Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #26 Skrevet 8. april 2020 Opprinnelig plan var Italia. Det utgår. Alternativ to er hagen og strendene rundt her vi bor. Med ti minutter på sykkel til flotte strender og svaberg så er det egentlig ingen grunn til å dra noe sted. Anonymkode: 5c341...1c1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #27 Skrevet 8. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har bestilt biletter til USA, fra 10 juli-10 August, vi skal bo hos foreldrene til min mann, jeg ,mannen og vår baby som er da 6mnd, tror dere denne turen blir noe av? vi må avbestille senest 2 uker før, så tenker uansett og vente en stund til og avbestille flybiletten Anonymkode: 48e5c...98b Skjer ikke nei... Anonymkode: 44f2b...906
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #28 Skrevet 8. april 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: DET BLIR INGEN UTLANDSREISER I 2020! Hadde du fulgt litt med i media så hadde du fått dette med deg!! Anonymkode: cc391...399 Dette er ikke blitt sagt i media nei. Du har nok sett feil, eller missforstått. Anonymkode: eddff...9e0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #29 Skrevet 8. april 2020 Tror ikke det blir noen reiser over landegrenser i 2020. Jeg håper vi kan treffe familie i sommer! Og venner! Vi får ta det som det kommer. Vi har hytte vi kan låne, kanskje vi kan husbytte med venner som bor et annet sted i landet😊 Eller vi er hjemme. Hvis det blir hjemmeferie håper jeg barna kan være med venner. Hvis ikke tror jeg både jeg og 15-åringen kommer til å bli tussete. Anonymkode: d0d2f...677
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #30 Skrevet 8. april 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke godt å si.. men vi kan jo ha håp i hengende snøre i alle fall.. Så raskt som ting endrer seg så må man nesten leve dag for dag. Og jeg hadde aldri bestilt noen reise nå For å være helt ærlig så kommer jeg til å være sjeleglad om vi får lov til å invitere venner og familie på hagefest.. Anonymkode: 0b7df...f47 Ja. Jeg fyller rundt tall i år og har egentlig innstilt meg på at jeg ikke får feira bursdagen min. Planlegger ingenting! Jeg skammet meg over at jeg ikke hadde rukket å spare opp til en utenlandstur, men kjenner nå at det ikke gjør noe som helst. Anonymkode: 9ab94...3ef
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #31 Skrevet 8. april 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: DET BLIR INGEN UTLANDSREISER I 2020! Hadde du fulgt litt med i media så hadde du fått dette med deg!! Anonymkode: cc391...399 Hva snakker du om?? (Eller hva skriker du om, siden du bruker store bokstaver.) Det blir det nok ikke dessverre, men det er det ingen som vet noe om enda. Og ikke har det stått noe i media annet enn antagelser om feriereiser i juli og august. Anonymkode: 26e90...1fc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #32 Skrevet 8. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar.. trump åpner for og åpne grensen fra og med slutten av mai, så er vel ikke så riktig Anonymkode: 48e5c...98b Nå har han jo flere ganger endret hva han har sagt i forbindelse med viruset, så jeg ville ikke stolt for mye på den uttalelsen... Anonymkode: 49bdf...f7d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #33 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå har han jo flere ganger endret hva han har sagt i forbindelse med viruset, så jeg ville ikke stolt for mye på den uttalelsen... Anonymkode: 49bdf...f7d De fleste statsoverhoder og vi vanlige folk har endret hva vi har sagt i forbindelse med viruset under tiden som har gått. Men det er kun Trumph som er en dritt. Anonymkode: 26e90...1fc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #34 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De fleste statsoverhoder og vi vanlige folk har endret hva vi har sagt i forbindelse med viruset under tiden som har gått. Men det er kun Trumph som er en dritt. Anonymkode: 26e90...1fc Han uttaler seg veldig kategorisk og på tvers av hva fagfolkene mener - og så en uke eller to etter sier han plutselig det motsatte. Ingen skandinaviske statsoverhoder oppfører seg slik. Jeg har ikke sagt han er en drit, men jeg ville ikke stolt på en slik uttalelse fra ham. Bygget på erfaring. Anonymkode: 49bdf...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå