Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #26 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neida, jeg har ikke hjemmekontor jeg. Jeg er ute i felten og møter alle de som er syke og redde. Derfor blir jeg irritert på slike som deg som faktisk ikke skjønner situasjonen. Anonymkode: b576c...a6d Ute i felten faktisk 😂 Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #27 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ute i felten faktisk 😂 Anonymkode: 08d8e...089 Ja, du vet kanskje ikke hva det betyr heller du? Som sagt, hver kommentar fra deg bekrefter mitt syn. Anonymkode: b576c...a6d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #28 Skrevet 7. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du vet kanskje ikke hva det betyr heller du? Som sagt, hver kommentar fra deg bekrefter mitt syn. Anonymkode: b576c...a6d Nei for all del...forklar 😂😂 Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #29 Skrevet 7. april 2020 Denne krisen får virkelig frem det beste i folk. Helt rørt over rausheten folk viser hverandre. Anonymkode: 00959...bc2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #30 Skrevet 7. april 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei for all del...forklar 😂😂 Anonymkode: 08d8e...089 Hva tenker du at din utstrakte bruk av 😂forteller oss? Anonymkode: b576c...a6d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #31 Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Betales tilbake? Du vet det er penger på bok i landet her? Heldigvis er vi verken på trygd eller kommunalt ansatte - privateid er tingen vet du. Anonymkode: 08d8e...089 Allerede da den første krisepakka kom, ble det sagt av økonomer at det tilsvarte kutt på 3 milliarder i statsbudsjettet i mange år fremover. Noe som vil si kutt en plass, og da er det jo gjerne i helse, skole og bhg de velger å kutte. Vil tro at hvis dette blir langvarig, så vil det gå ut over velferdsstaten slik vi kjenner den. Høyere skatter, lavere pensjon, trygd osv. Oljefondet er ikke utømmelig, og jeg ser med stor bekymring på hvordan tiden fremover blir for vår generasjon og ikke minst mine barns generasjon. Jeg håper at de får lov å ha det sikkerhetsnettet vi er vant med å ha i Norge, men er redd det blir hardere å være sjuk, ufør, arbeidsledig, pensjonist osv i tiden fremover. Så jo, dette må betales tilbake på et vis! Vi har det fint hjemme, og selv om jeg og barna mine gjerne ønsker å være sosiale, så greier vi oss bra hjemme også. Men jeg håper virkelig at det er mulig å åpne opp litt etter litt snart, slik at de økonomiske konsekvensene ikke blir for høye, da vi helst skal ha et bra liv å leve etter dette å. (Sier ikke at vi skal ofre noen, men at jeg håper at det snart er forsvarlig å åpne igjen). Det kommer jo uansett til å være høye tap pga stengte grenser, lite eksport og import, lite turisme osv. Men hvis de som kan jobbe, jobber, og de bedriftene som har mulighet til å holde åpent, kan ha åpent, så vil det ihvertfall spare oss for mye. Anonymkode: ca003...bbc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #32 Skrevet 7. april 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser ikke logikken. Barnehager og skoler åpner etter påske 99% sikkert siden pengene får foran helse. Ungene skal stappes inn i klasserom opptil 30 i samme. Men fotballen - der får de ikke være. Logikk?? Anonymkode: 08d8e...089 Tenk at det var den 1% som skjedde. Det var da nesten ikke mulig, med så dårlig odds. 😲 Anonymkode: 166b8...712
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #33 Skrevet 7. april 2020 Logikken er at det er lettere å holde avstand i klasserommet enn på fotballbanen. Anonymkode: 912b9...e47
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #34 Skrevet 7. april 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Logikken er at det er lettere å holde avstand i klasserommet enn på fotballbanen. Anonymkode: 912b9...e47 😂 Anonymkode: 62a82...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå