Gå til innhold

Hva skal dere spise til middag i kveld?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ut som det blir noe pasta på ungene i kveld, med pavlovaen jeg heldigvis lagde både bunn og vaniljekrem til i går.

Pasta med pavlova?

Anonymkode: a230e...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammelår. Svigermor fikser lammet, og så får vi halvparten 😉 Vi er naboer. Til vanlig ville vi spist sammen, men nå gjør vi ikke det. Blir fløtegratinerte poteter, rotgrønnsaker og saus til 😊

Anonymkode: ce18b...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen form for kylingsalat med ris, pasta eller en eller annen form for poteter ved siden av. Tror jeg.

Anonymkode: 6f2be...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb på sykehjemmet, og skal snart kose meg med frossenpizza sammen med pasientene, satte på stekeovnen nå. Gjerrigknarkene på kjøkkenet hadde fått elveblest om de visste at personalet også spiste. De tror vel at vi gjør det for å knipe inn på eget matbudsjett. Det er pådekket med Porsgrunns bondemønstrede servise og stettglass fra IKEA, et flatlaken spiller rollen som hvit duk.

God påskeaften 🐣

Anonymkode: e31c7...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig ha oksestek, men blir gulasjsuppe. I morgen blir det stek og så natchos på mandag. 

Anonymkode: f3c5d...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde lammestek skjærtorsdag, og det er restene som blir brukt i dagens shepherds pie.

Anonymkode: ea04c...929

Unnskyld at jeg er litt dum nå, men vi hadde pinnekjøtt til middag i dag. Kan vi bruke resten av kjøttet som ikke ble spist i en shepherds pie? Og... har du oppskrift på shepherds pie? 😃

Anonymkode: 5370a...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld at jeg er litt dum nå, men vi hadde pinnekjøtt til middag i dag. Kan vi bruke resten av kjøttet som ikke ble spist i en shepherds pie? Og... har du oppskrift på shepherds pie? 😃

Anonymkode: 5370a...6c6

Det kan du sikkert. Har aldri prøvd med røkt/saltet kjøtt, men det burde jo gå. Kanskje blandet med en liten rest av noe annet så det ikke blir for intenst. Jeg bruker den vedlagte oppskriften - men varierer den litt etter lyst og behov. F eks har jeg ofte en del kålrot i potetstappen og jeg lager sausemengden/potetstappen etter hvor mye jeg har i huset. Jeg har også lagd den med oksekjøtt. Blir godt det også.

20200411_223454.jpg

Anonymkode: ea04c...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er alle de som tømte butikkene for lammestek? Planen var altså lammestek, men det var tomt overalt. Så da blir det skinkestek istedet😊

Anonymkode: 44c4c...4d0

Vi kjøpte lammestek mandag. Lagde den i dag. 

Anonymkode: 26d93...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...