Gå til innhold

Noen som har hatt korona her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er har jeg ikke hatt lukt eller smak på ca 10 dager,  lurte på om noen andre har hatt samme symptom og hvor lenge det varte ? 

Anonymkode: 42eda...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er har jeg ikke hatt lukt eller smak på ca 10 dager,  lurte på om noen andre har hatt samme symptom og hvor lenge det varte ? 

Jeg er allergisk. Har heller ikke hatt særlig mye smak- eller luktesans på en stund. 

Anonymkode: bf589...ded

Skrevet

Samme her, men det nok allergien + litt kranglete bihuler

Anonymkode: e5cc0...7f6

Skrevet

Hmm, pollenallergi? kan det være eneste tegn på det også ,eller har dere andre ting også? 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm, pollenallergi? kan det være eneste tegn på det også ,eller har dere andre ting også? 

Er trøtt, vondt i hodet, tett i hodet. 

Anonymkode: bf589...ded

Skrevet

Naboen har testet positivt for korona, med tap av smak- og luktesans som eneste symptom.

Anonymkode: c4f6f...969

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Naboen har testet positivt for korona, med tap av smak- og luktesans som eneste symptom.

Hvorfor fikk personen lov å teste seg?  Merkelig. 

Anonymkode: ca5c0...005

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jo ikke om det er det , for blir ikke testa,  men har hørt flere som har det som eneste symptom.  Bare lurer på hvor lenge det er til jeg kan nyte maten igjen 😅

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor fikk personen lov å teste seg?  Merkelig. 

Helsepersonell.

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har pollenallergi og vel så det og opplever aldri tap av smaks- og luktesans. Så det er tydeligvis individuelt

Skrevet

Jeg mistet smakssansene noen dager før resten brøt ut, men så lenge som 10 dager var det ikke. Kanskje en 4-5 dager.

Anonymkode: 7003b...a7c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kraftig støvmiddallergi

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helsepersonell.

Ok. Min mann fikk ikke teste da han var skikkelig dårlig. Hostet, feber osv.. pga hadde ikke vært i utlandet og heller ikke vært i nærheten av noen smittede...

Skrevet

Hangla i 3 uker nå. Men sikkert bare innbilt korona. 

Anonymkode: 110a5...453

Skrevet

Har hatt det. Var som en mild influensa og varte i 7-8 dager. Hadde tap av smak, men ikke lukt. 

Ble friskmeldt for 2 dager siden 

Anonymkode: 74e5b...4e0

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Min mann fikk ikke teste da han var skikkelig dårlig. Hostet, feber osv.. pga hadde ikke vært i utlandet og heller ikke vært i nærheten av noen smittede...

Ja, da skjønner jeg jo at de ikke testet han.

Skrevet

Jeg har hatt det, og mistet smaks- og luktesans ganske lenge, sikkert 10-14 dager. Veldig rart, aldri opplevd det før. Men det begynte med at jeg var veldig sliten, fikk smerter i korsrygg som strålte nedover i lårene, ømhet i huden på ryggen, vondt i nakke og hodet. Litt hoste og rennende nese. Dette var før det braket løs skikkelig, så visste ikke at jeg var smittet før seint i forløpet. 

Anonymkode: d8a2e...fcf

Skrevet

Mange som skulle ønske de kunne svart "ja" på spørsmålet til hi her. Det nærmeste dere kommer er hverdagsallergier, rørende. 

Anonymkode: 5aac5...bea

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange som skulle ønske de kunne svart "ja" på spørsmålet til hi her. Det nærmeste dere kommer er hverdagsallergier, rørende. 

Anonymkode: 5aac5...bea

Sånne som deg - hvor gikk det galt?

Anonymkode: ee3c5...da8

Skrevet

Jeg har korona. Har testet pga er i risikogruppe. Skikkelig ekkelt å teste både i nesa og munn. Tok et døgn før jeg fikk svar. 

Anonymkode: e4d8a...d51

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt det, og mistet smaks- og luktesans ganske lenge, sikkert 10-14 dager. Veldig rart, aldri opplevd det før. Men det begynte med at jeg var veldig sliten, fikk smerter i korsrygg som strålte nedover i lårene, ømhet i huden på ryggen, vondt i nakke og hodet. Litt hoste og rennende nese. Dette var før det braket løs skikkelig, så visste ikke at jeg var smittet før seint i forløpet. 

Anonymkode: d8a2e...fcf

Trodde du at du ikke hadde korona og gikk rundt som vanlig? Kan du ha smittet mange?

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har korona. Har testet pga er i risikogruppe. Skikkelig ekkelt å teste både i nesa og munn. Tok et døgn før jeg fikk svar. 

Anonymkode: e4d8a...d51

Ånei. Håper du blir fort frisk. God bedring. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kraftig støvmiddallergi

Jeg har også det. Mister ikke smakssansen av det. 

Anonymkode: 21dfa...d11

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da skjønner jeg jo at de ikke testet han.

Ok...så man kan ikke bli smittet på butikken? På bussen? På apoteket? Så bra da....

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok...så man kan ikke bli smittet på butikken? På bussen? På apoteket? Så bra da....

Hva mener du? De tester ikke folk som ikke er i risikogruppe eller jobber med pasienter. Vi må få legen til å bekrefte at vi antagelig har korona og så ta de forholdsregler som gjelder. Det er ikke kapasitet til å teste alle, har du ikke fått med deg det?

Anonymkode: ee3c5...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...