Gå til innhold

For en nydelig dag. Hva har dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vært på jobb, kom hjem, spiste middag, drakk to små øl i sola. Holdt på i hagen, snakka med naboene, planta jordbær. 

Anonymkode: eacfe...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk fått solt meg litt på verandaen i dag - utrolig deilig!! Og veldig koselig å se en liten gruppe barn fra barnehagen som var ute og lekte i skogen rett ved siden av her. Så har jeg henta dattera mi hos faren. 

Anonymkode: 16c27...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på jobb og gått på tur til sjøen hvor vi spiste lunsj i nydelig solskinn. Etter jobb grillet vi og så gikk jeg til en venninne for å drikke kaffi på terassen. En nydelig dag!

Anonymkode: 7de86...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kost meg hjemme, nyti fridagen min denne uka. Bytta på senga, rydda og støvsuga soverommet, vaska litt klær, rydda i skapet på badet (fant fortatt ikke solkremen meg og ungen er sikker på st vi for kort tiden har sett) strikka, laga middag, laga scones til lunsj, lest bok og fått enda mere skille. Strikka og lest bok ute i sola. Sole meg er ikke meningen, jeg er ikke glad i å grille meg, men når stua er okupert av to unger som har hjemmeskole trekker jeg meg ut i sola. Sola og varmen er deilig, men jeg er så rastløs at jeg sliter med å sitte stille i den. Kan gjerne holde på i hage, male hus osv, men det fungerer ikke så greit i leid leilighet og hytta er uten internett så vi kan ikke flytte dit nå. Den er så nære at jeg kunne kjørt til og fra. 

Anonymkode: 0f9c0...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert i barnehage, jobba, henta i barnehage, syklet en liten tur med barnet, laget middag, spist middag, lagt barn, jobba litt til.

Anonymkode: fa6d7...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke fint! Har prøvd å slå ihjæl snø i hagen, i håp om at noe skal tine snart. 

Anonymkode: ce893...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det ikke fint! Har prøvd å slå ihjæl snø i hagen, i håp om at noe skal tine snart. 

Anonymkode: ce893...a24

Haha!

Og her jeg bor har det vært nydelig sommervær i...sikkert 2-3 uker. Kan faktisk ikke huske sist det var grått. 

Kommer nok litt an på hvor man bor. Men virker som at folk som skriver inn her tror at ALLE har det likt. 

Anonymkode: 1429f...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet, laget middag, hjulpet til med lekser og innlevering, ryddet opp etter middag, trøstet frustrert 8-åring, laget kveldsmat, levert selvangivelse og betalt regninger. En riktig festdag.

Anonymkode: 13b4f...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn har badet på verandaen. Grilla. Jeg har vært mest mulig inne pga pollen😭

Anonymkode: 264c9...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jobb, åpning av barnehage så dagen kan oppsummeres sånn: Vask de henda, vask vask de henda. Og bordet, og stolene, og lekene... 😅

Anonymkode: 263aa...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært på jobb, åpning av barnehage så dagen kan oppsummeres sånn: Vask de henda, vask vask de henda. Og bordet, og stolene, og lekene... 😅

Anonymkode: 263aa...6c2

Hvordan gikk første dagen da? :) Hører så mange som jobber i bhg som har katatrofetanker om at den åpner igjen nå så nygjerrig på hvordan det faktisk har gått.

Anonymkode: 670ce...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk første dagen da? :) Hører så mange som jobber i bhg som har katatrofetanker om at den åpner igjen nå så nygjerrig på hvordan det faktisk har gått.

Anonymkode: 670ce...189

Her gikk det veldig bra. Mye vasking. Men gruppa mi er vant til å bli delt i smågrupper. Hjelper at det nydelig vårvær 😊

Anonymkode: f1976...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

Varmt og skikkelig sommerstemning. Sitter på balkongen, leser i bøker, planter noen jordbær og maler litt. 

Nå gleder jeg meg til sommeren. 

Hva har dere gjort i dag?

Anonymkode: 7ec2d...569

set filmer og serier :)

sønnen var ute i 7,5 time med faren ❤️

Anonymkode: d7920...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...