Gå til innhold

Jeg hater mannen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hi at her ville jeg bedd ham flytte ut uansett gjeld. Jeg er helt sikker på at du vil få mer hjelp som enslig. Selv om det så fører til at du må betjene mestparten så slipper du å ha ham i hus. 

Anonymkode: 978b0...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gjelden blir ikke større, men utgiftene blir det. I tillegg blir inntektene lavere. Fra et økonomisk perspektiv lønner det seg sjelden med skillsmisse

Anonymkode: 030ad...53b

Men samtidig så vil det stoppe han fra å rote mer med hi sin økonomi, med å bli så kan han rote det enda verre til enn det er nå.

Anonymkode: 7b240...d76

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men samtidig så vil det stoppe han fra å rote mer med hi sin økonomi, med å bli så kan han rote det enda verre til enn det er nå.

Anonymkode: 7b240...d76

Enig 👍

Anonymkode: 978b0...959

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er dritt lei av at han ikke bidrar i samfunnet. 

Det er allerede der kvalmen hennes kommer inn, alt annet bare baller på utgangspunktet; hun ser på ham som en ufør taper. Det er neimen ikke rart han har gitt opp og satt seg til foran pc'en for å spille.

Hi er antakeligvis et mareritt å være rundt.

Anonymkode: fd2ed...fb1

Han har da selv et ansvar overfor f eks barna sine. Jeg vet mange foreldre med sykdommer og handicap som likevel ikke driter i ungene og oppfører seg som en bortskjemt tenåring - de står opp tidsnok til å hilse på barna og ha hyggelige samtaler med dem, selv om kroppen deres har utfordringer og plager. Man kan bidra til samfunnet ved å være en omsorgsfull far og skape et godt hjem, uansett hvor lite man er i stand til å jobbe! Vet faktisk om én som ble lam fra halsen og ned, og ikke kunne jobbe mer, og ungene (ungdommene) hans sa at de aldri hadde hatt et bedre forhold til faren enn etter ulykken. Han hadde tid til dem, ga dem oppmuntring og bekreftelse. Det er mange måter å være verdifull på, og å bare sitte og game og drite i andre er ikke eneste valgmulighet i hverdagen enten man er frisk eller ufør! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...