Gå til innhold

BABES! Hva gjør dere for å vedlikeholde utseende?


shewolf

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Drikk mye vann og grønn te.

Ta tran.

Napp brynene.

Bruk olje under ansiktskremen.

Lett selvbruning i ansiktet (men aldri sol!)

Tren styrke.

Rett opp skruldrene.

Smil!

Hvitere tenner (hvis noen har tips til skånsom tannbleking/behandling, vil jeg gjerne høre!)

Anonymkode: 294ca...fad

Du kan bruke charcoal for det fjerner misfarge. Men gule tenner er både gener og hva du inntar. Har ei venninne med kritthvite tenner og hele familien hennes er slik. 

Anonymkode: 3bde0...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan bruke charcoal for det fjerner misfarge. Men gule tenner er både gener og hva du inntar. Har ei venninne med kritthvite tenner og hele familien hennes er slik. 

Anonymkode: 3bde0...f0c

Det tipset har jeg prøvd. Resultatet etter noen pussinger med charcoal var nedslitt emalje og ekstremt gult belegg hver kveld pga ru emalje... kan det stemme at det var charcoalet som gjorde det?

Anonymkode: 294ca...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det tipset har jeg prøvd. Resultatet etter noen pussinger med charcoal var nedslitt emalje og ekstremt gult belegg hver kveld pga ru emalje... kan det stemme at det var charcoalet som gjorde det?

Anonymkode: 294ca...fad

Mulig? Evt at det gule belegget syntes mer pga du fikk hvitere tenner etterhvert. Jeg har bare brukt det når jeg skulle se litt ekstra fin ut. Ikke slik hver dag

Anonymkode: 3bde0...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2020 den 20.55, shewolf skrev:

Tips til en bra peel? 

Den aller beste ut fra mine mange år som jålete :) Ikke dyr, knallgod - bør ikke være på mer enn 10 mins, og start med 1 gang i uken. Ikke 2 og ikke hver annen dag bare fordi det ble så bra. 

https://www.blivakker.no/product/3120559?gclid=EAIaIQobChMI0vChqrfq6AIVEBoYCh2FZQB7EAQYBCABEgKV6vD_BwE

Anonymkode: 6a13c...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...