Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Siden det ser ut som skole og barnehage blir stengt etter påske også, gidder jeg ikke mer. Fra i morgen blir det full slipp av barna med venner i gata, vi drar på besøk, og jeg tar meg en shoppingrunde for interiør til huset. Det er grenser for hvor lenge moralen holder. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Siden det ser ut som skole og barnehage blir stengt etter påske også, gidder jeg ikke mer. Fra i morgen blir det full slipp av barna med venner i gata, vi drar på besøk, og jeg tar meg en shoppingrunde for interiør til huset. Det er grenser for hvor lenge moralen holder. Anonymkode: d29c1...48b Hahaha, trollet er på plass ser jeg 😂 Anonymkode: b3188...234
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Sånn er det vel for folk med ryggrad som en overmoden banan. Får håpe du får korona og blir syk i det minste. Anonymkode: 363c6...f17
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hahaha, trollet er på plass ser jeg 😂 Anonymkode: b3188...234 Nope. Helt seriøst. Kan ikke leve sånn som dette. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sånn er det vel for folk med ryggrad som en overmoden banan. Får håpe du får korona og blir syk i det minste. Anonymkode: 363c6...f17 Er ikke redd for det, og driter iallefall i om du blir det. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nope. Helt seriøst. Kan ikke leve sånn som dette. Anonymkode: d29c1...48b Det er mye man kan , så lenge en må. Hadde ikke hatt samvittighet til å,risikere at mine barn ble smittet og i verste fall strøket med av hele viruset. Anonymkode: b3188...234
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke redd for det, og driter iallefall i om du blir det. Anonymkode: d29c1...48b Toppen av fryd og lykke må jo være å ta seg av sine koronasyke barn mens en er dausjuk av korona selv. God fornøyelse. Anonymkode: 8307d...f5b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #8 Skrevet 5. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke redd for det, og driter iallefall i om du blir det. Anonymkode: d29c1...48b Å dø av å ikke få luft, er helt jævlig. Mye verre enn å måtte være i huset med sine barn. Omtrent 10.000 ganger verre. Dette er en historisk tid. Flere år frem i tid, vil dine barn og barnebarn spørre om denne tiden. Tiden da muligvis millioner av mennesker døde. Skal du da svare «Jeg gav faen, og gjorde som jeg ville.»? Anonymkode: 61bd8...37b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 Det er i disse dager man ser hvor lite utholdenhet enkelte har. 3 uker der altså.. Anonymkode: 6b4d3...50d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å dø av å ikke få luft, er helt jævlig. Mye verre enn å måtte være i huset med sine barn. Omtrent 10.000 ganger verre. Dette er en historisk tid. Flere år frem i tid, vil dine barn og barnebarn spørre om denne tiden. Tiden da muligvis millioner av mennesker døde. Skal du da svare «Jeg gav faen, og gjorde som jeg ville.»? Anonymkode: 61bd8...37b Ja, det går nok helt fint. Stoler ikke på myndighetene lenger. Skulle heller bodd i Sveriges hvor de er mer fornuftige. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #11 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det går nok helt fint. Stoler ikke på myndighetene lenger. Skulle heller bodd i Sveriges hvor de er mer fornuftige. Anonymkode: d29c1...48b Sverige har ikke stengt grensa. God tur. Anonymkode: 6b4d3...50d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 Jeg er enig med deg, HI. Og jeg tror flere følger etter. De må bare tegne ferdig regnbuene og hjertene først. Anonymkode: 2c614...e39
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #13 Skrevet 5. april 2020 Det er vel leggetid for de 11 små snart? Anonymkode: e9d56...b13
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #14 Skrevet 5. april 2020 Hadde slitt jeg også, om jeg bodde i ei hule med 11 trollunger. Anonymkode: c5782...e40
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #15 Skrevet 5. april 2020 Vi dro til byen i går og la igjen en god del penger i diverse butikker. Vi har også passet på å bestille take-away ved flere anledninger. Vil gjøre mitt for at ikke alle lokale bedrifter går konkurs som følge av denne galskapen. Jeg fatter ikke at myndighetene lar denne økonomiske ruinen skje.. Anonymkode: ff656...194
