Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Hva mener du da? vi har ikke gjort noe spesielt, men vi har vært på noen små turer med barna , slappa av, sett filmer, spist godis. Anonymkode: 3c3dc...636
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Tenkte mer ut og gå topp tur, grille, stor påskemiddag osv. Her har dagene flydd og gått så fort. Har 8 uker gammel baby som det har vært endel uro med. Men vi har trilla turer, sett film jeg og pappaen, men ellers ikke gjort noe.. 🙊 Anonymkode: b8ba7...4dd
tante grusom master of law Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Vi harikke gjort noe spesielt. Men yngste har vært ute med en lekekamerat nesten hele dagene, jeg og mannen har gått endel turer, trent styrke i stua og fått tenåringen litt vekk fra spilling ved å sykle turer. Jeg har også fått løpt litt på myk skogbunn til tross av skadet fot. Vi har også laget myyye god mat. Synes det har vært en nydelig påske.
MTF Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Har vært verdens beste påske, bare oss fire - har hatt påskequiz med frokosten (lange frokoster btw😄) hver dag, spilt kort og brettspill, trent, sett påskekrim med ungene (de er 13 og 15😉) og bare kost oss. Utrolig deilig å slippe besøk og å måtte dra på hytten med hele storfamilien med pakking og kjøring i timesvis😁
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Har hatt stor påskemiddag. Ellers ikke gjort så mye. Hva skal vi gjøre liksom? Er jo fengsla til hjemmet. Anonymkode: a2f09...5e0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 Har vært alene. Masse god mat i kjøleskap og fryser, hadde planer om å lage meg lammestek/-lår og annet veldig godt. Og så har det jeg har hatt mest lyst på vært salater og annen sunn, lettvint mat. Så da har jeg spist enkelt, sunt og godt, men ikke noe påskemat. Skulle pynte til påske, men kom visst aldri så langt, har bare hatt én påskekylling fremme. Men ellers har jeg gått lange turer hver dag. Synes egentlig jeg har hatt en fin påske, jeg Anonymkode: d0b34...1c7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 Jeg har født en baby, og ellers ammet, skiftet bleier og sovet...
sug lut Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg har født en baby, og ellers ammet, skiftet bleier og sovet... Gratulerer så mye! Påskebaby, så koselig! Alt vel?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 Turer, lekeplasser, vanlig mat og hverdag her. Påsken går alltid til jobb for vår del. Anonymkode: b189e...9de
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 Jeg har jobbet. Overgangen til nettbasert undervisning ble temmelig tøff, jeg klarte ikke å henge med i alle svingene. Derfor vokste rettebunkene seg grusomt store før påske, og siden den nettbaserte undervisningen skal fortsette, så måtte jeg bare bruke påskedagene til å bli kvitt en del av all rettingen. Er ikke ferdig, men har tatt fri i dag. Gratulerer morgen skal jeg bruke noen timer på forberedelse av kommende undervisning. Pleier alltid å ha rettebunke i alle skolens "ferier", unntatt om sommeren, men i år ble det litt ekstra heftig, synes jeg. Likevel har jeg hatt en helt ok hjemmepåske, i motsetning til "vanlig" påske på hytten. Anonymkode: 404f0...2bb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 Vi har vært på turer hver dag, sett filmer, felles frokost hver dag. Pusset opp litt i huset. Barna har fått vært ute en del, lekt seg på tomta og snakket med nabobarna over gjerde. Anonymkode: e76ac...6d2
ostepop123 Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 Vi har igrunnen hatt det fint! Har gått lange turer med barn, utforsket steder i byen sammen, spist uanstendige mengder god mat, gjort balkongen vår-klar, testet en ny sport, stelt med planter og frø, rydda, lest, spilt spill, sett film - også har mor tatt seg et glass vin på kvelden innimellom. Føler meg nesten helt i vater, faktisk.🧘♀️
beef sister Skrevet 12. april 2020 #14 Skrevet 12. april 2020 Har vel kun gått i cry, eat, sleep, repeat. Eller, det har vært fantastisk fint vær, så jeg har fått jogget litt også. For ikke å glemme de mange timene brukt på Netflix og mobilspill.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #15 Skrevet 12. april 2020 Har sittet i karantene 💃 Anonymkode: 7cb7e...076
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 3 timer siden, sug lut skrev: Gratulerer så mye! Påskebaby, så koselig! Alt vel? Takk! Ja, alt er fint, jeg er kvalmt forelsket 🥰 13 år siden sist jeg hadde baby, og hadde jammen glemt endel🙈 Bl.a. hvor låst man blir når baby skal ligge i fanget konstant! Men som eldre mor har jeg fokus på å nyte så godt som alt. Er egentlig kos med sovende baby på brystet, selv om man har tresmak i ræva etter å ligge på sofaen hele dagen😇🙈
*Miss Marple* Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 6 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Takk! Ja, alt er fint, jeg er kvalmt forelsket 🥰 13 år siden sist jeg hadde baby, og hadde jammen glemt endel🙈 Bl.a. hvor låst man blir når baby skal ligge i fanget konstant! Men som eldre mor har jeg fokus på å nyte så godt som alt. Er egentlig kos med sovende baby på brystet, selv om man har tresmak i ræva etter å ligge på sofaen hele dagen😇🙈 Gratulerer så mye❤️ Og nyt, nyt, nyt! Jeg syns tiden med de eldste barna gikk fort, men med attpåklatten har den flydd. Det beste med å være voksen mor er at skuldrene ofte er lavere, vi vet at det meste går over og blir mindre fortvilet over nattevåk og trass.
amandine Skrevet 13. april 2020 #18 Skrevet 13. april 2020 11 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg har født en baby, og ellers ammet, skiftet bleier og sovet... Hjertelig tillykke og hurra!
amandine Skrevet 13. april 2020 #19 Skrevet 13. april 2020 8 timer siden, beef sister skrev: Har vel kun gått i cry, eat, sleep, repeat. Eller, det har vært fantastisk fint vær, så jeg har fått jogget litt også. For ikke å glemme de mange timene brukt på Netflix og mobilspill. Why cry? Håper det endrer seg til latter, god mat, rolig søvn, solskinn og repeat.
amandine Skrevet 13. april 2020 #20 Skrevet 13. april 2020 Har ikke gjort mye, jeg har jobbet og de andre i gjengen min har gått på tur, stelt hus og tatt livet med ro.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #21 Skrevet 13. april 2020 Vi har laget mat, jeg har gått på tur (de andre har ikke hatt lyst og jeg ikke orket kampen), spilt brettspill, vært på Google hangouts med familie, kahootet, sittet ute i solen, badet i badestampen og kjent på savn av venner og storfamilie. Anonymkode: 52af7...8bc
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #22 Skrevet 13. april 2020 Tragisk påske. Gleder meg til i morgen. Da kommer i det minste post i postkassen Gjør ikke annet enn å shoppe på nett, gå turer og spise. Vanligvis trener jeg styrke 4 ganger i uken, og fotball 2 dager i uken. Nå har jeg ikke lov til annet enn å spise og puste. Jogging kan jeg ikke drive med, pga kronisk skade. Føler meg som et vrak, og noen uker til så er jeg det også. Hjemmetrening av styrke er en vits når du til vanlig trener med belastninger opp mot 100 kg. Anonymkode: fb94f...0f2
*Miss Marple* Skrevet 13. april 2020 #23 Skrevet 13. april 2020 Vi har hatt en nydelig påske ikke så langt unna normalen. Fint vær, fine turer, god tid, god mat og myyye søvn. Vi har ikke hytte, så har alltid hjemmepåske. Eneste forskjellen er mangel på besøk og at vi er flere på tur, men det går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #24 Skrevet 13. april 2020 Grilla pølser ute i Hagen , gått trilleturer med minste, de 2 eldste (pluss gubben) har spilt en del Nintendo , hatt besøk ute av svigers(de vi har valgt å være med), spist god mat, bakt. Osv. Anonymkode: efdc3...8d0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #25 Skrevet 13. april 2020 Hatt en rolig påske på hytta🐣 Vært på noen skuterturer, gått litt ski, grilla og hatt lat påske. Kom hjem i går og i morgen er det jobb igjen. Anonymkode: 981b4...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå