Gå til innhold

Mannen min overdriver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen din har utviklet angst når det kommer til dette, og det kan man faktisk ikke kontrollere selv. Jeg har heller ikke noe problem med å forstå at han har blitt sånn når du holder på som du gjør, du er jo en vandrende bombe som ikke bryr deg om regler. Når det er sagt håper og tror jeg du troller, sykepleiere vet vel bedre?

Anonymkode: ca7a5...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 18.4.2020 den 3.43, Anonym bruker skrev:

Han har ikke tatt i meg siden begynnelsen av mars, fordi «det er best å holde avstand», og vi treffer ingen på fritiden. ( ikke kyss, klem, sex, fysisk kontakt overhode) Ungene får treffe en venn hver, ute, for å gå tur med av og til. Jeg har sporadisk truffet to veninner for å gå på tur med, og da spør/sjekker han om vi har holdt avstand, og  spør om jeg er sikker på om vi holdt nok stor avstand. Den ene veninnen kjørte meg hjem en dag, og da fikk jeg en tirade om regler og avstand og hva som er greit og ikke. Han ble dritsur, fordi han mener at avstanden i en bil ikke er stor nok. Når jeg drakk kaffe på tersssen hennes, mente han at jeg ikke kunne låne et pledd fra hennes hus, siden han mener at vi nå ikke kan besøke hverandre inne. Jeg burde helst ha med er pledd fra vårt eget hus. 
Den andre veninnen har jeg nå sittet ute, i et bobblebad, sammen med, på en god meters avstand fra, og da mener han at det er et paradoksalt stort avvik fra regler «vi» har blitt enige om... (Ang omgang med andre) Min bobblebadende veninne er covid-19 negativ. Altså sykepleier og kun i kontakt med pasienter som før ankomst avdelingen hun jobber på er screenet. Hun er frisk. Min andre veninne er også testet x flere og frisk. 
Han har selv kranglet seg til en test, og han var selvfølge negativ. Han hadde litt vondt i halsen. 
Jeg får helst ikke gå ut, jeg får ikke gå i butikken (han gjør det), jeg får ikke ta bussen til jobb (han kjører eller jeg må gå 7 km) ungene får ikke ha besøk, han unngår fysisk kontakt med ungene også, og han instruerer/følger med hvor lenge/grundig vi vasker hendene. 

Hvordan skal man overleve dette? 

Når jeg påpeker at han overdriver, argumenterer han med at det er jo for min skyld (jeg er intensivsykepleier) Men ingen på min jobb er i nærheten av så forsiktig (les;hysterisk) som han er.. 

Hjelp!! 

Anonymkode: d47a2...524

Dere bor under samme tak og han holder 1-2 meter avstand fra deg altså? Har han blitt så psykisk syk av det her burde han oppsøke profesjonell hjelp. Er jo ikke normalt. Men husk at det nok ikke er hans feil at han har fått angst av viruset. Han høres gal ut og da burde du pushe han til å få hjelp. For det er faktisk INGENTING galt i å være i nærheten av hverandre så lenge man bor sammen. Barn trenger også nærhet for tryggheten sin del, så ved at han er sånn der så skader han forholdet og samspillet sitt med barna også.

Anonymkode: 40680...130

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dere bor under samme tak og han holder 1-2 meter avstand fra deg altså? Har han blitt så psykisk syk av det her burde han oppsøke profesjonell hjelp. Er jo ikke normalt. Men husk at det nok ikke er hans feil at han har fått angst av viruset. Han høres gal ut og da burde du pushe han til å få hjelp. For det er faktisk INGENTING galt i å være i nærheten av hverandre så lenge man bor sammen. Barn trenger også nærhet for tryggheten sin del, så ved at han er sånn der så skader han forholdet og samspillet sitt med barna også.

Må derimot si at du virkelig ufattelig tankeløs og sløv ift fhi sine anbefalinger og du er intensivsykepleier?? Du burde skjerpe deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...