd det, men nå er jeg 42 og tenker at jeg unektelig hadde blitt plassert i bås hvis jeg hadde gjort det nå. Men deilig var det.

Synes det kan være veldig fint på gutter også. 

Anonymkode: 59f6f...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok det. Noen kler det bedre enn andre, men uansett så vokser det fort ut igjen.

Anonymkode: 84fbf...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, slight conehead? Jeg barberte hodet som 16-åring og 20-åring. Glad for å ha prøvd det, men nå er jeg 42 og tenker at jeg unektelig hadde blitt plassert i bås hvis jeg hadde gjort det nå. Men deilig var det.

Synes det kan være veldig fint på gutter også. 

Anonymkode: 59f6f...33e

Nei, det er ikke fint, hverken på gutter eller jenter. Var det meningen at gutter skulle gå rundt og se ut som kukkhoder ville de ikke vært født med hår.

Anonymkode: e80aa...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke fint, hverken på gutter eller jenter. Var det meningen at gutter skulle gå rundt og se ut som kukkhoder ville de ikke vært født med hår.

Anonymkode: e80aa...4d3

De fleste som skinner seg, gjør det vel ikke bokstavelig ned til huden? Pleier å være minst noen millimeter igjen. En tiåring som har brukt høvelen, er neppe særlig fint, nei.

Anonymkode: 59f6f...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinna 12 åringen seg, det samme gjorde hele vennegjengen. De kaller det koronasveis. 

Anonymkode: 250f6...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er ekstremt stygt på alle gutter.  

Anonymkode: 56b26...ada

Hva i alle dager har jeg med det å gjøre?? Hvis noen er fornøyd med seg selv som skinnet og liker det, så har ikke min mening en dritt å si. Jeg har uansett ingenting rettigheter eller trang til å kalle andre stygg. Mennesker som gjør det de selv liker er best!

Anonymkode: 290e4...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Jenta mi har 120 cm hår og er fast bestemt på at hun skal skinne seg i sommer. Det er helt greit for meg, på alle som vil. 

Da håper jeg hun donerer håret til parykker til de som mister håret pga kreftbehandling.  Når det først skal klippes såpass mye 😊

Anonymkode: 98683...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da håper jeg hun donerer håret til parykker til de som mister håret pga kreftbehandling.  Når det først skal klippes såpass mye 😊

Anonymkode: 98683...8e6

Ja, derfor venter vi nå på frisørene. Hun har langt og tykt hår og får vondt i nakken pluss at det er veldig varmt inni den pelsen om sommeren. Og ettersom verden er stengt og hun neppe kommer tilbake på skolen i år er det et fint tidspunkt å teste hvordan man ser ut uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det selv som ungdom. Det var et forsøk på opprør som falt flatt til jorden. Min mors eneste kommentar var "Hm, du kler det godt. Det fremhever kinnbeina dine" eller noe slikt. Så da lot jeg det vokse ut igjen.

Min sønn har både hatt to millimeter hår over hele hodet, langt hår ned til under skulderbladene og knallblått hår. Det er bare hår, det vokser ut igjen. 

Som med alle andre frisyrer er det noen som kler barbert hode bedre enn andre, men personlig synes jeg snauklippet hode er mye (veldig mye!) bedre enn fillers i leppene og botox i panna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...