Gå til innhold

Chatting og å ikke få svar på mange timer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at om noen (inkl meg selv) leser en melding på messenger, og lar være å svare på flere timer, så er man enten uinteressert eller opptatt med noe. Når det skjer hele tiden, så er man ikke interessert, tenker jeg.. 

Er en man som har invitert meg på en lunsj, og han tar initiativ. Men når jeg sender han melding så leser han den og kan la det gå opptil flere timer før han svarer! Har holdt på siden imorges med å avtale tidspunkt, og det er prat om bare 4-5 meldinger totalt som har gått fram og tilbake, på over 12 timer.. 

Er han bare slik, eller hva fan er dette.. 🙈 Kjenner at jeg ikke har lyst til å konfrontere han da jeg ikke kjenner han, og ikke ønsker å virke rar ut.. Hva hadde dere tenkt med en slik kommunikasjonsmåte med noen dere knapt kjenner? 

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mulig han har en jobb på dagtid? 

Anonymkode: 518f5...5d2

Det har han. Men det samme skjer på kvelden, og spiller ingen rolle om det er mandag eller lørdag.. 

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn. Jeg har da annet å drive med enn å sitte PAL med messenger osv, vel!?

Anonymkode: 0eb06...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sånn. Jeg har da annet å drive med enn å sitte PAL med messenger osv, vel!?

Anonymkode: 0eb06...eca

Han LESER jo meldingene, men bruker timer på å svare.

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han LESER jo meldingene, men bruker timer på å svare.

Anonymkode: 9b68a...97b

Og det kan jo være fordi han er opptatt

Anonymkode: ae74a...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han LESER jo meldingene, men bruker timer på å svare.

Anonymkode: 9b68a...97b

Samme gjør jeg. Leser meldinger på jobb men besvarer dem sjelden. Samme om jeg er med andre mennesker. Live folk først. 

Anonymkode: 518f5...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han LESER jo meldingene, men bruker timer på å svare.

Anonymkode: 9b68a...97b

Det gjør jeg og ;)

Anonymkode: 0eb06...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at om noen (inkl meg selv) leser en melding på messenger, og lar være å svare på flere timer, så er man enten uinteressert eller opptatt med noe. Når det skjer hele tiden, så er man ikke interessert, tenker jeg.. 

Er en man som har invitert meg på en lunsj, og han tar initiativ. Men når jeg sender han melding så leser han den og kan la det gå opptil flere timer før han svarer! Har holdt på siden imorges med å avtale tidspunkt, og det er prat om bare 4-5 meldinger totalt som har gått fram og tilbake, på over 12 timer.. 

Er han bare slik, eller hva fan er dette.. 🙈 Kjenner at jeg ikke har lyst til å konfrontere han da jeg ikke kjenner han, og ikke ønsker å virke rar ut.. Hva hadde dere tenkt med en slik kommunikasjonsmåte med noen dere knapt kjenner? 

Anonymkode: 9b68a...97b

Hadde tolket det som at han var opptatt på jobb, eventuelt at han tenker svare deg når han vet hva han kan svare deg.

Anonymkode: 73c16...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er skikkelig interessert, så finner han tid til å svare selv om han er på jobb/har andre oppgaver (nei, muligens ikke hvis han er akuttsykepleier, men satser på at han ikke er det). Min erfaring er at de som ikke gidder å svare ganske raskt ikke er interesserte nok. Noen har jo også for seg at det skal gå så og så lang tid for at man ikke skal virke desperat, men det er så barnslig at da hadde jeg mistet interessen. 

Anonymkode: e38e2...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi

Må innrømme at dette var turn off, og angrer på at jeg har takket ja til å møtes. 

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Må innrømme at dette var turn off, og angrer på at jeg har takket ja til å møtes. 

Anonymkode: 9b68a...97b

Bare skriv at du har ombestemt deg. Det har jeg gjort før. Merkelig nok blir de veldig interesserte da, men da gidder jeg ikke. Jeg er ingen fjortis. Hvis noen er interessert i meg, så er det flott. Jeg orker ikke sånne spill. 

Anonymkode: e38e2...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert at han hr lest meldingene. Om de dukker opp på mobilen hans som chatteboble og han ikke vil ha den stående på skjermen, men bare fjerner den, så hender det den blir stående som "sett" hos deg. Testet det akkurat sammen med mannen. 

Anonymkode: 767fe...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke sikkert at han hr lest meldingene. Om de dukker opp på mobilen hans som chatteboble og han ikke vil ha den stående på skjermen, men bare fjerner den, så hender det den blir stående som "sett" hos deg. Testet det akkurat sammen med mannen. 

Anonymkode: 767fe...0c7

Hi

 

Ja jeg har selv funnet mange unnskyldninger. Men han er i tillegg ofte pålogget messenger uten at han svarer.. Finnes sikkert noen forklaringer der og, men når det begynner å bli mange forklaringer så er det.. Ja.. Rart

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært ordentlig interessert hadde han garantert svart deg mer konkret enn det der. 

Anonymkode: f06de...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er en man som har invitert meg på en lunsj, og han tar initiativ. Men når jeg sender han melding så leser han den og kan la det gå opptil flere timer før han svarer! Har holdt på siden imorges med å avtale tidspunkt

Hadde bare droppet hele fyren.

En mann som inviterer på lunsj uten å komme opp med tidspunkt og sted, er ikke noe å satse på.

(som du jo nå erfarer)

Anonymkode: d2d6c...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det skyldes et av disse alternativene:

1. Han spiller kostbar

2. Han har et svært avslappet forhold til messenger og livet generelt. ‘Ta det som det kommer og ikke no stress’

3. Han har svært mange baller i luften. Men prioriterer ikke det tydeligvis og er kanskje ikke da interessert nok?
4. Han er svært ambivalent/usikker

Jeg ville bare forsøkt ‘å legge ham på hylla’ en stund. Ikke ta mer kontakt og forsøk å ikke tenke mer på han. Han svarer nok til slutt og da svarer du tregt tilbake og vis deg bare sånn passe ineteressert. Evt avvis ham dersom du ikke liker være øyen hans.

Anonymkode: 9396c...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tenker det skyldes et av disse alternativene:

1. Han spiller kostbar

2. Han har et svært avslappet forhold til messenger og livet generelt. ‘Ta det som det kommer og ikke no stress’

3. Han har svært mange baller i luften. Men prioriterer ikke det tydeligvis og er kanskje ikke da interessert nok?
4. Han er svært ambivalent/usikker

Jeg ville bare forsøkt ‘å legge ham på hylla’ en stund. Ikke ta mer kontakt og forsøk å ikke tenke mer på han. Han svarer nok til slutt og da svarer du tregt tilbake og vis deg bare sånn passe ineteressert. Evt avvis ham dersom du ikke liker være øyen hans.

Anonymkode: 9396c...e9d

Mye skrivefeil her pga elendig autokorrektur😂😅

*ikke liker være øyen hans= væremåten hans;)

Anonymkode: 9396c...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lydvarslinger på Messenger, så meg ville du ikke ha fått kjapt svar hos.

Anonymkode: 7aad4...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke lydvarslinger på Messenger, så meg ville du ikke ha fått kjapt svar hos.

Anonymkode: 7aad4...1dd

Altså, kan hende han er opptatt av og til, men:

Han leser melding, men svarer ikke. Er pålogget på messenger uten å svare meg, bruker lang tid på å svare. Nå geks sendte jeg en bekreftelse på han forslag som kom igår kveld, og han har ikke svart på den. Han har vært pålogget på fb, men denne gangen har han ikke gått inn på selve meldinga og lest. Ingen, ikke statsministeren engang, er SÅ opptatt.. 

Faen, jeg angrer på at jeg i det hele tatt svarte igår! 

Anonymkode: 9b68a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, kan hende han er opptatt av og til, men:

Han leser melding, men svarer ikke. Er pålogget på messenger uten å svare meg, bruker lang tid på å svare. Nå geks sendte jeg en bekreftelse på han forslag som kom igår kveld, og han har ikke svart på den. Han har vært pålogget på fb, men denne gangen har han ikke gått inn på selve meldinga og lest. Ingen, ikke statsministeren engang, er SÅ opptatt.. 

Faen, jeg angrer på at jeg i det hele tatt svarte igår! 

Anonymkode: 9b68a...97b

Les dine egne meldinger. Du fremstår som en smule gal og nevrotisk.. 

Anonymkode: 518f5...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står også alltid som pålogget fb, fordi jeg har den åpen i en fane på pcen. Det er ikke dermed sagt at det er den siden jeg er inne på. Det kan gå mange timer mellom hver gang jeg er der inne, men om du sjekker meg, så står jeg som grønn. Til å være opphengt i varsler, så har du satt deg veldig lite inn i de. Jeg foreslår at du ringer fyren og så avtaler dere muntlig.

Anonymkode: 767fe...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass barnslig at jeg gjør det samme. Uansett. Jeg mener at om man er oppriktig interessert så er dette førsteprioritet. Jeg er jo slik. Så jeg hadde nok gitt faen. Han holder deg på gress bare. 

Anonymkode: 4a497...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Les dine egne meldinger. Du fremstår som en smule gal og nevrotisk.. 

Anonymkode: 518f5...5d2

Det gjør hun da slett ikke. Hun fremstår irritert og frustrert, og det skjønner jeg utmerket godt! Folk som ikke gidder å utvide alminnelig høflighet er fullstendig turn off. 

Hi, jeg hadde sluttet å svare på meldingene hans. Så barnslig er jeg. Neste melding han sender lar du bare stå. 

Ev om du er mer voksen enn meg kan du sende en melding om at du avlyser møtet. Ingen forklaring, bare en opplysning. 

Viktigper og selvopptatt er svært usjarmerende. 

Anonymkode: 4b2bd...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...