Gå til innhold

Hva skal dere spise til middag i kveld?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal grille hel svinefilet og maiskolber, inne på kjøkkenet lager jeg saus, ovnsbakte poteter og stekte grønnsaker.

Anonymkode: c3cf9...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er alle de som tømte butikkene for lammestek? Planen var altså lammestek, men det var tomt overalt. Så da blir det skinkestek istedet😊

Anonymkode: 44c4c...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor er alle de som tømte butikkene for lammestek? Planen var altså lammestek, men det var tomt overalt. Så da blir det skinkestek istedet😊

Anonymkode: 44c4c...4d0

Vi hadde lammestek skjærtorsdag, og det er restene som blir brukt i dagens shepherds pie.

Anonymkode: ea04c...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha lammelår, men er i litt dårlig form, og føler ikke for å verken lage eller spise mat. Slenger låret i ovnen for langtidssteking i natt, så blir det middagen i morgen. Forskyver morgendagens helstekte kylling med sitron og salvie til mandag. Ser ut som det blir noe pasta på ungene i kveld, med pavlovaen jeg heldigvis lagde både bunn og vaniljekrem til i går. Må bare montere den, piske krem for å blande i vaniljekremen og hive på masse frukt og bær😊

Anonymkode: cf408...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammelår med myyye hvitløk, fløtegratinerte poteter, hjemmelaga saus, dampa brokkoli + gulrot, tyttebærsylte og flatbrød. 
Gleder meg! 

Anonymkode: d4a51...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp spist torsk, som ungene fisket fra brygga i formiddag. Kokt. Med gulrøtter og smeltet smør.

Anonymkode: f093b...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden butikkene var tomme for lammelår, så blir det pinnekjøtt med tilbehør istedenfor.

Anonymkode: e4d18...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sei med saus laget av karri, hvitvin, fløte, eple og fennikel. Servert med ris og dampet asparges 

Anonymkode: 8d13d...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...