Gå til innhold

Flere enn meg som kjøper en overraskelse hver gang barnet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært hos pappaen på samvær? Koselig overraskelse som sandkasse, trampoline eller sykkel står hjemme og venter  🤗

Anonymkode: 2512c...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt mye å kjøpe gave annenhver uke, men har de lite samvær så er det jo bare koselig. 

Anonymkode: b1b71...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! Hadde det vært såpebobler eller pizza til middag kunne jeg forstått det, men gaver til over 1000 kroner stafdig vekk. Hvordan har du tenkt å følge opp det når barnet blir eldre? Hvor lang tid tror du det tar før barnet begynner å forvente dyre gaver hver gang han eller hun kommer hjem?

Anonymkode: 1fb33...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus. Du skaper en tyrann. 26 gaver i løpet av året i tillegg til jul og bursdag - herlig.

Anonymkode: 1eed5...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes dyrt ut 😮. Jeg kjøper ofte smågaver og overraskelser til gutten min, bare for gøy. Men det er bare småting som såpebobler, badebomber til badekaret, et lite puslespill, noen nye bokser med playdoh, en ny Fargebok, klistremerker, småbiler og sånne ting 🙂.

Anonymkode: a9c53...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet er bare hos pappaen annen hver helg, 2 dager. 

Får en ting i helgen da.

Anonymkode: 2512c...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du høres ut som en vennine av meg! Gaver til barnet pga hun har lange arbeidsdager,gaver når kommet hjem fra far,bestikke barnet med å kjøpe leke for å få barnet til å oppføre seg fint. 

Anonymkode: 81ec1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært hos pappaen på samvær? Koselig overraskelse som sandkasse, trampoline eller sykkel står hjemme og venter  🤗

Anonymkode: 2512c...1bf

Nei, de er ikke så bortskjemte. Det finnes grenser. 

Anonymkode: 10e38...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnet er bare hos pappaen annen hver helg, 2 dager. 

Får en ting i helgen da.

Anonymkode: 2512c...1bf

Høres forsatt sinnsykt ut å bruke flere tusen kroner etter hvert samvær.

Anonymkode: 81ec1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dyrere den dagen far får igjennom mer samvær, til da fungerer det. Barnet blir glad over at det er noe nytt og prater gjerne om dette til far.💓

Anonymkode: 2512c...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bestikker barnet til å like å være mest hos deg slik at hen aldri vil spørre om mer samvær hos far. Overhode ikke ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir dyrere den dagen far får igjennom mer samvær, til da fungerer det. Barnet blir glad over at det er noe nytt og prater gjerne om dette til far.💓

Anonymkode: 2512c...1bf

Å ja det er der skoen trykker ja! Du vil være bedre enn far å vil at barnet skal skryte over alt han får hos deg ja! For en kvalmende person du er!

Anonymkode: 81ec1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke!!! Vil da ikke barnet mitt så vondt. 

Men første natta etter samvær får barnet sove sammen med meg i min seng. Kan ikke sove sammen til vanlig pga svært urolig barn på natta og jeg trenger også søvn. Men første natta etter samvær koser barnet seg i mammas seng. 

Anonymkode: a0d08...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også sponser åtte år med psykologtimer for å rydde opp, da. Mamma uttrykte kjærlighet gjennom å kjøpe dyre, store ting, og kjøpte lojalitet med materielle goder, og kjøpte barnet bort fra far fordi barnet var for lite til å faktisk forstå og verge seg mot dette, men nå er barnet voksen og er føkka for alle framtidige forhold. Stilfullt.

Anonymkode: 1eed5...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Ts troller, men en vet aldri med folk ;) kjenner faktisk til et lignende tilfelle. Barnet får oppdragelse hos ene forelder. Mens andre belønner med å gi penger eller dyre ting hver gang barnet har vært «snill». Altså, få 100 kroner for å være stille eller rydde liksom....... 

Barnet har fått en ufordragelig oppførsel. Snill som et lam 1 dag om vet at en gave venter. Hadde feks en Huawei til 1000 kr et par år, men så blir det mas om en iPhone «fordi det har alle andre i klassen». Får så ny Huawei til 3000, blir ødelagt innen et år (knust). Så sier forelderen at det var bra du ikke har fått en iPhone, men så sier barnet at «hvis jeg får en dyr ting så passer jeg bedre på det. 😖😖 fikk iPhone til 10.000 

Har i tillegg to iPads...... 

 

Anonymkode: cb060...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swosh. Der for nabolagets CO2-kvote. 
 

Blir dyrt, detta, med 11x26 gaver i året🤪

Anonymkode: dab6f...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror Ts troller, men en vet aldri med folk ;) kjenner faktisk til et lignende tilfelle. Barnet får oppdragelse hos ene forelder. Mens andre belønner med å gi penger eller dyre ting hver gang barnet har vært «snill». Altså, få 100 kroner for å være stille eller rydde liksom....... 

Barnet har fått en ufordragelig oppførsel. Snill som et lam 1 dag om vet at en gave venter. Hadde feks en Huawei til 1000 kr et par år, men så blir det mas om en iPhone «fordi det har alle andre i klassen». Får så ny Huawei til 3000, blir ødelagt innen et år (knust). Så sier forelderen at det var bra du ikke har fått en iPhone, men så sier barnet at «hvis jeg får en dyr ting så passer jeg bedre på det. 😖😖 fikk iPhone til 10.000 

Har i tillegg to iPads...... 

 

Anonymkode: cb060...60b

Ikke si det for sikkert,som jeg har nevnt har jeg vennine som minner litt om TS. Hun gir barnet gave fordi hun har dårlig samvitighet for at hun alltid er sistemann som henter pga jobb. Hun gir gave når barnet kommer fra far. Hun bestikker barnet med å gi gave for å få barnet til å gjøre som hun ber om osv. Helt sykt spør du meg! Å vil barnet ha det stille så må alle være helt stille besøket også. Det er veldig tydlig hvem som bestemmer i det huset 😮

Anonymkode: 81ec1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke si det for sikkert,som jeg har nevnt har jeg vennine som minner litt om TS. Hun gir barnet gave fordi hun har dårlig samvitighet for at hun alltid er sistemann som henter pga jobb. Hun gir gave når barnet kommer fra far. Hun bestikker barnet med å gi gave for å få barnet til å gjøre som hun ber om osv. Helt sykt spør du meg! Å vil barnet ha det stille så må alle være helt stille besøket også. Det er veldig tydlig hvem som bestemmer i det huset 😮

Anonymkode: 81ec1...3bb

Ber hun besøket være stille???? 

Anonymkode: cb060...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ber hun besøket være stille???? 

Anonymkode: cb060...60b

Ja! Jeg trodde først hun tullet men neida! Meg og barna mine måtte være stille å ikke snakke siden barnet hennes ville ha det stille :O  Barna mine har prøvd seg på det samme her hjemme,men da har jeg sagt at hvis du vil ha det stille så får du gå inn på rommet ditt å være der.For her i stuen er det lov å snakke eller ha på tv/musikk så her er det ikke stille.

Anonymkode: 81ec1...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...