Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Gammel? Smart? Morsom? Harry? Yrke? Høyere utdanning? Feit? Tynn? Lubben? Pen? Normal? Stygg? Grått hår? Opptatt av utseende? Interesser? Snill? Engasjert? Egoistisk? Masete? God farmor? Dårlig farmor? Svigermora mi er ei rappkjefta moværing. Er uanmeldt innom flere ganger i uka og jeg irriterer meg skikkelig. Verdens beste farmor for ungene så jeg lar det være. Ufør uten at det legger begrensninger så jeg har stussa over det noen ganger. Jobba i hjemmesjukepleien. Tidligere, ikke noe utdanning. Ikke opptatt av utseende og masete men bare snill. Elsker hunder og driver med hundeutstilling. Veldig ulik fra meg. Anonymkode: 3801b...5c3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Kjip tråd. Kanskje noen skulle lage en tråd med : fortell om svigerdattera di for underholdning. Kanskje svigermoren din kan fortelle litt om deg Anonymkode: c9e09...842
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Grått hår?? Problemet er? Anonymkode: 9ebfc...fd6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Min svigermor er død. Hun var verdens herligste menneske. Snill, morsom, generøs og verdens beste. ❤️ Anonymkode: 618b0...598
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Min har en forkjærlighet for unge menn fra Afrika (hun er snart 70,mennene er mellom 25 og 35) som tar "tilfeldig" kontakt på Facebook fordi de mener hun er så vakker. Disse har stjålet PC,mobiler, tømt kontoene hennes osv. Hun forsøker også å få disse til Norge slik at de kan gifte seg og få opphold i landet. Likevel ringer hun å klager over økonomien (fordi hun svir av mange hundre tusen på turer og opphold), at vi ikke vil hilse på den nyeste mannen hennes osv. Anonymkode: 3f9aa...860
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Egentlig en snill dame, men veldig opptatt av fasade. Hun burde skilt seg for lenge siden etter at mannen hennes har vært notorisk utro i flere år, men har valgt å bli. Er ikke lykkelig og begynner å bli bitter. Pen, dannet og aktiv dame, kunne lett fått seg en ny mann som respekterte henne. Kverner stadig på dette, ingen andre tar det opp lenger. Noe misunnelig på samlivet til sønnen sin og meg. Kommer med små stikk i blant, men jeg lar det passere. Liker henne godt. Hun er en kjempegod farmor. Anonymkode: df24f...d87
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Min svigermor er død. Hun var verdens herligste menneske. Snill, morsom, generøs og verdens beste. ❤️ Anonymkode: 618b0...598 Min også ❤️ døde i fjor, 62 år gammel. Hun var som en mor for meg. Savner henne sånn Anonymkode: f503c...4ea
CherryC Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 Min eks svigermor er ett kapittel for seg selv. Rasist til tusen og er en sånn svigermor som blander seg i absolutt alt. «På tide at hun slutter med bleier» «må ikke samsove «babyer har godt av å skrike, de får sterke lunger». Men hun er ekstremt raus med gaver og penger , det skal hun ha 😉
Snillenille1 Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 Mine svigerforeldre døde i en ulykke for en del år siden
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #11 Skrevet 6. april 2020 Jeg har ingen. Men ser ikke bort fra at svigerfar kanskje hadde vært litt lettere å forholde seg til om hun fortsatt var i live. Anonymkode: 55b74...428
