Gå til innhold

Sverige i sommer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser i flere tråder at du håper på å reise til Hellas i sommer. Tenker det er bra du kan håpe, men det kan være lurt å ha en Back-up plan. De fleste har skjønt at utenlandsk ferie ikke skjer nå. 

Anonymkode: e3fde...03f

Vi har både plan B og plan C 😊. Jeg gidder ikke bestemme noe før jeg vet helt 100 prosent. Inntil det så lever jeg godt i håpet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi har både plan B og plan C 😊. Jeg gidder ikke bestemme noe før jeg vet helt 100 prosent. Inntil det så lever jeg godt i håpet😊

Det er bra 😊

Anonymkode: e3fde...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er bra 😊

Anonymkode: e3fde...03f

Jada! 😊 det blir som det blir 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jada! 😊 det blir som det blir 

Neida. Ikke bruk energi på å håpe på noe som helst. Skolen blir sikkert stengt for de fleste frem til 2023, grensene blir stengt frem til vi alle er pensjonister, man blir bænkers ikke immun mot korona  (hvis forskerne er usikre, tro alltid det verste!!!) og det blir aldri oppfunnet en vaksine eller effektive medisiner. Bare ta utgangspunkt i at vi alle er fucked, så blir livet så meget bedre!

Anonymkode: 9a8a1...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Ikke bruk energi på å håpe på noe som helst. Skolen blir sikkert stengt for de fleste frem til 2023, grensene blir stengt frem til vi alle er pensjonister, man blir bænkers ikke immun mot korona  (hvis forskerne er usikre, tro alltid det verste!!!) og det blir aldri oppfunnet en vaksine eller effektive medisiner. Bare ta utgangspunkt i at vi alle er fucked, så blir livet så meget bedre!

Anonymkode: 9a8a1...07a

Alle skulle hatt din optimisme😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...