Gå til innhold

Har dere lastet ned smittestopp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har. Men den bruker myyye batteri 

Anonymkode: 7a377...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har ikkje merka at den bruker mye batteri, da eg la meg i går hadde tlf. meir enn 50% batteri. Ladet natta før. 

Men No er eg stort sett ikkje sammen med masse folk slik at appen må jobbe så voldsomt. Men var på jobb og obs stormarked en tur. 🤔

Anonymkode: 664b8...e6f

Skrevet

Ja, men fant ut i natt at jeg må slå av bluetooth når jeg er hjemme. Gikk fra 100% til 23% over natten, uten at telefonen ble brukt. Riktignok en gammel telefon da, men den pleier ikke å bruke mer enn 5-10% i løpet av natten.

Anonymkode: 1b003...255

Skrevet

Ja, men slettet den igjen. Brukte helt sinnsykt med strøm så det går ikke, jeg bruker mobilen mye i jobb og må allerede ofte lade en gang eller to på dagen. Samt om jeg forstod det riktig er den ikke nyttig for meg. Man må vist være mer enn 2 meter nære en person i mer enn 15 min før den oppfatter som at du har vært i kontakt, og så lenge er jeg ikke med noen bortsett fra de i husstanden om dagen.

Anonymkode: f4278...c62

Skrevet

Nope. Syns de kan roe ned korona-hysteriet nå. 

Anonymkode: 7903a...503

Skrevet

Gidder ikke når jeg hører hvor mye strøm den bruker, ser heller ikke helt vitsen med den når jeg bare er hjemme. 

Anonymkode: 98d88...09f

Skrevet

Nei. Kommer ikke til å gjøre det heller 

Anonymkode: 24f4c...667

Skrevet

Ja, det har jeg gjort. 

 

Skrevet

Jepp:) merker ikke noe mer på batteri enn vanlig. Min har dårlig batteri uansett😅

Anonymkode: bd793...b08

Skrevet

Ja, både mannen og jeg. Når du nevner det var jeg ganske irritert over telefonens lade-behov i går. Jeg er bare hjemme med familien og på jobb i mitt faste corona-team (treffer to personer der), så usikker på nødvendigheten. 
Kan ikke slå av Bluetooth, mobilen må jo kommunisere med klokke og Mac. 

Anonymkode: 73a0e...16c

Skrevet

Har lastet ned, men er usikker på om den fungerer. Dere som har lastet ned,  hva skjedde etter at dere la inn koden som kom på sms? Jeg blir bare sendt tilbake for å legge inn telefonnummer på nytt. 

Anonymkode: 6b746...c6b

Skrevet

Ja, og jeg synes også den tok mye batteri. Nå har jeg skrudd av funksjonene når jeg er hjemme, så får jeg ta dem på de få gangene jeg er ute på butikken ol. 

Anonymkode: 7b65b...aab

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har lastet ned, men er usikker på om den fungerer. Dere som har lastet ned,  hva skjedde etter at dere la inn koden som kom på sms? Jeg blir bare sendt tilbake for å legge inn telefonnummer på nytt. 

Anonymkode: 6b746...c6b

Jeg også i starten, men plutselig gikk den igjennom. Du får prøve igjen senere.

Anonymkode: 7b65b...aab

Skrevet

Ja, merker ikke forskjell på batteriet

Anonymkode: 62d6a...a10

Skrevet

Nei, ingen i familien har. Vi har ingen planer om å gjøre det heller.

Anonymkode: 3dad4...547

Skrevet

Ja

Anonymkode: 213fb...75f

Skrevet

Laster den ikke ned så lenge den bruker mye strøm. Får de fikset det, så skal jeg laste ned. 

Anonymkode: f5ea9...b85

Skrevet

Nei. Skjer ikke.

Anonymkode: fbb43...b44

Skrevet

Nei, har ikke telefon til det. Men tviler på om jeg hadde lastet ned om jeg hadde hatt det heller

Anonymkode: b7f29...e1d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også i starten, men plutselig gikk den igjennom. Du får prøve igjen senere.

Anonymkode: 7b65b...aab

Takk for svar! Fikk det til tilslutt, men det måtte svært mange forsøk til!

Anonymkode: 6b746...c6b

Skrevet

Det er ingen smittede i min kommune enda, så ser ikke helt behovet. 

Anonymkode: 42048...46c

Skrevet

Hvorfor skal vi egentlig laste den ned? Hvordan hjelper den meg?

Anonymkode: 7903a...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...