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #12 Skrevet 6. april 2020 Hun er absolutt en herlig person som jeg liker godt men blir litt galen når hun blander seg i ting hun ikke har noe med. Når barnet var 2 år å vi spiste vafler hos henne så fikk sønnen min vafler uten noe på å var storfornøyd med det. Men da begynner med "stakkar Per får han ikke noe på vaffelen? Han må jo få syltetøy sånn som vi andre har på* Prøvde å si at han er egentlig fornøyd med vaffel uten noe på men hun ville ikke høre på meg.Blir så irritert! Sønnen min skulle sove på dagtid hos henne å mener at jeg tar for lite klær på han,han kommer til å fryse stakkars sier hun.Jeg sier at han er ganske varm av seg så jeg tror det holder med klærene jeg har på han. Men hun gir seg ikke å maser sånn om at han kommer til å fryse at jeg plutselig ble usikker på min egen avgjørelse å tar på han mer klær.Når jeg tok han opp igjen var han våt av svette stakkar! Anonymkode: c9cdd...60d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #13 Skrevet 6. april 2020 Svigermor var verdens mest tålmodige og oppofrende, snill og god som dagen var lang. Hun døde for ti år siden. Anonymkode: 2e653...2ef
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #14 Skrevet 6. april 2020 Rart alle de snille og gode er døde😆 Anonymkode: 25077...13a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #15 Skrevet 6. april 2020 Hun hevder sin rett til å ha en mening om alt, er grunnleggende negativ, herser med og kjefter på mannen sin (svigerfar), mangler humor, har dårlig selvbilde, ruger på gammel urett og krangler konstant med søsteren sin. Hun er uinteressert i barnebarna og har helseangst. Vi har svært lite til felles og ses heldigvis sjelden. Jeg synes egentlig synd på henne, for hun har det ikke lett. Nå er hun iferd med å bli dement og alle negative sider forsterkes. Stakkars stakkars svigerfar - for han er verdens skjønneste. Anonymkode: a665d...046
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #16 Skrevet 6. april 2020 Svigermor er nydelig. Kreativ. Pen. Høyt utdannet. Ånderlig - tror på mye og kan spå det ene og det andre. Glad i sin eneste sønn og barnebarn. Omsorgsfull. Snill. Anonymkode: d472f...012
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #17 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun er absolutt en herlig person som jeg liker godt men blir litt galen når hun blander seg i ting hun ikke har noe med. Når barnet var 2 år å vi spiste vafler hos henne så fikk sønnen min vafler uten noe på å var storfornøyd med det. Men da begynner med "stakkar Per får han ikke noe på vaffelen? Han må jo få syltetøy sånn som vi andre har på* Prøvde å si at han er egentlig fornøyd med vaffel uten noe på men hun ville ikke høre på meg.Blir så irritert! Sønnen min skulle sove på dagtid hos henne å mener at jeg tar for lite klær på han,han kommer til å fryse stakkars sier hun.Jeg sier at han er ganske varm av seg så jeg tror det holder med klærene jeg har på han. Men hun gir seg ikke å maser sånn om at han kommer til å fryse at jeg plutselig ble usikker på min egen avgjørelse å tar på han mer klær.Når jeg tok han opp igjen var han våt av svette stakkar! Anonymkode: c9cdd...60d Slik er min også. Jeg kaller det omsorgsfull og snill 😂 godt ment! Anonymkode: d472f...012
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #18 Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Slik er min også. Jeg kaller det omsorgsfull og snill 😂 godt ment! Anonymkode: d472f...012 Hun er en fantastisk farmor å er veldig omsorgsfull og snill Jeg vet at det er i beste mening men ikke alltid så lett å ikke bli irritert likevel Anonymkode: c9cdd...60d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #19 Skrevet 6. april 2020 Svigermoren min er faktisk veldig hyggelig. Hun er lite selvhøytidelig, stiller opp, hjelper til og setter ned foten om nødvendig. Vi har et veldig godt forhold, og jeg kan (og har ved flere anledninger) bedt må d meg henne istedenfor venninner på diverse eventer. Hun har vørt min svigermor i snart 16 år nå, og vi har hatt én ordentlig diskusjon (hvor hun ringte å beklaget seg etterpå) Jeg har vært irritert noen ganger, og det har garantert hun også, men iom at vi har daglig kontakt, syntes jeg ikke det er så rart. Anonymkode: dcb9b...306
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #20 Skrevet 7. april 2020 Min svogermor var den kuleste, flotteste, koseligste dama jeg viste om. Vi kunne sitte på timesvis å prate om alt mulig. Sånn var det i flere år. For et par år siden fortalte mannen min at hun ville at vi skulle skilles. Hun har vist aldri rålt trynet på meg, uten at noen vet hvorfor. Anonymkode: 6ff8e...63e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #21 Skrevet 7. april 2020 Min eks svigermor var og er ikke god. Alt for opptatt av fasade. Alt skal gjøres på hennes måte. Bare klager på barnet mitt, når hXn er på besøk og etterpå, sender de styggeste meldingene til meg om barnet, alt er galt. Jeg var aldri god nok for hennes sønn, men jeg ødelagte livet hans når jeg gikk (det var selvfølgelig bare min feil at det forholdet ble ødelagt...) i følge hun. Sist mitt barn var på samvær hos far (er få ganger i året, far har «viktigere» ting å drive med enn å ha samvær med sitt barn) tok det helt av i etterkant. Bestemte meg da at jeg aldri mer skal ta initiativ til samvær (alltid jeg som må tilrettelegge for det, og når barnet mitt først har samvær har ikke far tid til barnet og er mest hos farmor og farfar). Barnet har ikke sett eller hørt fra far på sikkert minst 6 måneder. Svigermor jeg har i dag er helt fantastisk. Kan ikke få rost hun nok. Kjempe dame. Jeg og mitt barn har fått en veldig god velkomst, behandlet hXn likt som sine andre barnebarn. Hun har vært min svigermor i snart 7 år, kun vært god og snill. Mine svigermødre er som natt og dag. Så glad for hun jeg har i dag. Anonymkode: 0dba3...7f9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #22 Skrevet 7. april 2020 Min svigermor eeeeeelsker barnebarna når hun ser dem og glemmer dem med det samme hun snur ryggen til. Har aldri ringt for å spør hvordan ting går når det er sykdom i familien, tilbyr seg aldri å bidra, men sier aldri nei når vi spør. Men barna står ferdig kledd og klar til å skysses ut døren når vi henter de få gangene vi har spurt dem om pass som siste utvei. Hun er høylydt og slitsom og jeg har alltid hodepine når vi har vært på besøk. Anonymkode: 4d214...e6d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #23 Skrevet 7. april 2020 Nå er hun dessverre min ex-svigermor...men vi har fremdeles litt kontakt. hun er en omsorgsfull og varm person som ikke vet det beste hun skal gjøre for barnebarna og meg når vi kommer innom. Hun er snart 80 år som elsker å gå tur, strikke, ordne i hagen og stelle inne. Helsen er ikke på topp men hun prøver å utnytte de gode dagene hun har til å være aktiv. Anonymkode: bd9f2...8cd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #24 Skrevet 7. april 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Gammel? Smart? Morsom? Harry? Yrke? Høyere utdanning? Feit? Tynn? Lubben? Pen? Normal? Stygg? Grått hår? Opptatt av utseende? Interesser? Snill? Engasjert? Egoistisk? Masete? God farmor? Dårlig farmor? Svigermora mi er ei rappkjefta moværing. Er uanmeldt innom flere ganger i uka og jeg irriterer meg skikkelig. Verdens beste farmor for ungene så jeg lar det være. Ufør uten at det legger begrensninger så jeg har stussa over det noen ganger. Jobba i hjemmesjukepleien. Tidligere, ikke noe utdanning. Ikke opptatt av utseende og masete men bare snill. Elsker hunder og driver med hundeutstilling. Veldig ulik fra meg. Anonymkode: 3801b...5c3 Ikke veldig vanskelig å identifisere hvem hun, du og sønnen er... nå har hun lest det også, og er ikke spesielt imponert over deg (selv om hun ikke er overraska). Anonymkode: 2afc9...888
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #25 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke veldig vanskelig å identifisere hvem hun, du og sønnen er... nå har hun lest det også, og er ikke spesielt imponert over deg (selv om hun ikke er overraska). Anonymkode: 2afc9...888 Ja, særlig 😂 Anonymkode: 4d214...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå