Gå til innhold

Jepp. Jeg ser at folk nå har gitt opp helt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Eh, jo.

Anonymkode: f2571...756

Nei. Finse? Rødberg? Skotselv? Sjåstad? Rakkestad? Kornsjø? Røkkeberghøydene? Fiskum? Rygge?

Anonymkode: b8d31...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne uken fikk datteren vår være sammen med 2 venninner igjen. De er ute sammen, og en av foreldrene er med for å se at de overholder avstanden. Akkurat det føles litt rart, men de syns det er greit.. Vi foreldrene er jo ikke sammen med dem da, men i nærheten. Slipper sikkert litt opp på dette når vi ser at de har skjønt restriksjonene, de har jo vært lenge uten å være sammen med noen..

Anonymkode: 3b932...71b

Hun er forresten 11 - derfor litt rart med foreldre på slep

Anonymkode: 3b932...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Finse? Rødberg? Skotselv? Sjåstad? Rakkestad? Kornsjø? Røkkeberghøydene? Fiskum? Rygge?

Anonymkode: b8d31...62c

Har du psykiske problemer?

Anonymkode: f2571...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe sånt i det hele tatt.  Men været er rævva her, da. De har vel gått i hi.

Anonymkode: 4ebce...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ikke noe sånt i det hele tatt.  Men været er rævva her, da. De har vel gått i hi.

Anonymkode: 4ebce...3b8

Her også! De anbefaler masse utebarnehage - håper været blir bedre!!! Det regner fra alle kanter i dag!!!

Anonymkode: 4be6e...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en bygd med null syke og null kjente smittede, likevel holder alle jeg kjenner til fast på reglene. 

Var nettopp på tur og traff to familie (hver for seg) som vi slo av en prat med, ellers holder folk seg hos seg selv, på jobb eller en snartur på butikken. 

Man er kanskje klokere på bygda 🤔🤗

Anonymkode: 3309f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Viken er en bastard.  Det vet alle. 

Anonymkode: b8d31...62c

Absolutt! Et lekenavn laget av lekepolitikere. 

Anonymkode: 4b8fe...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i en bygd med null syke og null kjente smittede, likevel holder alle jeg kjenner til fast på reglene. 

Var nettopp på tur og traff to familie (hver for seg) som vi slo av en prat med, ellers holder folk seg hos seg selv, på jobb eller en snartur på butikken. 

Man er kanskje klokere på bygda 🤔🤗

Anonymkode: 3309f...882

Samme her. 

Anonymkode: 4b8fe...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Finse? Rødberg? Skotselv? Sjåstad? Rakkestad? Kornsjø? Røkkeberghøydene? Fiskum? Rygge?

Anonymkode: b8d31...62c

Er ikke Asker også Viken?

Anonymkode: 4126d...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke Asker også Viken?

Anonymkode: 4126d...2c3

Jo. Det er vel ca en fjerdedel av Norges befolkning som bor i Viken. 

Anonymkode: 9e54f...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke Asker også Viken?

Anonymkode: 4126d...2c3

Joda. Asker og Hurdal og Bekkestua og Flesberg og Sarpsborg og Filtvet og Aremark. Så gir det mening å si at noe skjer i "Viken"? Nei.

Anonymkode: b8d31...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i en bygd med null syke og null kjente smittede, likevel holder alle jeg kjenner til fast på reglene. 

Var nettopp på tur og traff to familie (hver for seg) som vi slo av en prat med, ellers holder folk seg hos seg selv, på jobb eller en snartur på butikken. 

Man er kanskje klokere på bygda 🤔🤗

Anonymkode: 3309f...882

Auda, det må du ikke si høyt! Da går oslofolk amok! 

Anonymkode: 4ebce...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i en bygd med null syke og null kjente smittede, likevel holder alle jeg kjenner til fast på reglene. 

Var nettopp på tur og traff to familie (hver for seg) som vi slo av en prat med, ellers holder folk seg hos seg selv, på jobb eller en snartur på butikken. 

Man er kanskje klokere på bygda 🤔🤗

Anonymkode: 3309f...882

Jeg bor også på bygda. Asosiale og fordømmende folk, er mitt inntrykk. Her henger voksne som har vært venner siden barndommen sammen, barna deres flokker seg også sammen. Resten av oss er uansett utenfor, så det er lett å overholde reglene, sånn sett.

Anonymkode: 77769...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor også på bygda. Asosiale og fordømmende folk, er mitt inntrykk. Her henger voksne som har vært venner siden barndommen sammen, barna deres flokker seg også sammen. Resten av oss er uansett utenfor, så det er lett å overholde reglene, sånn sett.

Anonymkode: 77769...016

Så dumt av deg at du bor et sted der du vantrives da. Man lever som kjent bare en gang.

Anonymkode: 4ebce...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...