Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #26 Skrevet 7. april 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Rart alle de snille og gode er døde😆 Anonymkode: 25077...13a Min svigermor er død. Hun var ikke snill eller god.... Anonymkode: ad50f...251
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #27 Skrevet 7. april 2020 Svigermor er egentlig verdens herligste. Velmenende i alt hun gjør. Meen det kan bli litt mye innimellom. For det meste er det ting vi kan le av, som for eksempel da hun skulle bestille fotokalender med bilder av vår nyfødte datter. Hun hadde tydeligvis fått fatt på et bilde av meg ig dattera fra sykehuset, hvor jeg sitter i bh. Så nå henger det altså bilde av meg i bh hjemme jmhos svigermor, til alles beskuelse😁 Anonymkode: 4d7f2...e4f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #28 Skrevet 7. april 2020 Min svigermor har godt humør, er arbeidssom og full av tiltak, har omsorg for sine venner og sin familie, hører det hun vil høre (på godt og vondt) og er en nydelig farmor og mormor for sine 5 barnebarn. I tillegg har hun oppdratt en helt fantastisk fyr som jeg er så heldig å være gift med. Anonymkode: e0926...67f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #29 Skrevet 7. april 2020 Verdens fineste dame! Hun har blitt som en mor for meg da min døde for flere år siden. Det er henne jeg ringer om ting ser uoverkommelig ut. Min nærmeste nabo, nylig pensjonert med masse energi. En fantastisk farmor som har åpent hus for barnebarna, og oss 😊 Lager nydelig husmannskost og er en reiser på baking. Tar gjerne med barnebarna på alt mulig og har avlaster oss når vi har trengt det mest. Hun har bein i nesa og sier ifra når det er noe hun ikke liker, både til barnebarn, sønnene og meg. Og det går begge veier. Hun har humor, elsker å spille revy. Jobber frivillig for de eldre i kommunen. Alltid hatt et ekstra rom i hjertet for de som faller utenfor, fosterbarn, avlastningshjem, de ensomme og de ingen andre liker! Og best av alt, hun elsker å stryke klær, noe jeg hater 😂 Anonymkode: 6d058...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå