Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg ser ikke logikken. Barnehager og skoler åpner etter påske 99% sikkert siden pengene får foran helse. Ungene skal stappes inn i klasserom opptil 30 i samme. Men fotballen - der får de ikke være. Logikk?? Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Jeg tror ikke skolene åpner, i alle fall ikke for fullt, men jeg håper idretten setter i gang så smått snart (selvfølgelig på en ansvarlig måte). Anonymkode: 00959...bc2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Ja. Det er logikk. Skole er viktigere. Anonymkode: e1476...0a9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Det er vel ikke snakk om full åpning av skolene, akkurat. De fleste kommuner har vel også gått ut med at de ikke åpner før tidligst 20. april, fordi det krever mye logistikk å åpne igjen. Dette fordi hele klasser ikke er aktuelt. Dermed må elever møte ved ulike tider osv. Anonymkode: b592b...fc3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser ikke logikken. Barnehager og skoler åpner etter påske 99% sikkert siden pengene får foran helse. Ungene skal stappes inn i klasserom opptil 30 i samme. Men fotballen - der får de ikke være. Logikk?? Anonymkode: 08d8e...089 Kjære tid, du vet ikke om skolene åpner, du vet ikke om idretten åpner. Og alle med litt hjerneceller skjønner at skole er ganske mye viktigere enn forball Anonymkode: c226d...619
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Men du vet jo ingenting om hva som skjer? Hvorfor bruke energi å irritete seg over ting som kanskje eller kanskje ikke skjer. Ellers så regner jeg faktisk med at ALLE skjønner forskjellen på viktigheten med skole kontra idrett. Anonymkode: b576c...a6d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære tid, du vet ikke om skolene åpner, du vet ikke om idretten åpner. Og alle med litt hjerneceller skjønner at skole er ganske mye viktigere enn forball Anonymkode: c226d...619 Det handler ikke om viktigheten av idretten - men når de likevel åpner skoler kan de også åpne idretten. Da er smitten løs uansett om den skulle florere på skolen likevel. Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du vet jo ingenting om hva som skjer? Hvorfor bruke energi å irritete seg over ting som kanskje eller kanskje ikke skjer. Ellers så regner jeg faktisk med at ALLE skjønner forskjellen på viktigheten med skole kontra idrett. Anonymkode: b576c...a6d Selvfølgelig skjer det. Det finnes så ekstremt mange inkompetente foreldre som ikke evner å ha barna hjemme og likevel få gjort litt arbeid på hjemmekontoret sitt at nå er regjeringen tvunget å åpne opp igjen. Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig skjer det. Det finnes så ekstremt mange inkompetente foreldre som ikke evner å ha barna hjemme og likevel få gjort litt arbeid på hjemmekontoret sitt at nå er regjeringen tvunget å åpne opp igjen. Anonymkode: 08d8e...089 Du er svært, svært enkel. Anonymkode: b576c...a6d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det handler ikke om viktigheten av idretten - men når de likevel åpner skoler kan de også åpne idretten. Da er smitten løs uansett om den skulle florere på skolen likevel. Anonymkode: 08d8e...089 Du fantaserer bare, hva er vitsen med det? Anonymkode: c226d...619
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #11 Skrevet 7. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er svært, svært enkel. Anonymkode: b576c...a6d Nei. Faktisk ikke. Dette forumet har florert av innlegg om foreldre som ikke evner å jobbe selv mens barna er hjemme. Om foreldre som er redde barna omtrent må ta igjen et år på skolen etter å hatt hjemmeskole i 3 TRE uker. Jeg er faktisk helt sjokkert over nivået i mange hjem. Vi er ikke noen supermennesker på noen måte men vi har begge hjemmekontor og tre barn som var hjemmeskole og det virkelig ikke noe problem. Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #12 Skrevet 7. april 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du fantaserer bare, hva er vitsen med det? Anonymkode: c226d...619 Jeg er enig med hn du siterer. Da må man åpne alt. Og flere som meg kommer til å "leve som før", hvis vi like gjerne skal invitere pesten inn via hoveddøra. Anonymkode: 426bd...176
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #13 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med hn du siterer. Da må man åpne alt. Og flere som meg kommer til å "leve som før", hvis vi like gjerne skal invitere pesten inn via hoveddøra. Anonymkode: 426bd...176 Men man vet ikke hva de velger å gjøre, så alt er bare spekulasjoner, og dette er vel den ørtende tråden angående dette Anonymkode: c226d...619
