Gå til innhold

Gutter på 12-14 år som «skinner» seg. Hva synes du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hår vokser så fort ut igjen, vær så god! 

Junior her gjorde kort prosess med alt av hodehår til sommeren i fjor. Ved skolestart hadde han masse hår igjen. 

Anonymkode: 7ec23...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye finere enn disse sveisene de går med nå. Men barbert nakke og langt oppå, og gjerne permanent! Sidecut og sånne greier ser ikke bra ut.

Anonymkode: 0fd2c...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig pent og praktisk. Gutter med langt hår, synes jeg er lite pent og de ser lett uflidd ut. 

Anonymkode: 05bf7...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg "synes" noe om det? Folk må da vel få ha håret sånn som de selv vil. 

Anonymkode: 493ef...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Synes ikke det er pent, men det er hans hår, og det vokser ut igjen. 

Anonymkode: 09258...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe galt i det? Kommer an på gutten om han kler det eller ikke, men tenker ikke akkurat noe spesielt over det hvis jeg ser en som er skinnet. 

Anonymkode: 77e2e...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt. Men det får være deres egen sak. Detcer ikke noe som engasjerer meg sterkt.

Anonymkode: 8256f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at de føler de har kontroll over egen kropp, spesielt i den alderen. Deres hår, deres valg. Og det er jo bare hår, det vokser ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal jeg "synes" noe om det? Folk må da vel få ha håret sånn som de selv vil. 

Anonymkode: 493ef...533

Dette.

Anonymkode: dbc12...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal jeg "synes" noe om det? Folk må da vel få ha håret sånn som de selv vil. 

Anonymkode: 493ef...533

Selvfølgelig kan folk ha håret som de vil. Spørsmålet var om DU synes det er pent !!

Anonymkode: 56b26...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes nok en frisørklipp er penere, men det er helt innenfor at ungdommer har et slikt ungdomsopprør altså.

De kan få gjøre akkurat hva de vil med håret sitt for å "bryte" med mammas kjedelige stil, sånne protester som det der smiler jeg av i hånden og er glad de ikke roter seg bort i narkotika og det som verre er. At ungdommer starter opprøret sitt i 13-14 års alderen er vel helt normalt, og jeg håper de holder seg til å velge helt andre klær, helt annen sveis og høre på helt annen musikk enn foreldregenerasjonen ;)

Så svaret er at jeg overhodet ikke reagerer negativt på hverken skinnet hode er blåfarget hår.

Anonymkode: 57c8d...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig kan folk ha håret som de vil. Spørsmålet var om DU synes det er pent !!

Anonymkode: 56b26...ada

Men hvorfor er det interessant? Ønsker du å etablere en slags enighet om at skinne hår på gutter ikke et fint? Er det ikke ett fett hva folk mener om andres hårsveis, enten det er skinna hår eller annet?

Anonymkode: ba503...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er det interessant? Ønsker du å etablere en slags enighet om at skinne hår på gutter ikke et fint? Er det ikke ett fett hva folk mener om andres hårsveis, enten det er skinna hår eller annet?

Anonymkode: ba503...ab4

Kjære vene....svarer du alltid folk sånn når de spør deg om ditt synspunkt på ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TinaK 1990 skrev:

Kjære vene....svarer du alltid folk sånn når de spør deg om ditt synspunkt på ting??

Det skjer ofte at jeg spør «hvorfor spør du om det?» når jeg får rare spørsmål ja.

Anonymkode: ba503...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skjer ofte at jeg spør «hvorfor spør du om det?» når jeg får rare spørsmål ja.

Anonymkode: ba503...ab4

Slutt med det, det er støy!

Anonymkode: 5b961...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann med lite hår, han "skinner seg" annen hver uke hele året. I tillegg har jeg to sønner som gjør det om sommeren. Jeg selv foretrekker håret mitt, og foretrekker at ingen mener noe om mine frisyrer. Lever som jeg ønsker av andre - mener altså ikke noe om hva de gjør og ikke gjør med håret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å ha noen mening om hvordan andre har håret sitt. 

Anonymkode: 0b32f...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hår. Det vokser ut igjen. Personlig foretrekker jeg helt kort fremfor langt på gutter og menn. 

Må være praktisk med kort hår da.

Anonymkode: 951bb...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er ekstremt stygt på alle gutter.  

Anonymkode: 56b26...ada

Er du forresten storesøster til en slik gutt eller forelsket i en som har skin’et seg?

Anonymkode: 5b961...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...