Gå til innhold

Føler meg slem som sier det...🥺


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det sånn?:

 

Anonymkode: 4a0eb...3c0

Den sangen er så treffende😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det sånn?:

 

Anonymkode: 4a0eb...3c0

Spot on!

Anonymkode: 6ca27...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men...jeg er så himla lei av å aldri være alene!

Sikkert veldig dårlig gjort bare å engang si det nå om dagene🤷🏼‍♀️
Både mannen min og jeg jobber, har hjemmeskole/hjemme barnehage osv...jeg er sliten og lei!I tillegg er største like lenge oppe som oss om kveldene og vi har null kjærestetid.
Besteforeldre styrer vi selvsagt unna med barna nå om dagene så er ikke noe besøk dit heller. 
 

Jeg måtte gå på soverommet ikveld å sette meg alene en stund bare for å komme til hektene igjen, hørte bare «mamma!»» hvor er mamma nå???»*😣

Virker sikkert utakknemmelig osv, men jeg er ikke det og ja det er folk som har det mye mye værre enn dette, men for meg er dette veldig slitsomt, jeg trenger LITT alenetid(omså bare ti minutter)!

 

kan umulig være bare meg?

Anonymkode: 6ca27...c36

Mange som føler akkurat slik. Men slikt måles ikke som konsekvenser, selv om de er aldri så dramatiske. 

Anonymkode: ee299...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg ut og gå tur åleine, og ordne det slik at mannen din får litt tid for seg sjølv kvar dag og.  Eg er av dei heldige som kan dra på jobb og møte andre nesten kvar dag, og eg hadde klikka om eg ikkje fekk litt tid for meg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også å er alenemamma. Heldigvis er gutten min 9 år så jeg begynt å gå en time på tur hver dag uten han. Er luksusfølese å få gå en time alene mens jeg hører på musikk,mens sønnen min sitter hjemme å spiller med venner online å koser seg. Å gå på butikken uten barn hjelper også på kjenner jeg. 

Anonymkode: 2c8aa...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff styrkeklem til deg🥰

Skjønner godt at det ble for mye!
Og hva er greia med at de absolutt må stille spm og springe etter oss på do?!?🤷🏼‍♀️Nesten som at de er innstilt på det🤦‍♀️

Anonymkode: 6ca27...c36

Har en sønn på 9 år å han også måå liksom alltid spøree om noe nå jeg er på do! Nå svarer jeg veldig irritert tilbake om at jeg er faktisk på do,så nå har han sluttet litt med det endelig!

Anonymkode: 2c8aa...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har samboer og et barn. Føler nesten det er mer at jeg er sammen med mannen hele tiden. Han er av den rastløse typen så hvis jeg legger meg med en serie eller en bok så er det han som kommer for å skravle eller at vi skal finne på noe. Vi har det hektisk i hverdagen, så jeg burde nesten synes det er hyggelig at han helst vil skravle eller spille spill eller se en film sammen. Greia er bare at jeg blir totalt gal! Barnet er 12 år og er mye sosial med venner på nett. 

Anonymkode: 00fe3...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut jeg, labber meg en lang tur:) mannen får og alenetid, han går på jobb heldigggris! Og pusser opp, det blir mye hus og unger for meg så de merker fort når mor trenger alenetid🤣

Anonymkode: 4da7e...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...