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #14 Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Faktisk ikke. Dette forumet har florert av innlegg om foreldre som ikke evner å jobbe selv mens barna er hjemme. Om foreldre som er redde barna omtrent må ta igjen et år på skolen etter å hatt hjemmeskole i 3 TRE uker. Jeg er faktisk helt sjokkert over nivået i mange hjem. Vi er ikke noen supermennesker på noen måte men vi har begge hjemmekontor og tre barn som var hjemmeskole og det virkelig ikke noe problem. Anonymkode: 08d8e...089 Jo, virkelig svært enkel. Jeg forventer jo selvsagt ikke at du skjønner det, det kreves mer innsikt enn du har. Men stol på meg, du beviser meg riktig for hvert ‘argument’ du kommer med. Anonymkode: b576c...a6d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #15 Skrevet 7. april 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det handler ikke om viktigheten av idretten - men når de likevel åpner skoler kan de også åpne idretten. Da er smitten løs uansett om den skulle florere på skolen likevel. Anonymkode: 08d8e...089 De vil jo gradvis åpne samfunnet igjen og ikke åpne alle arenaer samtidig.. På fotballaget til sønnen min er det barn fra ihvertfall fire forskjellige skoler, på laget i en annen idrett som eldste sønnen driver er det barn fra to fylker. På turningen som yngste driver er de barn fra flere kommuner. Selvfølgelig vil de ikke åpne alt dette selv om de åpner skolene. Anonymkode: 12e74...f8a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #16 Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men man vet ikke hva de velger å gjøre, så alt er bare spekulasjoner, og dette er vel den ørtende tråden angående dette Anonymkode: c226d...619 Selvfølgelig er det spekulasjoner. Det er snakk om HVIS skolene åpner. Anonymkode: 426bd...176
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #17 Skrevet 7. april 2020 Hvis du hadde kunnet lese hadde du sett to forskningsrapporter omtalt i Aftenposten i dag som begge konkluderer med at det økonomiske tapet ved massedød er langt høyere enn ved nedstengning. Som forventet, maset ditt er fremdeles like kjedelig og du er fremdeles like lite troverdig og må holde ut .mer egne barn lenge, lenge til. Anonymkode: ff475...91c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #18 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo, virkelig svært enkel. Jeg forventer jo selvsagt ikke at du skjønner det, det kreves mer innsikt enn du har. Men stol på meg, du beviser meg riktig for hvert ‘argument’ du kommer med. Anonymkode: b576c...a6d Utrolig bra evne til å diskutere når det beste du har å komme med er å referer til den andre part som enkel. Da taper man liksom uansett da. Uffda. Slitsomt med hjemmekontor kanske! Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #19 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis du hadde kunnet lese hadde du sett to forskningsrapporter omtalt i Aftenposten i dag som begge konkluderer med at det økonomiske tapet ved massedød er langt høyere enn ved nedstengning. Som forventet, maset ditt er fremdeles like kjedelig og du er fremdeles like lite troverdig og må holde ut .mer egne barn lenge, lenge til. Anonymkode: ff475...91c Hvis det er meg du mener så syns jeg denne hverdagen er helt topp. Jeg har virkelig ikke noe problem med hjemmekontor og skole og håper det fortsetter minst til sommeren. Mye roligere dager, mindre å gjøre samt bedre for alle. Helt topp. Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #20 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis det er meg du mener så syns jeg denne hverdagen er helt topp. Jeg har virkelig ikke noe problem med hjemmekontor og skole og håper det fortsetter minst til sommeren. Mye roligere dager, mindre å gjøre samt bedre for alle. Helt topp. Anonymkode: 08d8e...089 Ja folk på trygd og kommunalt ansatte ser ingen problemer med nedstengningen. Helt til kostnadene skal betales tilbake. Anonymkode: 61c63...f37
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #21 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja folk på trygd og kommunalt ansatte ser ingen problemer med nedstengningen. Helt til kostnadene skal betales tilbake. Anonymkode: 61c63...f37 Betales tilbake? Du vet det er penger på bok i landet her? Heldigvis er vi verken på trygd eller kommunalt ansatte - privateid er tingen vet du. Anonymkode: 08d8e...089
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #22 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja folk på trygd og kommunalt ansatte ser ingen problemer med nedstengningen. Helt til kostnadene skal betales tilbake. Anonymkode: 61c63...f37 Hvor har du det i fra? Anonymkode: c226d...619
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #23 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Betales tilbake? Du vet det er penger på bok i landet her? Heldigvis er vi verken på trygd eller kommunalt ansatte - privateid er tingen vet du. Anonymkode: 08d8e...089 Du tror ikke myndighetene kommer til å stramme inn på sparing etter dette? Jeg skal love deg at det blir vanskelig for flere enn de arbeidsledige fremover. Og langt færre til å betale for godene vi ser som en selvfølge. Anonymkode: 61c63...f37
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #24 Skrevet 7. april 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig skjer det. Det finnes så ekstremt mange inkompetente foreldre som ikke evner å ha barna hjemme og likevel få gjort litt arbeid på hjemmekontoret sitt at nå er regjeringen tvunget å åpne opp igjen. Anonymkode: 08d8e...089 Du skjønner at det finnes veldig mange yrker som ikke kan jobbe på hjemmekontor? Hva tenker du at de skal gjøre. Anonymkode: 034dc...cc4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #25 Skrevet 7. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utrolig bra evne til å diskutere når det beste du har å komme med er å referer til den andre part som enkel. Da taper man liksom uansett da. Uffda. Slitsomt med hjemmekontor kanske! Anonymkode: 08d8e...089 Neida, jeg har ikke hjemmekontor jeg. Jeg er ute i felten og møter alle de som er syke og redde. Derfor blir jeg irritert på slike som deg som faktisk ikke skjønner situasjonen. Anonymkode: b576c...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå