Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #26 Skrevet 17. april 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar. Jeg har akkurat snakket med en venninne som vil gå tur med meg. Og psykologen min kan ikke møte meg på sykehuset, men har sagt at vi kunne møtes ute og gå litt. Ting ble veldig tungt nå som jeg tok det opp. Anonymkode: e1374...b03 Huff, så leit! Jeg har en venninne som jobber som psykolog, hun sier at de har mange skype-treff, men at enkelte pasienter prioriterer hun faktisk å møte ansikt til ansikt. Man kan møtes to og to, hvis man holder avstand. Med mindre du er i karantene, da, er du det? Anonymkode: 43937...5b2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #27 Skrevet 17. april 2020 ❤️ Så utrolig trist! Det går også an å ringe en av hjelpetelefonene når det står på som verst (eks kirkens SOS) det er sikkert vanskelig når du har det slik du har det nå, og så får du avtalt et møte om noen dager. Altså når du føler at du trenger noen å snakke med NÅ... Anonymkode: 35688...c89
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #28 Skrevet 17. april 2020 Å kjære deg❤️ Har ikke ord. Tårene spruter og jeg kan ikke sette meg inn i dine sko men så sterkt av deg å kontakte vennen din for en tur. Det er en start. Mange tanker og klemmer Anonymkode: 5fc31...928
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #29 Skrevet 6. mai 2020 Måtte inn igjen og lese. Må bare takke for så fine råd og svar. Jeg har hatt noen "gode" dager nå, men gikk vel inn i en slags psykose på et tidspunkt. Jeg er innlagt nå, og jeg får hjelp. Akkurat nå er ikke virkeligheten noe for meg. Anonymkode: e1374...b03
Gjest Skrevet 6. mai 2020 #30 Skrevet 6. mai 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Måtte inn igjen og lese. Må bare takke for så fine råd og svar. Jeg har hatt noen "gode" dager nå, men gikk vel inn i en slags psykose på et tidspunkt. Jeg er innlagt nå, og jeg får hjelp. Akkurat nå er ikke virkeligheten noe for meg. Anonymkode: e1374...b03 Store klemmer …Sorgen tar den plassen den tar. Håper de er gode til å hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2020 #33 Skrevet 6. mai 2020 Sender deg alle gode tanker, selv om det selvfølgelig ikke hjelper på sorgen. Vi er mange her inne som tenker på deg, og ønsker det beste for deg❤️ Christine Guldbrandsen har en nydelig sang, som du kan finne på YouTube. Den heter «Fly away». Her er teksten: I'm walking In the mist All blinded by these tears Can't see you Can't hear Still feel your precence, are you near I wonder Can you hear Me whispering these words I love you, miss you so Why did you have to leave me now Fly away now Fly away to a place Where the clouds are few You had to leave me For a better place Still wish I could Have kissed you and said goodbye You gave me All your love I think of you and smile The stories we made Are precious gifts, will never fade Someday we'll Meet again We'll fly above the night Until my time is here You'll watch my step I have no fear Fly away now Fly away to a place Where the clouds are few You had to leave me For a better place Still wish I could Have kissed you and said goodbye Fly away now Fly away to a place Where the clouds are few You had to leave me For a better place Still wish I could Have kissed you and said goodbye You had to leave me For a better place Still wish I could Have kissed you and said goodbye Anonymkode: e3cf7...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå