Gå til innhold

For en nydelig dag. Hva har dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Varmt og skikkelig sommerstemning. Sitter på balkongen, leser i bøker, planter noen jordbær og maler litt. 

Nå gleder jeg meg til sommeren. 

Hva har dere gjort i dag?

Anonymkode: 7ec2d...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avspaserte fra jobb, så gjekk heim kl. 12. Låg på verandaen i undertøyet og las bok. Gjekk en skogstur (liten fjelltur) med eine barnet mitt. Sykla ut og kjøpte kebab til middag. Tok med barna på hageland og kjøpte 3 frukttrær og et par poser frø. Akkurat ferdig å plante trærne. 😎🏞️🥙🌻😀

Anonymkode: 53811...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Avspaserte fra jobb, så gjekk heim kl. 12. Låg på verandaen i undertøyet og las bok. Gjekk en skogstur (liten fjelltur) med eine barnet mitt. Sykla ut og kjøpte kebab til middag. Tok med barna på hageland og kjøpte 3 frukttrær og et par poser frø. Akkurat ferdig å plante trærne. 😎🏞️🥙🌻😀

Anonymkode: 53811...3af

Deilig. Epletrær? Jeg jobbet inn en del timer denne helgen, glad for det i dag, fikk virkelig nyte solen i ettermiddag. Var skikkelig god stemning på balkonger og uteplassene i dag. 

Anonymkode: 7ec2d...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jobb. Måkka snø. Vaska klær og vært på besøk hos en venninne. Nå er ungene ute og aker mens jeg sløver på sofaen 

Anonymkode: 9ffaa...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på jobb, laga middag og vært i hagen en liten time. Var trått å komme skikkelig i gang i dag. Minstemann var rasende og skulle ikke i barnehagen og eldste forsov seg til videomøte med læreren. Sånn passe kjedelig dag med andre ord 😅

Anonymkode: d6ecb...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint i dag, dessverre har jeg sovet bort store deler av dagen pga nattskift hele helga, så dessverre har jeg ikke fått så mye ut av dagen. Men får 6 mnd "ferie" pga koronahelv... Får god tid til å nyte været da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Deilig. Epletrær? Jeg jobbet inn en del timer denne helgen, glad for det i dag, fikk virkelig nyte solen i ettermiddag. Var skikkelig god stemning på balkonger og uteplassene i dag. 

Anonymkode: 7ec2d...569

To epletrær pga. de trengte å være to (pollinering), og ett plommetre. 

Har ingen frukttrær fra før. Blir koselig å ha frukttrær. Håper på fin blomstring og frukt innen alt for mange år. 

Anonymkode: 53811...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært på jobb. Måkka snø. Vaska klær og vært på besøk hos en venninne. Nå er ungene ute og aker mens jeg sløver på sofaen 

Anonymkode: 9ffaa...bce

Bor du lenger mot nord?

Må innrømme at det ikke hørtes like fristende ut. Har hatt veldig mye drittvær her jeg bor, men da mer regn og sludd og vind. Men i går ble det fint, og i dag var det nesten sommertemperaturer. Bare halvannen uke siden det sluddet.

Godt dere holder dere aktive i snøen, da :) Håper våren kommer til dere snart også :)

Anonymkode: 4f3e6...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i shorts og T-skjorte i hele dag, hjemmeskole i tre timer, jobb i to timer og fri resten av dagen. Grillet, spist to is og såvidt duppet tærne i vannet. Nydelig dag.

Anonymkode: f7c7a...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på dagtid, jeg. Så da kan det være så godt eller dårlig vær det bare vil. 

Jeg er lærer med stappfull timeplan og 30 kontaktelever, så det er sikkert nok å gjøre. Dessverre lite tid til å nyte godværet. 

Anonymkode: 1a388...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur med babyen min, 2 måneder gammel i vogn og hunden med magebelte. 

Satte hunden i Langline etterpå i hagen og satte vogna i skyggen. Da våknet baby og vi fikk gå inn. Ammet. Bytter bleier. Trøstet. Repeat. 

Så lagde jeg middag og nå sover baby inntil brystet mitt 💕

Anonymkode: bc0af...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet rattata av meg😅 Litt kjipt når været er så utrolig deilig, men det føles utrolig deilig å ha fått gjort så mye! Har vært supereffektiv med fire hjemmeskolebarn, ett barnehagebarn og travel dag på hjemmekontoret. Startet kl fem i morges for å få unna litt før spetakkelet våknet. Nå blir det en løpetur med hunden før det er tilbake til arbeidet. Bittelitt stolt av meg selv, egentlig☺️

Anonymkode: 518b6...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret bursdagen min med is og kaffe på verandaen i veldig etterlengtet solskinn! 

Anonymkode: 32c54...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor fra 07.30 til 16, laget og spist middag, liten luftetur i finværet etterpå.

Anonymkode: bf54e...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Feiret bursdagen min med is og kaffe på verandaen i veldig etterlengtet solskinn! 

Anonymkode: 32c54...69c

Gratulerer med dagen :blomst:

Anonymkode: 4f3e6...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor/hjemmeskole fra 8 til 18, men fikk en lang joggetur etter middag. Folk bader, det er sommer i Oslo!

Anonymkode: 0048a...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen har jobbet. Hentet de 2 minste i bhg, middag så egentlig ikke så mye annet😅

Anonymkode: 02c39...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber på dagtid, jeg. Så da kan det være så godt eller dårlig vær det bare vil. 

Jeg er lærer med stappfull timeplan og 30 kontaktelever, så det er sikkert nok å gjøre. Dessverre lite tid til å nyte godværet. 

Anonymkode: 1a388...3f4

Samme her, men jeg tok med alt ut. Hadde både Meet-møter og rettet oppgaver ute på terrassen. Herlig! Har også jobbet litt i hagen og gått lang og deilig tur med hunden. 

Anonymkode: 21abd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket og ryddet i huset, laget middag og lagt å solt meg resten av ettermiddagen, mens ungdommene styrer seg selv.

Anonymkode: 61975...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...