Gå til innhold

Chatting og å ikke få svar på mange timer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte tid til å lese meldinger, men ikke svare. Da tar det litt tid før jeg rekker å svare. Jeg har begynt å trykke på «tommel opp» på grunn av folk som forventer svar innen kort tid etter jeg har sett meldingen.

Anonymkode: fe71d...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han foreslo noe igår kveld, og jeg svarte at jeg gledet meg til det og noe annet der jeg forsøkte å være morsom.. Fikk selvsagt ikke svar på det med engang. Nå, kl 14 dagen etter, har han fortsatt ikke svart.. Nå var det jo egentlig ikke noe å svare på på meldingen fra meg, men jeg tenker det handler om sosiale antenner.. 

 

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han foreslo noe igår kveld, og jeg svarte at jeg gledet meg til det og noe annet der jeg forsøkte å være morsom.. Fikk selvsagt ikke svar på det med engang. Nå, kl 14 dagen etter, har han fortsatt ikke svart.. Nå var det jo egentlig ikke noe å svare på på meldingen fra meg, men jeg tenker det handler om sosiale antenner.. 

 

Anonymkode: 9b68a...97b

Hilsen HI

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han foreslo noe igår kveld, og jeg svarte at jeg gledet meg til det og noe annet der jeg forsøkte å være morsom.. Fikk selvsagt ikke svar på det med engang. Nå, kl 14 dagen etter, har han fortsatt ikke svart.. Nå var det jo egentlig ikke noe å svare på på meldingen fra meg, men jeg tenker det handler om sosiale antenner.. 

 

Anonymkode: 9b68a...97b

Som sagt, jeg hadde ikke giddet. 

Anonymkode: 4b2bd...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frekt å ikke svare folk. Jeg ville tenkt at mannen ikke er særlig interessert. 

Anonymkode: e54b9...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er frekt å ikke svare folk. Jeg ville tenkt at mannen ikke er særlig interessert. 

Anonymkode: e54b9...fd9

Hi

 

TAKK, det er det jeg tenker og også er vant til; det er frekt. 

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er frekt å ikke svare folk. Jeg ville tenkt at mannen ikke er særlig interessert. 

Anonymkode: e54b9...fd9

Når kan man slutte å svare da?

Anonymkode: 9c689...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Må innrømme at dette var turn off, og angrer på at jeg har takket ja til å møtes. 

Anonymkode: 9b68a...97b

Det er ikke det at den markeres som lest uten at han faktisk har lest den, da? Det skjer nemlig fra min Messenger (har testet), uten at vi finner grunnen til det 😬

Anonymkode: 5851b...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når kan man slutte å svare da?

Anonymkode: 9c689...cac

Når som helst.

Hadde rett og slett bare droppet å svare.

Og om han spør, så hadde jeg svart at; Beklager, det blir for dumt at du inviterer uten å si tid og sted. Jeg gidder ikke drama. Lykke til videre!

Anonymkode: d2d6c...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi

Fremdeles ikke hørt noe 😂 

Da er han vel ikke interessert, men inviterte til lunsj bare for høflighets skyld siden vi kort pratet om dette før pandemien kom at vi skulle få til en lunsj. På den andre side hadde jo ikke han trengt å følge opp med å ta initiativ til det etter koronaen kom om han ikke var interessert, men heller latt det dø naturlig ut.. Så jævlig rart opplegg har jeg aldri vært borti! 😂

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du bare må innse at han ikke er så veldig interessert i deg. Så får du velge hva du vil gjøre med det, hvis eller når han en gang tar kontakt igjen: Stå klar og juble over at du "får en sjanse til", eller avvise ham og fortelle deg selv (og indirekte ham) at du er verdt mer enn å sitte der på gress i tilfelle han ikke har noe bedre fore.

Jeg vet hva jeg ville valgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ignorert hele fyren fra nå av 

Anonymkode: 6f5fb...9d5

Ja. Finnes ikke flere bortforklaringer (av meg) for at han er opptatt  ditten og datten... Ha det fint, du gikk glipp av ei bra dame 🤷‍♀️

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som ikke alltid svarer på meldinger med en gang jeg får dem. Rett og slett fordi jeg har andre ting å gjøre. Men hadde jeg innledet en samtale med noe, som f.eks å invitere ut på lunsj, er det en selvfølge å følge det opp. Skulle jeg være på jobb når den andre svarer, ville jeg så fort jeg kunne "sneket" meg til å skrive en rask melding av typen "Er på jobb, svarer når jeg kommer hjem / i pausen / i kveld etc"  eller så kort som "På jobb, svarer senere". Det er vanlig høflighet. 

I ditt tilfelle hadde jeg nok bare ignorert ham totalt, eller enda bedre sendt en melding om at jeg har kommet fram til at jeg ikke er interessert i den lunsjavtalen like vel. 

Anonymkode: facf3...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 9.10, Anonym bruker skrev:

Les dine egne meldinger. Du fremstår som en smule gal og nevrotisk.. 

Anonymkode: 518f5...5d2

Enig. Dette er stalkeratferd. Er det så bråttom med det svaret: ring. 

Anonymkode: 7aad4...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en elsker og vi er vidt forskjellige når det gjelder å sende meldinger. Jeg sender melding akkurat når det passer meg og kan nok til tider litt være i overkant mye. Han svarer når han har tid, dvs. noen ganger med en gang, noen ganger etter et par timer og noen ganger ikke i det hele tatt. (Avhengig av det jeg skriver). Vi har en stilletidende aksept på at han ikke bryr seg eller blir skremt av mine til tider for mange meldinger og jeg blir ikke lei meg/irritert av manglende svar. Hvis jeg har en dårlig dag, så kan jeg sette meg ned og analysere hans mangel på svar, men jeg prøver i grunn å gi lang mars - det er ikke hans ansvar å få meg til å være trygg på med selv.

Anonymkode: 6e8fb...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...