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #17 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi dro til byen i går og la igjen en god del penger i diverse butikker. Vi har også passet på å bestille take-away ved flere anledninger. Vil gjøre mitt for at ikke alle lokale bedrifter går konkurs som følge av denne galskapen. Jeg fatter ikke at myndighetene lar denne økonomiske ruinen skje.. Anonymkode: ff656...194 Så bra gjort! Jeg tar runden til 5-6 butikker i morgen, også med intensjon om å legge igjen penger. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #18 Skrevet 5. april 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det går nok helt fint. Stoler ikke på myndighetene lenger. Skulle heller bodd i Sveriges hvor de er mer fornuftige. Anonymkode: d29c1...48b Helt enig med: 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sverige har ikke stengt grensa. God tur. Anonymkode: 6b4d3...50d God tur! Og kos deg så meget i Sverige! Åh, og bare litt kort informasjon: https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa Anonymkode: dc496...e4f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #19 Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig med: God tur! Og kos deg så meget i Sverige! Åh, og bare litt kort informasjon: https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa Anonymkode: dc496...e4f Gidder ikke klikke på linken din, men om det er dødstallene du sikter til: det kommer hit også, bare noen måneder senere. Sveriges smittevernekspert har integritet og tøff som tør stå imot saueflokken. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #20 Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gidder ikke klikke på linken din, men om det er dødstallene du sikter til: det kommer hit også, bare noen måneder senere. Sveriges smittevernekspert har integritet og tøff som tør stå imot saueflokken. Anonymkode: d29c1...48b Å , det er du igjen ja. Fikk ikke så mye respons i den forrige tråden din, sånn går det når man spammer med det samme om igjen og om igjen og om igjen Anonymkode: f88ec...3cf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #21 Skrevet 5. april 2020 Jeg forstår deg! Jeg har i tillegg hatt corona, og ble ikke spesielt syk av det. Sannsynligvis har også resten av gjengen her hatt det, selv om de ikke har blitt testet. Og jeg kjenner at jeg er så klar for å komme i gang med verden igjen, jeg er rett og slett drittlei. Jeg har krysset fingre og tær for at verden skulle komme i gang etter påske. Men nå tenker jeg at jeg nikker og bukker for at jeg sannsynligvis er immun, og prøver å få tilbake livet til det mest mulig normale uansett. Anonymkode: ba3a6...4bb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #22 Skrevet 5. april 2020 Vi har så lite problemer her i Norge at vi sender norsk helsepersonell med utstyr til Italia for å hjelpe til. DA er det på tide å slippe opp på tiltakene i Norge. Når det store argumentet er at vi har ikke nok beskyttelsesutstyr, helsepersonell osv. Anonymkode: ff656...194
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #23 Skrevet 5. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår deg! Jeg har i tillegg hatt corona, og ble ikke spesielt syk av det. Sannsynligvis har også resten av gjengen her hatt det, selv om de ikke har blitt testet. Og jeg kjenner at jeg er så klar for å komme i gang med verden igjen, jeg er rett og slett drittlei. Jeg har krysset fingre og tær for at verden skulle komme i gang etter påske. Men nå tenker jeg at jeg nikker og bukker for at jeg sannsynligvis er immun, og prøver å få tilbake livet til det mest mulig normale uansett. Anonymkode: ba3a6...4bb Fy søren du er heldig! Du må helt klart bare komme igang igjen, det hadde jeg gjort uten å blunke. Kanskje man skulle starte smittefester for å få litt fortgang på dette.. Anonymkode: d29c1...48b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #24 Skrevet 5. april 2020 Det er i tider som dette man ser kvaliteten på folk. Du er nok en av dem som hadde bøyd av for tyskerene i sin tid. Det var jo skikkelig stress å være motstandsfolk! Anonymkode: 736f5...5ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #25 Skrevet 5. april 2020 Har hatt korona og ble ikke særlig syk. I morgen blir det skitur, litt shopping og så drar vi på hytta til foreldrene mine. Anonymkode: 53c81...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå