Gå til innhold

Stakkar liten!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva f**n feiler det enkelte? 

Overhører ufrivillig noen i nabolaget her. En forelder skjeller på et lite barn: "Du er jo helt mongo, du!"

Anonymkode: 6704c...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mamma som er tenåring i hodet? 😏

Anonymkode: a7fa1...345

Mange mammaer er tenåringer uten å oppføre seg sånn. Kjenner faktisk ingen tenåringer som roper mongo. Mennesker med personlighetsforstyrrelser, derimot...

Dette er absolutt noe å ringe politiet om. Hadde ringt uten å blunke. 

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa med en smule nedsatt hastighet i hjernen.

Å ringe politi må da være en smule overreaksjon?  

Anonymkode: 6704c...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pappa med en smule nedsatt hastighet i hjernen.

Å ringe politi må da være en smule overreaksjon?  

Anonymkode: 6704c...e49

Jeg hadde gjort det.

Det er garantert ikke første gang, bare denne gang var det noen som hørte det.

Barnet har ingen andre enn deg som kan si fra. Husk det. 

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ringe politiet😂Dagens vits.

Anonymkode: 28495...c7f

Du har åpenbart ikke vokst opp med vold.

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har åpenbart ikke vokst opp med vold.

Anonymkode: 81773...5d2

Du skjeller vel gjerne aldri på ungene dine du. Behøver ikke være snakk om vold selv om man må irettesette atferd som ikke er akseptabel. Ordvalget var ikke heldig, det er så. Men ut fra den lille informasjonen som er i dette innlegget å kalle det vold. Skyte spurv med kanoner... 

Anonymkode: 24b41...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjeller vel gjerne aldri på ungene dine du. Behøver ikke være snakk om vold selv om man må irettesette atferd som ikke er akseptabel. Ordvalget var ikke heldig, det er så. Men ut fra den lille informasjonen som er i dette innlegget å kalle det vold. Skyte spurv med kanoner... 

Anonymkode: 24b41...83d

Selvfølgelig ikke! 

Håper virkelig HI ringer politiet, så kan de forklare, for det går tydeligvis ikke an å snakke til de som holder på sånn, uten uniform. 

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg hører samtalen😂 Er nordmenn virkelig blitt så evneveike og handlingslammede at vi ikke kan fikse noe uten hjelp fra politi, barnevern og familievernkontoret? 
Ellers absolutt ikke greit å si noe slikt til et barn. Kjenner du disse folkene, hi? Er det mer som skurrer der? 

Anonymkode: 81db1...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig ikke! 

Håper virkelig HI ringer politiet, så kan de forklare, for det går tydeligvis ikke an å snakke til de som holder på sånn, uten uniform. 

Anonymkode: 81773...5d2

Selvfølgelig kjefter du på barna dine, og at du ikke inrømmer det er bekymringsfullt. Når det er sagt er det stor forskjell på å kjefte og kalla barnet sitt mongo, så episoden hi så er ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 82c34...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig kjefter du på barna dine, og at du ikke inrømmer det er bekymringsfullt. Når det er sagt er det stor forskjell på å kjefte og kalla barnet sitt mongo, så episoden hi så er ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: 82c34...871

Nei, jeg kjefter ikke på barna mine, nei.

Du får bare tro hva du vil om det. 

Man er ikke nødt til å klikke, eller kjefte, bare fordi man blir sint. 

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet??? Hva tror dere politiet sier om dere ringer og sier: dere er nødt til å komme, naboen kaller barnet sitt mongo!

Beklager altså 😂😂😂 

Ufattelig teit å kalle barnet sitt det, men kom igjen. Politiet?!?! 

Nei, da får dere ringe bv da, selv om jeg tror de også trenger noe mer enn "mongo" å gå etter for å kontakte en familie.

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg kjefter ikke på barna mine, nei.

Du får bare tro hva du vil om det. 

Man er ikke nødt til å klikke, eller kjefte, bare fordi man blir sint. 

Anonymkode: 81773...5d2

Det er ganske stor forskjell på å kalle et barn mongo og det å ikke kjefte på barna i det hele tatt. Helt ærlig; om barna dine aldri får kjeft så tror jeg du gjør dem en bjørnetjeneste.. nok av disse ufyselige ungene rundt om som tror verden er til for å please dem.

Anonymkode: 96f16...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Politiet??? Hva tror dere politiet sier om dere ringer og sier: dere er nødt til å komme, naboen kaller barnet sitt mongo!

Beklager altså 😂😂😂 

Ufattelig teit å kalle barnet sitt det, men kom igjen. Politiet?!?! 

Nei, da får dere ringe bv da, selv om jeg tror de også trenger noe mer enn "mongo" å gå etter for å kontakte en familie.

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Hvor har du vokst opp egentlig, som tror at dette ikke er noe å kontakte politiet for?

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ganske stor forskjell på å kalle et barn mongo og det å ikke kjefte på barna i det hele tatt. Helt ærlig; om barna dine aldri får kjeft så tror jeg du gjør dem en bjørnetjeneste.. nok av disse ufyselige ungene rundt om som tror verden er til for å please dem.

Anonymkode: 96f16...780

Det får du bare tro. Den dagen jeg hører deg kjefte på ungene dine, så ringer jeg politiet. 

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det får du bare tro. Den dagen jeg hører deg kjefte på ungene dine, så ringer jeg politiet. 

Anonymkode: 81773...5d2

😂😂😂😂

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det får du bare tro. Den dagen jeg hører deg kjefte på ungene dine, så ringer jeg politiet. 

Anonymkode: 81773...5d2

Syntes synd på barna dine når den tiden kommer at de kanskje får tilsnakk av f.eks sjefen sin...

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du vokst opp egentlig, som tror at dette ikke er noe å kontakte politiet for?

Anonymkode: 81773...5d2

I en verden der jeg lærte at voksne kunne si ifra. 

I en verden der jeg lærte at alle kan gjøre feil

I en verden der jeg selv måtte tenke meg om hvis jeg gjorde noe dumt, og ta konsekvensene av det.

I en verden der en voksen kunne si noe dumt, men heldigvis beklage etterpå.

I en verden der jeg lærte at ingen er perfekte, og alle kan gjøre feil.

Dette er noen av tingen som skjedde "der jeg kom fra", og jeg tror virkelig jeg ble bedre rustet enn barna som aldri får kjeft/tilsnakk, eller barna som aldri opplever annet enn 100% rolig og harmoniske voksne. 

Å nå snakker jeg ikke om familien HI snakker om, men om familier som deg. Som faktisk mener at barna ikke har godt av å se andre følelser hos voksne.

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syntes synd på barna dine når den tiden kommer at de kanskje får tilsnakk av f.eks sjefen sin...

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Ungene hennes kommer til å slite stort når de forstår at ting de gjør ikke alltid er greit og at de da faktisk får tilsnakk på en måte som er meget ubehagelig. At noen blir sinte og gir uttrykk for det er en viktig del sv oppveksten slik at barn blir litt robuste og klar for voksenverden. 

Anonymkode: 82c34...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syntes synd på barna dine når den tiden kommer at de kanskje får tilsnakk av f.eks sjefen sin...

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Det får du bare synes. Den dagen jeg hører deg kjefte på ungene dine, så ringer jeg politiet. 

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I en verden der jeg lærte at voksne kunne si ifra. 

I en verden der jeg lærte at alle kan gjøre feil

I en verden der jeg selv måtte tenke meg om hvis jeg gjorde noe dumt, og ta konsekvensene av det.

I en verden der en voksen kunne si noe dumt, men heldigvis beklage etterpå.

I en verden der jeg lærte at ingen er perfekte, og alle kan gjøre feil.

Dette er noen av tingen som skjedde "der jeg kom fra", og jeg tror virkelig jeg ble bedre rustet enn barna som aldri får kjeft/tilsnakk, eller barna som aldri opplever annet enn 100% rolig og harmoniske voksne. 

Å nå snakker jeg ikke om familien HI snakker om, men om familier som deg. Som faktisk mener at barna ikke har godt av å se andre følelser hos voksne.

Anonymkode: 4f4a6...9f3

Høres jo ut som du vokste opp i himmelen på rosa skyer og regnbuer og sukkerspinn. 

Glad på dine vegne! 🍡🍭🌈

Anonymkode: 81773...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...