Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #26 Skrevet 16. april 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber som pedleder i bhg. Åpningstiden skal være 8 timer. Vi har disse tidene : 0715-1515, 0800-1600, 0900-17. Foreldrene kan komme med ønske selv, men det kan være at de blir flyttet på. Anonymkode: 94533...9c0 Hvordan gjør dere det da med kahortene da siden de ikke skal blandes med mer enn en fast annen kahort og det skal være faste voksne på hver kahort? Anonymkode: 2cb70...937
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #27 Skrevet 16. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan gjør dere det da med kahortene da siden de ikke skal blandes med mer enn en fast annen kahort og det skal være faste voksne på hver kahort? Anonymkode: 2cb70...937 kOhort! Anonymkode: 948b0...e48
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #28 Skrevet 16. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jeg fullt klar over. Men det er jo ikke relevant i denne sammenhengen? Avtalen jeg har inngått med barnehagen er en åpningstid fra 7-17. Hvis ikke de klarer å overholde dette så blir det feil at jeg må betale for full plass. Jeg får sikkert lov å jobbe litt redusert (2,5 time pr dag) i denne perioden, men det vil jo påvirke min økonomi. Tviler på at arbeidsgiver betaler meg for 7,5 time når jeg kun er der 5,5. Anonymkode: c12e1...d74 Sweet Jesus, da må du avtale et fleksibelt uttak av omsorgsdager med arbeidsgiveren din, da. Er det mulig å være så lite løsningsorientert. Anonymkode: 06f84...9fc
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #29 Skrevet 16. april 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jeg fullt klar over. Men det er jo ikke relevant i denne sammenhengen? Avtalen jeg har inngått med barnehagen er en åpningstid fra 7-17. Hvis ikke de klarer å overholde dette så blir det feil at jeg må betale for full plass. Jeg får sikkert lov å jobbe litt redusert (2,5 time pr dag) i denne perioden, men det vil jo påvirke min økonomi. Tviler på at arbeidsgiver betaler meg for 7,5 time når jeg kun er der 5,5. Anonymkode: c12e1...d74 Hvordan har du gjort det frem til nå da? Har du ikke mulighet til å jobbe inn timer på kveld/helg? Det må jeg gjøre, da bhg skal ha redusert åpningstid. Forventer forståelse fra arbeidsgiver og jeg vil også være så fleksibel og strekke meg for jobben så langt det går. Her må man se løsninger, ikke problemer. Anonymkode: f539e...168
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #30 Skrevet 16. april 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jeg fullt klar over. Men det er jo ikke relevant i denne sammenhengen? Avtalen jeg har inngått med barnehagen er en åpningstid fra 7-17. Hvis ikke de klarer å overholde dette så blir det feil at jeg må betale for full plass. Jeg får sikkert lov å jobbe litt redusert (2,5 time pr dag) i denne perioden, men det vil jo påvirke min økonomi. Tviler på at arbeidsgiver betaler meg for 7,5 time når jeg kun er der 5,5. Anonymkode: c12e1...d74 Dette er jo ikke noe barnehagen gjør for å være vanskelig eller for gjøre livet surt for foreldre, det er direkte følger av retningslinjene de har fått. Anonymkode: 18381...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå