Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #26 Skrevet 23. april 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye har du selv gått ned, etter din metode? Anonymkode: 15ee6...646 15 kilo. Anonymkode: 9cee7...270
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #27 Skrevet 23. april 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: 15 kilo. Anonymkode: 9cee7...270 Glemte å nevne at jeg faktisk måtte spise MER mat enn før, for at ikke nedgangen skulle gå for raskt. Så igjen, man behøver ikke å slite seg fordervet for å gå ned i vekt, så lenge det er snakk om normalvekt. Kroppen har det bedre med normalvekt, det gjelder bare å få den med seg på laget! Anonymkode: 9cee7...270
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #28 Skrevet 23. april 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis man ikke kan spise den sunneste maten grunnet begrenset kosthold, er det i grunnen mengder det kommer an på for å holde vekten i sjakk? Er noe rart med meg, kan ikke unne meg noe sukker uten at kroppen går veldig opp i vekt. Fort! Går ned igjen når jeg kutter ut sukker. Men det er en av de små gledene jeg har... Det sies at vektnedgang (og vektkontroll) er nesten BARE kostholdet... Så ser ikke nytte ved å prøve og trene av seg fettet heller. Anonymkode: 4504a...861 Livsstilendring. 80% av slanking handler om viljestyrke og motivasjon. Få ut mer kalorier enn du inntar ved å gå turer eller sykle. Trenger ikke å trene skikkelig, men være litt fysisk aktiv. Anonymkode: 3a5e7...6cb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #29 Skrevet 23. april 2020 Har gått ned 20 kg uten å trene et kvekk, etter vektnedgangen har jeg begynt å trene og stabilisert vekten. Å få kontroll på vekten og endre kosthold er det viktigste for å gå ned i vekt, men mange klarer rett og slett ikke å gi slipp på at trening må være en del av prosessen. Kanskje fordi slanking er så negativt ladet og trening bare er positivt? Begynn med kosthold, legg til trening etterhvert hvis du har lyst. Anonymkode: 72fc6...794
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #30 Skrevet 23. april 2020 Kontroll på maten mente jeg Anonymkode: 72fc6...794
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #31 Skrevet 23. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Livsstilendring. 80% av slanking handler om viljestyrke og motivasjon. Få ut mer kalorier enn du inntar ved å gå turer eller sykle. Trenger ikke å trene skikkelig, men være litt fysisk aktiv. Anonymkode: 3a5e7...6cb 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har gått ned 20 kg uten å trene et kvekk, etter vektnedgangen har jeg begynt å trene og stabilisert vekten. Å få kontroll på maten og endre kosthold er det viktigste for å gå ned i vekt, men mange klarer rett og slett ikke å gi slipp på at trening må være en del av prosessen. Kanskje fordi slanking er så negativt ladet og trening bare er positivt? Begynn med kosthold, legg til trening etterhvert hvis du har lyst. Anonymkode: 72fc6...794 Enig med dere to. Anonymkode: 9cee7...270
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #32 Skrevet 23. april 2020 Man må ville det. De fleste vet at man går ned i vekt ved å spise mer enn man forbrenner. Ergo man må spise mindre. Man må tåle å være litt sulten og klare å vente på neste måltid. Så lenge man spiser mindre enn man forbrenner, så går man ned i vekt. Jeg har gått ned 65 kg ++ i løpet av to år. Ja, det har tatt tid, men det var SÅ verdt det. Jeg er fullstendig avhengig av noe søtt. Så jeg har spist noe søtt hver eneste dag. Men i stede for en plate sjokolade, et par kroneiser, eller potetgull, så kan jeg spise 5 smågodtbiter og KUN det, ta meg EN saftis, osv. Jeg har spist skoleboller, kake, gode middager og hva enn jeg har villet. Men jeg har begrenset meg. Tar kun et lite kakestykke, en mindre middagsporsjon, to knekkebrød i stede for fire, osv. Jeg har hatt en kalorigrense jeg ikke har overskredet, så så lenge jeg har holdt meg innenfor denne grenser pr dag så har jeg ikke tenkt så mye på om det har vært is eller grønnsaker jeg har spist. Uten å tenke over det har jeg da heller valgt å spise meg god og mett på f.eks mye grønnsaker enn å stappe i meg for mye sjokolade. Stoppet vekten opp, så kuttet jeg noen ekstra kalorier en uke eller to for å kickstarte igjen, før jeg la meg på mitt vanlige underskudd. Men man må virkelig ville det.. Og det viktigste jeg har hatt med meg: Om det går til helvete en dag, så start på nytt neste dag! Ikke vent til neste uke, neste måned, osv. Det var jeg fæl til før. Spiste jeg for mye en dag, så kuttet jeg ned litt neste dag. Men jeg har alltid passet på å spise nok mat for å holde kroppen i gang i et hektisk liv med tre barn. Anonymkode: 3cf8d...8c5
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #33 Skrevet 23. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Man må ville det. De fleste vet at man går ned i vekt ved å spise mer enn man forbrenner. Ergo man må spise mindre. Man må tåle å være litt sulten og klare å vente på neste måltid. Så lenge man spiser mindre enn man forbrenner, så går man ned i vekt. Jeg har gått ned 65 kg ++ i løpet av to år. Ja, det har tatt tid, men det var SÅ verdt det. Jeg er fullstendig avhengig av noe søtt. Så jeg har spist noe søtt hver eneste dag. Men i stede for en plate sjokolade, et par kroneiser, eller potetgull, så kan jeg spise 5 smågodtbiter og KUN det, ta meg EN saftis, osv. Jeg har spist skoleboller, kake, gode middager og hva enn jeg har villet. Men jeg har begrenset meg. Tar kun et lite kakestykke, en mindre middagsporsjon, to knekkebrød i stede for fire, osv. Jeg har hatt en kalorigrense jeg ikke har overskredet, så så lenge jeg har holdt meg innenfor denne grenser pr dag så har jeg ikke tenkt så mye på om det har vært is eller grønnsaker jeg har spist. Uten å tenke over det har jeg da heller valgt å spise meg god og mett på f.eks mye grønnsaker enn å stappe i meg for mye sjokolade. Stoppet vekten opp, så kuttet jeg noen ekstra kalorier en uke eller to for å kickstarte igjen, før jeg la meg på mitt vanlige underskudd. Men man må virkelig ville det.. Og det viktigste jeg har hatt med meg: Om det går til helvete en dag, så start på nytt neste dag! Ikke vent til neste uke, neste måned, osv. Det var jeg fæl til før. Spiste jeg for mye en dag, så kuttet jeg ned litt neste dag. Men jeg har alltid passet på å spise nok mat for å holde kroppen i gang i et hektisk liv med tre barn. Anonymkode: 3cf8d...8c5 Wow, godt gjort! 65 kilo ned, det må jo føles som et nytt liv. Litt av en innsats! Og fornuftig å unne deg litt av det du før spiste mye av, så er sjansen mye større for at du holder vekta nede fremover også. Anonymkode: 05f19...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå