Gå til innhold

Flere som ikke har gjort noe i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi gått i pysjen, bakt, spilt tv spill og brettspill. Vi har sett tegnefilmer og spist snop. Vi har gått noen små turer og lekt ute. Vi har tegnet, perlet og laget julepynt 😂 Vi har satt spirer inne, gravd ut beddene, ryddet kleskapene og boden. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort minimalt i påska og det er helt etter planen, jo mindre jo bedre. 
Jeg er ganske rastløs av meg, så selv om jeg sjeldent har planer klarer jeg aldri å sitte i ro. Som ungene sier: du klarer aldri å sitte ned fem minutter uten å gjøre ørten ting samtidig og du sier du ikke gjør noe. Det stemmer nok, for jeg sliter med å sitte og se en episode på en serie, noe skal helst skje samtidig. Jeg er ikke ett turmenneske, men snekkre, male, fikse og ordne er gøy. 

Etter noen heltiske uker på jobb kjenner jeg at kroppen trengte å gire helt ned. Sleit med å sove for hode og kroppen gikk på høygir hele tiden. Såpass på høygir at jeg ikke klarte å konsentrere meg ok det jeg ville gjøre hjemme. Selv ikke å strrikke klarte jeg, klarte ikke å konsentrere meg noe jeg syns er så deilig til vanlig. Nå begynner jeg å klare å strikke igjen

Heldigvis har begge ungene hatt samme ønske om en helt rolig påske. Vi har bare hatt fir dager med fri, så det er jo ikke en lang påskeferie for oss. Eller yngstebarnet har bare hatt ferie, men vi andre to har jobbet. Litt hyggelig å stå opp og dra på jobb samtidig som ungen. En deilig avveksling fra å være den eneste som må stå opp tidlig og dra på jobb når de andre sover. 

Anonymkode: 116b9...39d

Skrevet
16 hours ago, Den perfekte mor, påan igjen said:

Jeg har født en baby, og ellers ammet, skiftet bleier og sovet...

Gratulerer 🎊 🎀🍾

13 hours ago, beef sister said:

Har vel kun gått i cry, eat, sleep, repeat. Eller, det har vært fantastisk fint vær, så jeg har fått jogget litt også. For ikke å glemme de mange timene brukt på Netflix og mobilspill. 

Det blir ofte hva du gjør det til. Ut på tur og nyt nærmiljøet. Det vi gjort denne påska. Helt fantastisk. Ikke rart det blir trått med bare spilling og tv. 

Anonymkode: a7838...895

Skrevet

Vi har gått turer, spilt spill, sett filmer, vært på hytta (i egen kommune) og fått gjort masse i hagen. Dagene har gått kjempefort! 

Anonymkode: 31788...3de

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer 🎊 🎀🍾

Det blir ofte hva du gjør det til. Ut på tur og nyt nærmiljøet. Det vi gjort denne påska. Helt fantastisk. Ikke rart det blir trått med bare spilling og tv. 

Anonymkode: a7838...895

Det har ikke falt deg inn at noen har hverdager hvor problemene er litt dypere enn at det enkelt fikses med å gå en tur i nærmiljøet?

Skrevet

Lest 6 bøker, bare slappet av og sikkert lagt på meg flere kilo 😂

Skrevet

Spist alt for mye, drikket vin og sett på påskekrim. Veldig lat påske. Nå trenger jeg å minimere sjokoladespisinga og øke turgåinga, slik at buksene slutter å gnage rundt livet 🙈 

Anonymkode: dc037...de6

Skrevet

Jadda. Har ikke gjort en døyt. Sett TV og sittet i sofaen. Det var drittvær.

Anonymkode: e2e6c...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...