Gå til innhold

Hva er dette? Et uvitende foster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du bor på landet har da ingenting å si, de selger tester på matbutikken og bensinstasjon (henger ved siden av kondomene som rege) og lege har dere vel så det er bare å bestille en time.

Jeg hadde som sagt en cyste, tror det het dermid cyste, og den måtte fjernes.

Anonymkode: b3842...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde for et par uker siden en brunlig mens, har hatt hormonspiralen i meg i 3år. Nå har jeg oppdaget at jeg har en bul på høyre side, slik jeg hadde når min sistefødte lå i magen. Har samtidg vært umåtelig trøtt og irritabel. Kan dette være en voksende foster eller er det bare en bul der fordi sønnen min har ligget der? Bulen er der kun når jeg blåser ut, så kan ddn bevege seg litt over på venstre side igjen. 

Håper på svar! Engstelige meg

Anonymkode: 1fbc1...336

Et uvitende foster? Ja, fostre er nok ganske uvitende. Skjønte faktisk ingen ting av overskriften, men etter å ha lest innlegget forstår jeg jo at du mener et foster som du er uvitende om. 

Du må ta en test, helt enkelt.

Anonymkode: 03e67...f76

Skrevet

Fantastisk overskrift!! 🤣

Du får ta en test. Om den er negativ og du fortsatt kjenner noe, så bestiller du en legetime. 

Kanskje du skulle tatt ut spiralen? Skinner tydelig igjennom at du ønsker at du var gravid. 

Anonymkode: dc242...792

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fantastisk overskrift!! 🤣

Du får ta en test. Om den er negativ og du fortsatt kjenner noe, så bestiller du en legetime. 

Kanskje du skulle tatt ut spiralen? Skinner tydelig igjennom at du ønsker at du var gravid. 

Anonymkode: dc242...792

Det var meningen å ha en noe uvanlig overskrift. (Litt for å fange oppmerksomheten.) ;)

Nei, det er ikke en kul som en klump. Det er nesten så det ser ut som et rom der mitt minste barn lå. Han lå mye på høyre side. Aner ikke om det kan være pga han, at det ikke vil forsvinne? Han er alt 2,5år. Har tidligere hart litt graviditets tegn, og med den bulen itillegg ville jeg bare høre! Takker for alle konstruktive svar!😊😚

Anonymkode: 1fbc1...336

Skrevet

Tarm

Anonymkode: 59de3...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...