Gå til innhold

BABES! Hva gjør dere for å vedlikeholde utseende?


shewolf

Anbefalte innlegg

Det er noen damer, som bare alltid ser freshe ut. Samme hva! 

Jeg vil bli en sånn dame! Så nå trenger jeg tips av dere som er opptatt av utseende sånn. 

Hvor starter man hvis man vil bli en fulltids babe? ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nøye med hygiene, hudpleie og sminke. Farger håret, selv om jeg ikke har fått grått hår, men vil ikke ha kjedelig kommunefarge. Har alltid rent og fresht hår. Trener mye og tenker på kostholdet for å holde meg slank. Får høre at jeg ser bra ut, og føler meg fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen ser alltid fresh ut - i hvert fall ikke uten sparkling ;)

Alle har bedre og dårligere perioder. Men de som jeg synes holder seg best er de som holder et sunt kosthold, som trener jevnlig, som har lært seg stressmestring, som får sove noenlunde bra... og som er i gode forhold ;) Og som gjerne slipper kronisk dårlig økonomi ;)

Smart å unngå kronisk sykdom også ;)

Men en god hårklipp er aldri feil, uansett om man har langt eller kort hår. Det viktigste er å ha en sveis som passer til den man er.

En god kroppsholdning og en ledig gange gjør også underverker for hvordan andre ser på en.

 

Anonymkode: e8457...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Jeg er nøye med hygiene, hudpleie og sminke. Farger håret, selv om jeg ikke har fått grått hår, men vil ikke ha kjedelig kommunefarge. Har alltid rent og fresht hår. Trener mye og tenker på kostholdet for å holde meg slank. Får høre at jeg ser bra ut, og føler meg fin. 

Hva slags hudpleierutine har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida, ingen ser alltid fresh ut - i hvert fall ikke uten sparkling ;)

Alle har bedre og dårligere perioder. Men de som jeg synes holder seg best er de som holder et sunt kosthold, som trener jevnlig, som har lært seg stressmestring, som får sove noenlunde bra... og som er i gode forhold ;) Og som gjerne slipper kronisk dårlig økonomi ;)

Smart å unngå kronisk sykdom også ;)

Men en god hårklipp er aldri feil, uansett om man har langt eller kort hår. Det viktigste er å ha en sveis som passer til den man er.

En god kroppsholdning og en ledig gange gjør også underverker for hvordan andre ser på en.

 

Anonymkode: e8457...292

Vet om mange som ser kjempefreshe ut uten sparkling ;) Det er det jeg vil frem til. Hvordan de som ser sånn ut pleier huden sin og resten av kroppen. Hva er viktig for å se fresh ut hele tiden? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, shewolf skrev:

Hva slags hudpleierutine har du? :)

Renser morgen og kveld med renseolje og ansiktssåpe (bruker klairs), så bruker jeg shiseido lotion (vann med fuktighet) serum (shiseido) og ansiktskrem (shiseido).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tante grusom master of law skrev:

Renser morgen og kveld med renseolje og ansiktssåpe (bruker klairs), så bruker jeg shiseido lotion (vann med fuktighet) serum (shiseido) og ansiktskrem (shiseido).

Takk! Sånne tips vil jeg ha :) Fresh hud gjør mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, shewolf skrev:

Takk! Sånne tips vil jeg ha :) Fresh hud gjør mye! 

Ja virkelig! Og husk peeling et par ganger i uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tante grusom master of law skrev:

Ja virkelig! Og husk peeling et par ganger i uke. 

Tips til en bra peel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, shewolf skrev:

Vet om mange som ser kjempefreshe ut uten sparkling ;) Det er det jeg vil frem til. Hvordan de som ser sånn ut pleier huden sin og resten av kroppen. Hva er viktig for å se fresh ut hele tiden? 

 

Kosthold, trening, søvn, redusere stress. Men veldig mye er nok også gener.

Anonymkode: e8457...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Babes??? 
 

 

Anonymkode: 53f69...ea2

vet du ikke hva det betyr eller hæ er du teit eller hæ har du ikke lært deg engelsk eller heee

Anonymkode: cd1b9...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør akkurat det samme som tante grusom. God hudpleie er gull verdt, merker med en gang hvis jeg slurver der. Bruker Klairs og farger også vipper og bryn, da trenger jeg nesten ikke sminke for å føle meg fresh😊 Trener 3 ganger i uken og har begynt med yoga (YouTube). Det har hjulpet mye på stress og spenninger.

Anonymkode: f2da4...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting overhode. Har gode gener.

Også prøver jeg å gjøre ting som gjør meg glad. Da smiler jeg så pent 😊

Anonymkode: 592bf...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

vet du ikke hva det betyr eller hæ er du teit eller hæ har du ikke lært deg engelsk eller heee

Anonymkode: cd1b9...d2f

Hæ?🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gjør akkurat det samme som tante grusom. God hudpleie er gull verdt, merker med en gang hvis jeg slurver der. Bruker Klairs og farger også vipper og bryn, da trenger jeg nesten ikke sminke for å føle meg fresh😊 Trener 3 ganger i uken og har begynt med yoga (YouTube). Det har hjulpet mye på stress og spenninger.

Anonymkode: f2da4...b25

Kan du foreslå en bra yogakanal? Er så mye å lete i 🙂

Anonymkode: 79f15...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, shewolf skrev:

Takk! Sånne tips vil jeg ha :) Fresh hud gjør mye! 

Vann med fuktighet!? 😂😂😂 Den var ny! 

Anonymkode: f3bb8...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vann med fuktighet!? 😂😂😂 Den var ny! 

Anonymkode: f3bb8...4af

Det var for å beskrive hva det var. Kall det ansiktsvann da, hvis du føler deg bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Botox, ansiktsløft, Restylane og silikonpupper. 

Anonymkode: 7bde4...cad

Æsj....

Anonymkode: 7f623...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk mye vann og grønn te.

Ta tran.

Napp brynene.

Bruk olje under ansiktskremen.

Lett selvbruning i ansiktet (men aldri sol!)

Tren styrke.

Rett opp skruldrene.

Smil!

Hvitere tenner (hvis noen har tips til skånsom tannbleking/behandling, vil jeg gjerne høre!)

Anonymkode: 294ca...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vann med fuktighet!? 😂😂😂 Den var ny! 

Anonymkode: f3bb8...4af

Hahaha! 🤣

Men det er faktisk sant, at noe vann «inneholder mer fuktighet» enn annet vann.

Det er vann som er tilsatt elektrolytter f.eks., som gjør at dette tilfører mer fukt som holder seg der. Frukt inneholder fiber og andre ting som gjør at fuktigheten blir værende. 

I motsatt fall så kan man dehydrer kroppen med å drikke mye vann, fordi man skyller ut disse stoffene, og så følger vannet med. 

Så tante grusom har rett, til tross for en nokså ulogisk og festlig forklaring 😂

Anonymkode: 21e0d...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha! 🤣

Men det er faktisk sant, at noe vann «inneholder mer fuktighet» enn annet vann.

Det er vann som er tilsatt elektrolytter f.eks., som gjør at dette tilfører mer fukt som holder seg der. Frukt inneholder fiber og andre ting som gjør at fuktigheten blir værende. 

I motsatt fall så kan man dehydrer kroppen med å drikke mye vann, fordi man skyller ut disse stoffene, og så følger vannet med. 

Så tante grusom har rett, til tross for en nokså ulogisk og festlig forklaring 😂

Anonymkode: 21e0d...7b0

Hehe, dette er ikke vann, dvs H2O, men en lotion med vannaktig konsistens, som inneholder mye mer enn h2o. Beklager dårlig forklaring asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...