Gå til innhold

Er en slik tråd grei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer at du kom inn etter denne hendelsen. I hvert fall hvis du er *****. Det er og litt dumt, synes jeg da, at dere ikke kan bruke nickene dere hadde. Men jeg har full forståelse for at du ikke har noe med dette å gjøre. Også at du ikke vet hva som skjedde. Det er det nok ingen som får vite, det er jo noe som heter taushetsplikt. 

Anonymkode: 7eda6...c93

Ja det stemmer, jeg ble pålagt å bytte til ett mer nøytralt brukernavn da det desverre var noen som begynte med ufin oppførsel i og utenfor forumet. Derfor måtte jeg nå også slette det i innlegget ditt. En klassisk runde av at noen ødelegger for mange :(

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Admin skrev:

Ja det stemmer, jeg ble pålagt å bytte til ett mer nøytralt brukernavn da det desverre var noen som begynte med ufin oppførsel i og utenfor forumet. Derfor måtte jeg nå også slette det i innlegget ditt. En klassisk runde av at noen ødelegger for mange :(

Admin

Hva skal man si, noen har altfor mye fritid! Det beviser bare at man må passe på hva man skriver på nett. Det har jo vært andre tilfeller av stalking og trusler mot andre her på dib. Brukere som har gitt for mange opplysninger om seg selv under nick. 

Anonymkode: 7eda6...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...